Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Prahova

 

Topic: Achiziții autobuze electrice via PNRR

26 posts, 3423 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR PTMZ

Nenea_titi wrote here:
Păi, dacă vor avea capăt comun cu ENS...

Ce este ENS? Modelul SOR se numește SOR NS 12, nu ENS...

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR BGP2597

Deocamdată la capete nu există stații. Prin achiziția ministerului, cele 9 SOR au venit cu 3 stații rapide, din care două ar fi trebuit să fie montate la Gara de Vest și una în depou. În realitate s-au montat două în depou (dar ca să fie utilizate autobuzele stau parcate în afara depoului), și niciuna la Vest. N-am idee ce s-a întâmplat cu a treia și de de n-a mai venit.

Nu am citit caietul de sarcini, dar pentru noua achiziție nu cred să fie vreo strategie pe ce linii să fie folosite. Achizițiile pe PNRR din toată țara s-au făcut pe repede înainte, fiindcă tot ce a fost nevoie pentru a obține finanțarea a fost o notă de fundamentare destul de sumară de câteva pagini și un acord de asociere între minim două UAT-uri, așa că toată lumea s-a grăbit să facă aceste două documente să prindă repede banii, care s-au alocat pe principiul primul venit, primul servit.

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR Nenea_titi

Costin wrote here:
In Oslo exista statii de incarcare rapida instalate initial pentru VDL, care sunt compatibile si cu Solaris-urle achizitionate ulterior, deci de putut, sigur se poate.

Insa, nu cumva asta...
BGP2597 wrote here:
noile autobuze vin cu stațiile proprii.

inseamna ca la un capat comun vor fi doua statii de incarcare diferite?


@  Costin: Așa s-a cerut probabil. Și o fi obligat pe amândoi să folosească același tip.

SOR NS12 ELECTRIC este livrat cu pantograf EC-E. Stațiile sunt Rail Electronics.


Asta cu fiecare marcă cu stația ei e aiurea, înseamnă autobuz captiv pe linie, apoi în caz de indisponibilitate a mașinii, pentru acea linie, ești nevoit să bagi mașină incompatibilă. Că are stația ei.
Oricum, vom vedea ce va fi.

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR Calatorul321

BGP2597 wrote here:
Nu am citit caietul de sarcini, dar pentru noua achiziție nu cred să fie vreo strategie pe ce linii să fie folosite. Achizițiile pe PNRR din toată țara s-au făcut pe repede înainte, fiindcă tot ce a fost nevoie pentru a obține finanțarea a fost o notă de fundamentare destul de sumară de câteva pagini și un acord de asociere între minim două UAT-uri, așa că toată lumea s-a grăbit să facă aceste două documente să prindă repede banii, care s-au alocat pe principiul primul venit, primul servit.


Cu destula vreme inainte sa fie lansata licitatia municipalitatea vorbea prin presa de liniile 35/35B si 40, dar probabil sa fi fost niste vorbe aruncate si sa nu se fi concretizat in caietul de sarcini asa incat vor fi folosite pe mai multe linii.

Oricum e foarte mare nevoie si  de macar 20-30 autobuze de 12 metri sa nu zic de 18,  dar nu pare deloc interesata conducerea TCE si municipalitatea sa innoiasca parcul rulant foarte invechit. Aceste 22 midibuze probabil vor inlocui Isuzu-ruile ramase cum ai zis, plus cateva BMC-uri (in jur de 10 probabil).

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR Nenea_titi

Din câte știu, 40 e cam un fel de echivlent al 117/139/141/220/323 din București, adică iese într-o zonă mai cu probleme. Deci nu știu dacă chiar aia ar fi. Probabil vor mai multe mici decât mai puține mari. Nu prea e o soluție, trebuia spart în 2 loturi, 12 de 12 m și 10 de 9-10 m. Isuzu clar trebuie schimbate dar și la BMC Probus trebuie un pic de curățenie, triate, ce mai poate să meargă și ce nu.
Acum ca off, Ploiești (municipalitatea) ar trebui să se gândească la tramvaie noi.

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR Calatorul321

Este nevoie si de autobuze de capacitate mai mica, licitatia asta este buna asa cum e, ar fi nevoie de o alta licitatie in care sa se achizitioneze autobuze de capacitate medie sau mare.

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR Adrian.B

Sa nu uitam ca licitatia este in parteneriat cu primaria din Aricestii Rahtivani. Urmeaza sa fie infiintate si doua trasee noi:

310 - Ploiesti - Parc Industrial Ploiesti - Dacher - Sat Buda - West Park - Bau Elemente - Ploiesti
311 - Ploiesti - Rond RAR - Bau Elemente - Targsorul Nou - Stoienesti - Aricestii Rahtivani- Nedelea

Din cele 8 statii de incarcare rapida, 6 sunt amplasate in oras, 1 in satul Buda iar 1 in satul Nedelea.

Calatorul321 wrote here:
Cu destula vreme inainte sa fie lansata licitatia municipalitatea vorbea prin presa de liniile 35/35B si 40, dar probabil sa fi fost niste vorbe aruncate si sa nu se fi concretizat in caietul de sarcini asa incat vor fi folosite pe mai multe linii.


Cu siguranta nu vom vedea autobuzele de pe o ruta pe alta, deoarece traseul respectiv este transferat de la autobaza Gageni la depoul Pod Inalt.

