Regiunile RomânieiMunteniaJudețul BrăilaTransportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)

 

Topic: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila

26 posts, 8040 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente și diverse evenimente din transportul public din Brăila Antonio_George

Zi cu probleme pentru tramvaiele din Brăila.

Ieri, 22.03.2023, in jurul orei 09:00 s-a anunțat primul incident. Vatmanul ce a lucrat pe vagonul #4689, a sunat dispeceratul de la Radu Negru pentru al informa că acesta și-a rupt pantograful cu tot cu fir în Parcul Monument, imediat după Șoseaua Buzăului ( sens catre oraș ). Imediat au fost luate măsurile necesare, fiind dat curentul afară, iar tramvaiele au rămas in felul următor : GT8 #1604 rămas chiar pe curba de întoarcere de la Depoul Radu Negru , GT8 #583 lângă #4689 ( sens către Radu Negru ) , GT8 #1615 rămas în stația Piața Mare ( sens către Radu Negru ) , iar ultimul fiind E1 #4672 rămas și el la capătul liniei, mai exact la Școala Nr. 20. Acest incident a durat exact șase ore, șase ore în care brăilenii care au dorit să folosească transportul în comun, tramvaiul, l-au așteptat degeaba în stații. La ora 14:00 a revenit curentul, primul care a dat startul fiind #583, urmat de #1604, #1615 și nu în ultimul rând, #4672.
        Vagonul #1604 a mai fost lăsat câteva minute pe curba de întoarcere de la Depoul Radu Negru, pentru ai face loc vagonului de lucru MAN #235 ( ex. 237 ), ce a fost chemat în ajutorul lui #4689. Când a ajuns acesta în zona cu probleme, a constatat că trebuie tras inapoi și întors prin Parcul Monument pentru al duce în depou și așa s-a întâmplat, intersecția fiind dirijată de angajații BRAICAR. Acesta a ajuns cu bine "acasă" și totul începuse să revină la normal. În locul lui #4689, fiind scos #4633.


   Ora 14:58 - al doilea incident raportat
Pe curba de întoarcere de la Depoul Radu Negru, erau prezente vagoanele #1615 și #4672 tocmai ajunse din oraș. La ora 14:58, s-a dat ordin de plecare vagonului #1615 ; acesta nici bine nu reușise să ajungă în stație, când, pe macaze, acesta rupând firul de contact și, din nefericire, a cazut pe tramvai. Stațiile de curent au fost oprite pentru a remedia problema, acesta rupând-și pantograful de tot. Unul dintre angajați a fost nevoit să îl tragă pentru a reda curentul pentru cele două tramvaie ce se mai aflau pe traseu, #1604 si #583.
    După ce curentul a revenit, cei doi vatmani au fost sunați de superiori și informând-i să nu înainteze către Radu Negru, din cauza ruperii firului de contact și a unui pantograf la tramvai. Aceștia, cu chiu cu vai, au făcut macazul de intrare pe curba "moartă" sau curba de avarie pentru a întoarce și a pleca din nou pe traseu. Nici linia 25 suplinită de vagonul #268 nu a funcționat, prinzând-l chiar la ieșirea din curba din Parcul Monument, iar în locul său fiind trimis autobuzul BR 03 FHK, luat după traseul 2.
#1615 a fost tras de mașina de intervenție cu greu în Depoul Radu Negru, lăsându-l pentru seară cand va putea fi luat.
      În concluzie, dupa ultimul incident destul de serios numai pentru o zi, tramvaiele au revenit la normal in jurul orei 17.  Singurul vagon ce nu a mai făcut curba de avarie din Parcul Monument a fost #583, ce a vrut să meargă la Depoul Radu Negru pentru a vedea ce s-a întâmplat. Vagonul cu pricina, a fost cuplat de către #1604 și dus până la Depoul Vidin, în jurul orei 22, pentru al inspecta și pentru al pune la punct. ( deja fiind găuri în el de la eveniment ).


