Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
754 posts, 318165 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Andrei98
Doar că barele de rds sunt inutile pe Citaro pentru că prinderea este prea jos și dacă ești mai înalt trebuie să te apleci ca să le apuci.
Doar că barele de rds sunt inutile pe Citaro pentru că prinderea este prea jos și dacă ești mai înalt trebuie să te apleci ca să le apuci.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
ADK
Faptul că sunt mai rezistente - nu contrazic, par să fie "pline" pe dinăuntru și nu goale precum par cele de Citaro, dar și de poziționare care altă variantă nu cred că exista, faptul că nu par foarte utile din cauza nivelului mai jos, deși erau și sunt cumva preferatele nu trebuiau să mai existe și azi. Dar mai inutile decât bările de U412, sunt bările de Citaro poziționate cu susul în jos, utile doar prichindeilor.
La Alexandria observasem încă de prin 2013 barele lipsă de la mai multe autobuze, și doar de la ușa șoferului, care oricum acolo erau cel mai puțin utilizate (însă nu trebuiau demontate "în avans", să arate urât până erau nevoie de ele, sau să nu aibă pe stoc nimic, deși cred că se potriveau doar la prima foaie). Citaro au fost cam singurele autobuze de serie mare care *TB/PMB nu le-au prea achiziționat piese, comparativ cu vechiul parc.
Faptul că sunt mai rezistente - nu contrazic, par să fie "pline" pe dinăuntru și nu goale precum par cele de Citaro, dar și de poziționare care altă variantă nu cred că exista, faptul că nu par foarte utile din cauza nivelului mai jos, deși erau și sunt cumva preferatele nu trebuiau să mai existe și azi. Dar mai inutile decât bările de U412, sunt bările de Citaro poziționate cu susul în jos, utile doar prichindeilor.
La Alexandria observasem încă de prin 2013 barele lipsă de la mai multe autobuze, și doar de la ușa șoferului, care oricum acolo erau cel mai puțin utilizate (însă nu trebuiau demontate "în avans", să arate urât până erau nevoie de ele, sau să nu aibă pe stoc nimic, deși cred că se potriveau doar la prima foaie). Citaro au fost cam singurele autobuze de serie mare care *TB/PMB nu le-au prea achiziționat piese, comparativ cu vechiul parc.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
WT_fan06
Probabil pentru că la Citaro nu prea merge să pui piese găsite cine știe pe unde. Pe vremea ITB se mai reușea o improvizație, de la DAC pe Rocar, de la IK pe DAC, etc., se făcea să meargă. Se luau piesele și se reparau. Citaro are alte piese, alte tehnologii, nu merge așa ușor. Când autobuzele se schimbă dar metehnele rămân, nu e de mirare că au stat atâtea pe butuci, ani și ani de zile. Același lucru s-a întâmplat și cu troleibuzele Citelis.
Probabil pentru că la Citaro nu prea merge să pui piese găsite cine știe pe unde. Pe vremea ITB se mai reușea o improvizație, de la DAC pe Rocar, de la IK pe DAC, etc., se făcea să meargă. Se luau piesele și se reparau. Citaro are alte piese, alte tehnologii, nu merge așa ușor. Când autobuzele se schimbă dar metehnele rămân, nu e de mirare că au stat atâtea pe butuci, ani și ani de zile. Același lucru s-a întâmplat și cu troleibuzele Citelis.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Victor92
4881 azi printre fulgii de nea. Zona Dedeman Ghencea. In 138.
De obicei, il gasiti pe liniile regionale de la Militari cu plecari din preajma Autogarii Militari.
4881 azi printre fulgii de nea. Zona Dedeman Ghencea. In 138.
De obicei, il gasiti pe liniile regionale de la Militari cu plecari din preajma Autogarii Militari.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Andi_C
6232, surprins dupa revenire, pe linia 323. Acest autobuz a fost retras mai mult de 5 ani (observându-se urmele vechilor sigle RATB și lipsa celor STB), revenind cu ocazia primirii unui nou motor anul acesta. Majoritatea pieselor de caroserie din parte frontală par a fi "culese" de pe alte autobuze descompletate.
6232, linia 323, Stația "Univ. Creștină Dimitrie Cantemir, 23.12.2023
6232, surprins dupa revenire, pe linia 323. Acest autobuz a fost retras mai mult de 5 ani (observându-se urmele vechilor sigle RATB și lipsa celor STB), revenind cu ocazia primirii unui nou motor anul acesta. Majoritatea pieselor de caroserie din parte frontală par a fi "culese" de pe alte autobuze descompletate.