:idea:  Parerea mea este ca vom vedea aceste autobuze strict pe traseul 35, acesta fiind singurul traseu din oras de mare capacitate pe care nu se folosesc autobuze de 12m. Autobuzele BMC eliberate din acest traseu inlocuiesc perfect toate autobuzele Isuzu ramase in circulatie. Daca numarul total de autobuze necesare nu depaseste undeva la 20 de grafice, traseul 402 (1 grafic/zi) poate de asemenea sa fie un candidat bun, capatul fiind comun cu 35.

BGP2597 wrote here:
În realitate s-au montat două în depou (dar ca să fie utilizate autobuzele stau parcate în afara depoului), și niciuna la Vest. N-am idee ce s-a întâmplat cu a treia și de de n-a mai venit.


Este prin magaziile din depoul de la Pod Inalt.

Stiu ca exista o problema cu racordarea electrica la Gara de Vest acesta fiind si motivul pentru care traseul 2B este suspendat momentan. Nu garantez ca informatia este total adevarata.

Calatorul321 wrote here:
... sa nu zic de 18,  dar nu pare deloc interesata conducerea TCE...

Ei nu stiu cum sa scape mai repede de ultimele 3 articulate existente.  :headbash:

 


Achiziții autobuze electrice via PNRR Andrei Andraș

S-a lansat licitația pentru lucrările necesare instalării a două stații de încărcare rapidă la Gara de Vest.

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/s ... 00194578
Până în momentul de față, au fost puse în circulație toate cele 9 autobuze electrice și au fost puse in funcțiune cele 9 stații de încărcare lentă și 1 stație dublă de încărcare rapidă. Au mai rămas de montat și racordat la rețeaua electrică un număr de 2 stații duble de încărcare rapidă la locația Strada Domnișori, FN.

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR Adrian.B

Care este diferența dintre o stație dublă și două stații? Să înțeleg că urmează să fie 4 puncte de încărcare la Gara de Vest sau se demontează una de la Pod Înalt?

 


Achiziții vehicule electrice prin PNRR Andrei Andraș

Andrei Andraș wrote:
Primăria Orașului Breaza a lansat o licitație pentru achiziționarea a 3 autobuze electrice de 9 - 11 m
Contractul a fost semnat pe 31 octombrie cu BMC TRUCK & BUS, valoarea totală a acestuia ridicându-se la 7.095.000 RON.

 


Achiziții vehicule electrice prin PNRR Andrei Andraș

Andrei Andraș wrote:
Primăria Orașului Slănic a lansat o licitație pentru achiziționarea a 2 autobuze electrice de 9 - 11 m
Contractul a fost semnat pe 28 noiembrie 2023 cu ANADOLU AUTOMOBIL ROM, valoarea totală a acestuia fiind de 4.784.250,75 RON.

 


Re: Achiziții autobuze electrice via PNRR Cristian P.

Transport public urban modern și ecologic, la Ploiești!

COMUNICAT DE PRESĂ
„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”

Primăria Municipiului Ploiești a încheiat, astăzi, cu furnizorul ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL, contractul de furnizare având ca obiect “Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public prin achiziționarea de autobuze electrice și stații de încărcare”.

Obiectivul general al contractului îl reprezintă asigurarea unui mediu sustenabil, eficient, prietenos pentru transportul public la nivelul Municipiului Ploiești, conducând astfel la îmbunătățirea condițiilor de mobilitate urbană, la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră generate de transporturi și la sporirea siguranței rutiere în zonele urbane, prin soluții digitale și ecologice de transport.

Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea de echipamente specifice și de material rulant modern cu zero emisii, pentru îmbunătățirea transportului public urban și facilitarea tranziției spre mobilitate urbană durabilă, respectiv:
-  22 autobuze nepoluante, denumirea SOR EBN 9,5, producător SOR Libchavy spo s.r.o.;
-  22 stații de încărcare lentă –  DC S60;
-  8 stații de încărcare rapidă – Axon Easy 150.

Valoarea contractului este de 52.083.502,00 la care se adaugă TVA, finanțarea fiind asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Componenta 10 - Fondul Local, investiția I.1.1 - Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achiziția de vehicule nepoluante), în baza contractului de finanțare nr. 134674/28.11.2022, încheiat de Unitatea Administrativ Teritorială (U.A.T.) Municipiul Ploiești cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, respectiv:
-  22 autobuze nepoluante, cu o valoare totală de 48.406.072 lei, fără TVA (2.200.276 lei/buc);
-  22 stații de încărcare lentă, cu o valoare totală de 2.162.710 lei, fără TVA (98.305 lei/buc);
-  8 stații de încărcare rapidă, cu o valoare totală de 1.514.720 lei, fără TVA (189 340 lei/buc).

Autobuzele electrice sunt destinate transportului urban de călători, conform Directivei cadru 2007/46/CE de stabilire a unui cadru pentru omologarea autovehiculelor și remorcilor acestora, precum și a sistemelor, componentelor și unităților tehnice separate destinate vehiculelor respectiv, Directivei 2009/33/CE privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic, Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările și completările ulterioare, și prezintă următoarele caracteristici principale:
- au dimensiunea de 9,5 m;
- sunt de tip solo, cu planșeu jos, facilitând accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă, fără etaj și caroserie CE
capacitate maximă de 67 călători, din care 26 pe scaune;
- capacitatea bateriilor de 276 kWh;
- autonomie de 221,46 km;    
Durata de livrare a produselor, care fac obiectul contractului, este de maxim 13 luni de la emiterea comenzii.

SURSA : https://cityapp.ploiesti.ro/ro/newses/0t ... 6u86ACGE

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Prahova  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421209 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use