Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB)

12 posts, 3217 views
Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) ALEXCFRBV

VT/VS2E În probe pe Relatia Brașov Sfântu Gheorghe Brașov, fac probe pentru Regio Calatori.
20231017_165704.jpg (1.06 MB; downloaded 3290 times)

 


Re: Automotoarele LHB VT2E ale Regio Calatori (ex-HLB) PTMZ

Denumirea completa este VT/VS2E (VT e vagonul motor, VS e remorca). Sunt 5 bucati comandate de catre Regio Calatori si au fost transferate in iunie. Aceste automotoare au fost fabricate in 2 serii (prima in 1987 si a doua in 1992) la LHB Salzgitter (Linke-Hofmann-Busch, actualmente subsidiara Alstom). Totalul a fost de 20 de unitati: 9 din prima serie si 11 in a doua serie. Au fost operate de catre Hessische Landesbahn (HLB) in zona Frankfurt (Main). Designul este bazat pe conceptul ramelor de metrou din Amsterdam si Hamburg. Au fost modernizate in 2006-2007 de catre Bombardier si au fost retrase in decembrie 2022. Numerotarea lor e 1-9 pentru prima serie si 11-21 pentru a doua serie. Numarul 10 lipseste la aceste rame, de aceea exista un 21.

Ramele livrate catre Regio Calatori sunt toate din a doua serie, anume 12, 15, 17, 19 si 21. Din moment ce acestea au fost construite si modernizate pentru servicii de S-Bahn, nu au fost echipate cu toalete si aer conditionat, cel putin nu la sosirea in Romania. Au ventilatie fortata.

 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Calatori (ex-HLB) ALEXCFRBV

Aceasta rama VT/VS2E scria pe ea 09 ca este .
20231017_140257.jpg (1.41 MB; downloaded 3199 times)
20231017_140305(0).jpg (1.26 MB; downloaded 3199 times)

 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) PTMZ

Înseamnă că or mai fi suplimentat comanda între timp, cel mai probabil.

 


Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) Andrei Andraș

Mă gândesc că ai văzut fotografiile cu cele 5 automotoare pline de grafitti transportate într-o singură garnitură. Înainte de acestea sosiseră deja alte două bucăți.

 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) PTMZ

Da, pe acelea le văzusem, într-adevăr. Mulțumesc pentru completare (și corecturi). :bere:

 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) ctln1991

Cum vor urca si cobori calatorii pe usa de langa cabina?
Cum apesi pe buton ca sa deschizi usa, butonul e la o inaltime cam mare daca ai peron sub nivelul sinei?

 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) shoppy

Poate mai pun niste placi/traverse sa ridice nivelul peroanelor.

 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) shoppy

Trenul este filmat noaptea si in alta locatie fata de poza.


 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) shoppy

Prezentare interior de la minutul 4:20


 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) Costin

Se vede clar ca au fost construite exclusiv pentru peroane inaltate. Treapta aia de sub usi e doar pentru urgente si munca in depou.

Acum intrebarea (retorica) este, cat de inaltate sunt peroanele in zonele unde sunt exploatate?

 


Re: Automotoarele LHB VT/VS2E ale Regio Călători (ex-HLB) WT_fan06

Se vede în videoclip. Înălțimea peronului = nivelul traversei. 🤡

 


Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421222 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use