Astăzi,b23.03.2023, tramvaiele nu au mers din nou în această dimineață, din cauza ruperii aceluiași fir ( din primul incident de ieri ), în aceiași zonă, de data aceasta nemaifiind vorba de ruperi de pantografe. Pe la orele 09-10, acestea au început să revină la normal și să reintre pe traseu, în locul lui #1615 fiind dat #1613, cu o absența de mai bine de o lună.
91404809-63a6-4c51-bec2-caf1fe701d33.jpeg (302.18 KB; downloaded 1716 times)
be9e35e5-fc12-40a9-ba31-bd5da7472b87.jpeg (257.23 KB; downloaded 1716 times)
92c85438-dff4-48b8-94e7-4e3441e66c7a.jpeg (312.33 KB; downloaded 1716 times)
12ad9244-0ef1-4647-a84b-5e56850f4055.jpeg (460.83 KB; downloaded 1716 times)
bc9371bd-e761-4d72-b7dd-0f41864a62d6.jpeg (276.46 KB; downloaded 1716 times)
0c12c333-6610-4022-a976-650dc4c5e977.jpeg (385.39 KB; downloaded 1716 times)

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila Antonio_George

Sursa si postarea : https://www.facebook.com/photo/?fbid=161 ... 43890558

 Pe data de 21 aprilie a.c., la primele ore ale diminetii, pe Bulevardul Dorobantiilor colt cu Str. Garii s-a produs un accident de circulatie intre un tramvai si un autobuz ale Companiei de Transport. Cele implicate fiind GT8 #1615 ( Depoul Vidin ) si Karsan ATAK BR 47 KAR ( Depoul Radu Negru ), nefiind vorba de victime.
        Tramvaiul a deraiat pe loc, in ciuda vitezei prea mari a autobuzului cu care s-a infipt in el. Vagonul in sine, nu a avut nimic si ziua urmatoare a fost introdus in circulatie, iar autobuzul a avut de suferit, acum 2 zile a fost introdus si el pe traseu.
342783309_941944753821252_3812008113936538725_n.jpg (263.16 KB; downloaded 1476 times)
342824858_1375232729720558_5981631385201963024_n.jpg (171.88 KB; downloaded 1476 times)

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila Antonio_George

Dupa foarte mult timp in care tramvaiele brailene nu au mai avut parte de RK complet ( in mare parte se facea la mantuiala ), acum cateva zile, prin Depoul Vidin, au iesit vopsite complet vagoanele #1615 si #4633. #582, #583, #1604 si #1613 vor mai dura pana cand vor fi finalizate si ele.
          Legat de vagonul #1615, daca va mai aduceti aminte, tramvaiul "Canvas" sau tramvaiul "#cuapelecurate", a revenit la hainele sale originale, a iesit in evidenta prin alta schema de vopsire mai inchisa pe partea de sus a vagonului.
                    Cine trece pe la Depoul Vidin le poate zari, trase pe o linie.
WhatsApp Image 2023-12-16 at 12.28.44_4b93f1d1.jpg (271.49 KB; downloaded 1208 times)

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila stefan_br

Aceeasi nuanta urata pe 4633. Ce rosu frumos aveau vagoane precum 4650 sau 4653 la inceputurile lor in Braila.

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila WT_fan06

Lasă că mă aștept să fie în curând inundate de tot felul de stickere și dungi de prost gust, până vor redeveni sorcove...
:popa:

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila Antonio_George

Astazi, 23.12.2023, vagonul Imperio BR01 "Ana Aslan" a avut ghinionul de a-si rupe pantograful, in ciuda tuturor trecatorilor.
           Facand curba de la podul Brailita, fix in fata cimitirului Sf. Maria, acesta rupandu-si pantograful si firul de contact al tramvaielor. In ajutor, fiind chemat vagonul BR02 "Maria Filotti" care a fost nevoit sa il cupleze si sa faca toate manevrele necesare pentru aducerea in siguranta in Depoul Vidin.
Las o poza convingatoare fix la intrarea in depou.
    Dupa acest incident, pe la ora 13.00 a intrat in traseu BR02 "Maria Filotti", iar in locul protagonistului, fiind un Karsan Atak ( BR 58 KAR ).
WhatsApp Image 2023-12-23 at 23.30.51_2c332cdc.jpg (378.79 KB; downloaded 983 times)

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila Costin

Toti trecatorii au incercat sa repare pantograful si nu au reusit? Formularea "in ciuda tuturor trecatorilor" asta sugereaza.

