Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovLucrări de infrastructură din județul Brașov

 

Topic: Modernizare capete de linii

41 posts, 10152 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • Pok
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare capete de linii Pok

Civilizat și frumos?
Trotuar de 1,5m pe un bulevard în fața gării (dar și în jurul terminalului)?
Ce superb o să fie să treci cu un cărucior cu copil (probabil și printre oameni care stau în stație?) în dreptul stâlpului, dacă mai și vine o ceată de "civilizați" din sens invers.
Bine că avem acoperiș verde.
Și că e cel mai mare terminal RAT.
Și că are încărcător de autobuze.
Amu trebuie să fie și funcțional?
Cum ajung călătorii pe peroanele din mijloc?
Cum bagă acolo un autobuz de 18m, sau  :popa: de 24m?

 


Re: Modernizare capete de linii cris_m

Ce-i aia "amu"?!

 


  • GPS
  • Posted:
  •  


Re: Modernizare capete de linii ByOnu

Pot sa-i dau dreptate lui Pok, cu atat mai mult cu cat vorbim despre gară. Vor fi foarte multi oameni cu bagaje, trollerele voluminoase, skiuri, etc.

Peroanele ar fi trebuit sa fie mai late, deoarece au ditai stalpii in mijlocul lor.

De asemenea, nu vad rampe. Peroanele nu sunt conforme cu Normativul NP051. Cineva ar trebui sa reclame asta.

 


Modernizare capete de linii Andrei Andraș

A fost remediată problema accesibilității peroanelor, dar tot un terminal înghesuit rămâne.
Foto: sorinache96
0.jpg (467.86 KB; downloaded 380 times)

 


Re: Modernizare capete de linii WT_fan06

Ce se vede nu este o rezolvare ci o bătaie de joc. Cum ar putea cineva în scaun cu rotile să traverseze acele peroane înclinat pe o parte la 10-20 de grade și cu o roată pe banda de circulație? Se vede cum bordura încă coboară în dreptul trecerii de pietoni, nefiind la nivel cu întreaga trecere și făcând foarte greu de utilizat trecerea de pietoni pentru a traversa peroanele.

ONG-urile de profil ar trebui să se sesizeze față de acest design inacceptabil.

 


Re: Modernizare capete de linii cris_m

Dar ce este inghesuit la acel terminal ca eu tot nu inteleg? Benzile de circulatie? Peroanele prea scurte/prea inguste?

 


Re: Modernizare capete de linii WT_fan06

În primul rând peroanele... adică insulele ce ar trebui să protejeze oamenii. Sunt foarte înguste ele însele și se îngustează și mai mult din cauza stâlpilor și băncilor.

Legat de trecerea de pietoni, peronul trebuia extins cu încă cel puțin un metru, iar trecerea mutată înspre exterior, lățită și 100% la nivel cu strada.

 


  • Pok
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare capete de linii Pok

Se pricep cei care au proiectat acest terminal la proiectat terminale, cum mă pricep eu la plierea proteinelor.

 


Re: Modernizare capete de linii oc7avian

Am încercat să pun niște presiune, dar nu știu dacă am influențat cu ceva. Ce să zic... Măcar atât. Mi se pare ireal că s-au ratat rampele încă de la nivel de proiectare.

Oricum la genul ăla de rampe se va merge pe lângă, deci un pansament ar fi extinderea marcajului de trecere de pietoni un metru.

 


Re: Modernizare capete de linii sorinache96

Oricum nimeni nu va folosi trecerile de pietoni în terminal. Așa cum nu se folosesc nici în celalealte terminale.

 


Re: Modernizare capete de linii cris_m

WT_fan06 wrote here:
În primul rând peroanele... adică insulele ce ar trebui să protejeze oamenii. Sunt foarte înguste ele însele și se îngustează și mai mult din cauza stâlpilor și băncilor.

Din poze mie nu mi se par atat de inguste peroanele, de asta intreb. Oricum aprecierea asta ingust/lat este 100% subiectiva. Pentru a determina daca este corect dimensionat peronul se folosesc formule matematice clare, ce tin cont de o serie de factori, principalul fiind fluxul de calatori.

 


Re: Modernizare capete de linii WT_fan06

sorinache96 wrote here:
Oricum nimeni nu va folosi trecerile de pietoni în terminal. Așa cum nu se folosesc nici în celalealte terminale.
Nu este un argument. Persoanele în scaun cu rotile / persoanele cu cărucioare / etc. pentru care trebuie accesibilizat transportul public vor putea merge numai prin locurile special amenajate, adică pe la trecerile de pietoni accesibilizate. Discuția se poartă pe accesibilitate, nu pe traversatul prin loc nepermis.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de infrastructură din județul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421279 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use