Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Liviu Rebeanu și fostul capăt de la Barajul Dunării

18 posts, 5158 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Liviu Rebeanu și fostul capăt de la Barajul Dunării PinkyHog

Daca prin anii 2010-2015, mai marii sectorului sau ai Capitalei ar fi gandit un pic pentru binele cetatenilor si ar fi avut in vedere dezvoltarea infrastructurii rutiere in zona din spatele Auchan Titan, adica Liviu Rebreanu si strada Bratarii, ar fi putut exista o strada decenta, cu doua benzi pe sens, si poate, chiar o posibila prelungire a liniei de tramvai sau a troleibuzului sau a unei linii de autobuz pana la Drumul Intre Tarlale. Ar fi iesit o strapungere faina. Din pacate, acest tren a fost pierdut. Zona s-a dezvoltat, haotic ca si in alte parti ale orasului, si oamenii de aici simt lipsa unui mijloc de transport. STB a zis ca nu poate sa introduca autobuz, intrucat dupa ultima amenajare a zonei, acesta nu are loc.
Cat despre linia 92, in viziunea mea, ar putea fi comasata cu linia 70 si prelungita pana la FAUR, asta daca mai are loc in terminalul de acolo, iar capatul dinspre centru sa ramana la Vasile Parvan; linia 79 sa ramana neschimbata.

 


Re: Rețeaua de troleibuz de pe Bd.Nicolae Grigorescu-Str.Liviu Rebeanu (fost capăt al liniei 92,Barajul Dunării) petro burgener

ByOnu wrote here:
Nu inteleg ce vreti voi sa faceti cu ciotul asta de retea si ce legatura ar putea el avea cu 311... Nu inteleg nici de ce am vrea sa dublam tramvaiul pana la Faur.



Ar ,putea avea o legatura cu 311!  In cazul in care 311 s-ar transforma in linie de troleibuz ,  devenind linia 92, de la intersectia  Baba Novac cu Campia libertatii,  nu va mai circula pe Campia libertatii si apoi pe Liviu Rebreanu, acolo ramanand 330! Ar  circula pe Baba Novac, pe Constantin Brancusi, apoi dreapta,  pe Nicolae Grigorescu, la int cu Liviu Rebreanu, mergand in continuare,pe actuala linie 311! Deci in niciun caz stanga, pe Liviu Rebreanu, cu 253, 330 si 335! Cred ca se poate  monta  retea de troleibuz, macar pana  la Postavarului, unde 311 face stanga!  Daca autonomia troleibuzelor Solaris  permite, atunci ar putea circula in portiunile fara retea, de la Scoala Iancului la Baba Novac si apoi  de la int Nicolae Grigorescu - Liviu Rebreanu  pana la Faur!  In partea cealalta, ar putea intoarce la Vasile Parvan iar pe viitor,  poate chiar la Carol Davilla!

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Liviu Rebeanu și fostul capăt de la Barajul Dunării GPS

Sunt zone unde rețeaua este mult mai necesară decât acolo. Nu uita că se pierd 20 de troleibuze cu autonomie pentru 500 de metri de rețea / sens între Iuliu Maniu și Apusului. Ca să ajungi de pe Grivița la Coloane cu troleibuzul, o distanță de 200 de metri în teren, trebuie să faci un ocol până la Foișorul de Foc. Sau să mai zic că și în prezent avem două rețele de troleibuz distincte, pe care le desparte o distanță egală cu cea propusă de tine între Rebreanu și Postăvarului?

Linia 311 este deservită cu autobuze electrice, are zone mari unde nu circulă pe sub fir, deci soluția actuală este foarte bună.  :yes:  

 


Re: Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Liviu Rebeanu și fostul capăt de la Barajul Dunării WT_fan06

Și ca să duc până la capăt ideea colegului @GPS , nici măcar aceste extinder punctuale, rapide, oportune, fezabile și chiar strategice (în cazul unirii rețelelor de la Gara de Nord) nu au șanse de realizare în acest moment. Lipsă de viziune, lipsă de interes...

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2248 forum members have written 417348 posts in 5194 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use