Trecand peste, ar fi interesant de stiut cauza incidentului - balans de la calitatea precara a liniei, agatat in retea, defect al pantografului etc.

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila Nenea_titi

Chiar trist. Și la București au fost rupte pantografe. La Brăila este rețeaua reabilitată odată cu linia? Există deficiențe la rețea sau la pantograf?

În altă ordine de idei, cam ghinion. Un tramvai nou pantograf rupt, un autobuz nou a luat foc.  Mă gândesc că și noi avem Astre și s-au rupt pantografe, și avem și ZTE granton. Sper să nu avem așa ghinion.

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila Antonio_George

Ieri, 15.01.2024, tramvaiul BR02 "Maria Filotti" a suferit un grav accident pe str. Cucului (fix pe strada pe unde ies acestea din Depoul Vidin ), intrand in coliziune cu o masina. Nu se cunoaste cum s-a intamplat accidentul si nici ora. Nu am poze inca sa va demonstrez cum arata vagonul. In orice caz, acesta va sta mult si bine in depou, avand pagube destul de insemnate. ( schimbarea unor geamuri de pe partea dreapta , cat si usa 1 ; cred ca si poala tramvaiului este avariata )
     De cand au sosit acestea si au fost puse in circulatie cu calatori, s-au insemnat defectiuni si accidente in trafic. Primul ce a fost lovit a fost chiar BR01 "Ana Aslan" ( la ora actuala are roti patrare, dar cum pe nimeni nu intereseaza, merge asa ) la Podul Brailita. Al doilea incident l-a suferit tot BR01 "Ana Aslan", rupandu-si pantograful la Cimitirul Sf. Maria, iar al treilea este cel prezent la inceput.
      Dupa parerea mea, aceste doua tramvaie noi nu ar trebui sa circule la acest moment, doar dupa ce toata infrastructura este facuta. Nu e de ajuns ca circula cu ele toti cei care intra in prag de pensionare, in loc sa lucreze cei tineri pe ele.
          Chiar acum cateva zile, un derbedeu a furat ciocane de spart geamurile din cele doua vagoane. Cu ajutorul camerelor de supraveghere au reusit sa identifice pe acel baiat.

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila WT_fan06

Antonio_George wrote here:
acum cateva zile, un derbedeu a furat ciocane de spart geamurile din cele doua vagoane. Cu ajutorul camerelor de supraveghere au reusit sa identifice pe acel baiat.
Foarte bine că Braicar face demersuri pentru identificarea și sancționarea făptașilor. La București vedem numai lamentări penibile pe Facebook despre cum sunt afectate tramvaiele noi (de parcă restul vehiculelor nu contează).

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila Antonio_George

Ieri in jurul orei 14.15, s-a produs un accident destul de grav la Podul Brailita. Este vorba de un tramvai Imperio si o motocicleta. Tramvaiul era in mers si dadea sa intoarca la pod, moment in care vatmanul s-a uitat atat din stanga cat si din dreapta ca nu vine absolut nimic, nu l-a observat pe motociclistul care venea dinspre B-dul Dorobantilor ( catre cartierul Vidin ) si l-a proiectat sute de metrii ( pana la intrarea in Cimitirul Evreiesc ). Tramvaiul a fost nevoit sa mai faca o cursa, dupa care sa se retraga la Depoul Vidin si asigurandu-se autobuz pe linia 22.
De notat faptul ca in incrucisarea de la Podul Brailita, tramvaiele care intorc acolo au prioritate doar din dreapta, nu ci din stanga.

Va atasez si un mic filmulet pus de cineva pe Facebook : https://www.facebook.com/share/mSd5XTcYeMSE2w2u/

 


Re: Accidente și diverse evenimente din transportul din Brăila stefan_br

Acolo ar trebui pus un semafor care sa fie actionat de vatman atunci cand vagonul incepe sa intoarca. La valorile de trafic din prezent mi se pare greu sa intorci un tramvai in acea bucla. Mai adaugam si viteza pe care au au unii cand urca/coboara podul. Interesant este ca majoritatea incidentelor/accidentelor cu tramvaie Imperio s-au petrecut in zona acelui capat de linie improvizat.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Brăila (SC BRAICAR SA)  • 
Choose destination

Since our 2248 forum members have written 417349 posts in 5194 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use