Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Terminalul Valea Ialomiţei

52 posts, 29504 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) Florinds

NImeni nu cred ca ar cobori pentru mers in cartier. De la Razoare incolo merita... Pentru mersul pe distante scurte, e mai rentabil RATB din toate punctele de vedere.
Si cum distante scurte sunt peste tot...
Reteaua de troleibuz trebuie extinsa, nu eliminata.

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) catalinp

Cam asa stau oamenii in statie din 2012, de cand au inceput minunatele lucrari la metrou si troleele au fost scoase ! Unii cu mintea luminata au considerat ca nu mai este nevoie de trolee,ca vezi doamne se suprapune cu metroul  :lol:  (de parca prin Militari nu se suprapune) astfel incat in continuare lumea va astepta in statia Piata Drumul Taberei cum se vede in poza ( poza facuta  la ora 11:30 ) . Probabil pt unii este normalitate ... :roll:

Cei care merg de la Tricodava spre Valea Argesului au la dispozitie : 69,90,93,173,221,368
Cei care merg de la Piata Drumul Taberei spre Valea Argesului au la dispozitie : 168.268,668 .

Echilibrat,nu ?

Daca crede/pariaza cineva ca dintre cei din poza vor lua metroul macar 25% pentru a ajunge la Poiana Muntelui-Romancierilor-Valea Ialomitei ...vor pierde pariul !

Daca au decis prost sa nu mai bage trolee ,macar ar putea decide sa suplimenteze autobuzele.
IMG_20190712_111218.jpg (1.92 MB; downloaded 4177 times)

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) andrei11

Nu comparăm ca și distanță între stații metroul din Militari cu cel din Dr. Taberei. Comparații poți face dacă ai aceeiași unitate de măsură.
Nu te identifica cu televiziunile de scandal cu titluri pompoase și mincinoase...cei care merg de la Piața Dr. Taberei la Valea Argeșului ( pe unde ? ) au la dispoziție 41 o stație apoi 69,90,93,173,221,368 sau metroul  Romancierilor și apoi o stație cu blablabla sau aprox 500 m pe jos asta dacă stai fix unde au capătul de traseu blablabla.
Și acum depinde și de frecvanță, s-ar putea ca 3 linii << să bată >> în densitate 6 linii.
Când eram eu <<tânăr fecior >> cele două capete NU se confundau, Ramura Nord ajungea la Ialomița Ramura Sud la Argeș.

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) Costin

Eu sunt unul dintre cei care insista ca troleibuzul nu mai are ce cauta acolo, si nu o sa dezvolt, pentru ca am facut-o in nenumarate randuri la M5.
Puncte cheie:
- statiile sunt la fel de dese, spre deosebire de Militari, cum a observat corect si andrei11
- metroul poate fi folosit si pentru o statie sau doua pentru ca pur si simplu se poate. Ca acum pare de neconceput, este doar o obisnuinta cu o situatie veche si cu o conceptie gresita ca metroul este un mijloc de transport de viteza si distanta. Gresit, este doar de capacitate mai mare. In Bucuresti e de viteza din cauza traficului care face viteza foarte mica "pe deasupra". Si tot in Bucuresti e si de distanta din cauza conceptiei comuniste de a avea statiile departate. Dar aceste doua aspecte sunt o anomalie.
- nu trebuie nicidecum comparata situatia cu ce este acum. Acum e santier. Sa se dea drumul la metrou, cand s-o intampla asta, apoi se pot face solicitari catre STB pentru eventuale suplimentari daca se vede ca este necesar.

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) andrei11

Problema e  alta,  metroul e pe bani, STB - u e moka, mai mult sau mai puțin legal...Aici e durerea de fapt !

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) 1689

Nu cred ca "avem subteran, nu mai trebuie de suprafata" e o abordare corecta.
A se vedea ce s-a intimplat la mijlocul anilor '80 (rezultat cu care  traim - inca - si azi, cel putin in Berceni).
Transportul de suprafata si subteran trebuie sa fie complementar. Daca exista unul, nu insemna ca nu trebuie sa existe celalalt.
Da, nu neaparat suprapus 100% pentru a concura unul impotriva celuilalt, dar nici sa umplem Drumul Taberei de 73-uri si 76-uri, care sa duca lumea doar pina la metrou...
Mi se pare o aberatie sa desfiintezi legaturi cu troleibuzul intre Drumul Taberei si Gara (sau Universitate) - de exemplu - doar pentru ca exista o varianta de a zig-zaga pe sub pamint jumatate de Bucuresti...
Poate cind M5 va fi o magistrala de metrou si nu doar un ciot, ne putem gindi la o optimizare a traseelor de suprafata, pina atunci insa nu...
De la Academia Militara la Universitate, sa schimb/astept 3 metrouri ?!? Pardon, mai bine masina (daca n-am troleibuz/autobuz)...

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) andrei11

Ce am spus eu și Costin și ce ai înțeles tu...

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) Gabi23

Singura problemă acolo e că ar trebui desființat 668 și pus la punct 168, cu intervale foarte bune. Și 221 ar trebui dus prin ramura de nord spre Cet Vest. cu stație la Tip Top comună cu 168.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Terminalul Valea Argeșului ADK

August 2007:
Autor: Mihai (Flickr)
6751142143_0a27524578_o.jpg (1.79 MB; downloaded 1240 times)

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) deprodio

GPS wrote here:
Eu zic ca ar avea sens o linie de troleibuz, 93 Valea Ialomiței - Gara de Nord, nu contează pe bani cui e făcută, dacă ar fi singura linie de pe ramura nordica, și ar avea un interval decent (4-5 minute). Desigur acum e cam imposibil de realizat... Astfel s-ar reduce poluarea, deoarece cei care vor sa meargă in cartier iau troleibuzul, iar cei care vor sa ajungă in centru / alte cartiere iau metroul. In caz de nevoie se mai poate pune o linie de autobuz.

De astăzi,după atâția ani dorința ți s-a îndeplinit.Exista aceasta legătură😁Nu prin ramura nordica,dar exista din nou legătură între Valea Ialomiței si Gara de Nord😁

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421261 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use