6232, linia 323, Stația "Univ. Creștină Dimitrie Cantemir, 23.12.2023
6232 - 323 - Spate.jpg (1.54 MB; downloaded 4807 times)
6232 - 323 Față.jpg (1.95 MB; downloaded 4807 times)
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
idk_vlad
Are și afișajul neactualizat, cu capătul la Timpuri Noi, în loc de Piața Unirii.
Are și afișajul neactualizat, cu capătul la Timpuri Noi, în loc de Piața Unirii.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Victor92
De pe finalul anului 2023.
Doua dintre autobuzele titulare pe linia 447(B) - 6278, 6281
Ambele se indreapta spre 700.000 km
6278 - Linia 447
6281 - Linia 447B
De pe finalul anului 2023.
Doua dintre autobuzele titulare pe linia 447(B) - 6278, 6281
Ambele se indreapta spre 700.000 km
6278 - Linia 447
6281 - Linia 447B
- AlexNord
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
AlexNord
6208 circulă lăsat pe partea dreaptă.
(sper că se poate observa în poze)
6208 circulă lăsat pe partea dreaptă.
(sper că se poate observa în poze)
6208 - 436 - Străulești.jpg (786.92 KB; downloaded 3994 times)
6208 - 436.jpg (776.68 KB; downloaded 3994 times)
- Alex777x
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Alex777x
4612 (Autobaza Nordului) pe linia 436 în Terminalul Multimodal Străulesti.
4612 (Autobaza Nordului) pe linia 436 în Terminalul Multimodal Străulesti.
IMGP2523.JPG (1.64 MB; downloaded 3822 times)
- PTSRomania
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
PTSRomania
Mașina 4788 pe linia 475 Piața Sudului - Berceni, pozată în comuna Berceni, județul Ilfov
📌. 01.02.2024
Mașina 4788 pe linia 475 Piața Sudului - Berceni, pozată în comuna Berceni, județul Ilfov
📌. 01.02.2024
IMG_20240203_004416.jpg (1.66 MB; downloaded 3317 times)
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
cosmindaniel
#4668 pe linia 478 pe strada Valea Cascadelor și #6299 pe linia 125 la Peco Silflor Move
#4668 pe linia 478 pe strada Valea Cascadelor și #6299 pe linia 125 la Peco Silflor Move
IMG_3133.jpeg (1.96 MB; downloaded 2913 times)
IMG_3124.jpeg (1.68 MB; downloaded 2913 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
Cezar210
4755, probabil cel mai tunărit autobuz Mercedes Citaro din București, un autobuz care pe unii îi supără, pe alții îi incântă, astăzi pe linia 478, ce înlocuiește linia 278 pe perioada lucrărilor de pe Drumul Osiei, având și un traseu diferit.
Mercedes-Benz Citaro Euro 4 4755 - Linia 478 - Strada Valea Cascadelor - 17 februarie 2024
4755, probabil cel mai tunărit autobuz Mercedes Citaro din București, un autobuz care pe unii îi supără, pe alții îi incântă, astăzi pe linia 478, ce înlocuiește linia 278 pe perioada lucrărilor de pe Drumul Osiei, având și un traseu diferit.
Mercedes-Benz Citaro Euro 4 4755 - Linia 478 - Strada Valea Cascadelor - 17 februarie 2024
IMG_3967.jpg (1.65 MB; downloaded 2438 times)
IMG_3968.jpg (1.6 MB; downloaded 2438 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
ByOnu
Oare o sesizare la TPBI n-ar ajuta pentru igienizarea si deparazitarea estetica a acestui vehicul?
Sa nu incepem < dar nu putem, pentru ca soferul isi iubeste masina si are grija de ea >. Cinste lui ca isi intretine postul de lucru, si eu la munca imi curat biroul, dar daca m-as apuca sa-l pictez cu graffity si sa lipesc stickere pe el cred ca as fi chemat la HR a doua zi.
Nu inteleg cum de i se permite acestui autobuz sa arate in halul asta, mai rau decat pe vremea DAC-urilor. Este de un prost gust si kitsch incredibil.
Din nou, n-are legatura cu soferul si mesajul nu ii este adresat acestuia, ci STB-ului, respectiv TPBI-ului, zic asta intrucat la cat de bine se cunosc spotterii cu unii soferi, probabil mesajul va ajunge la el. Este vina institutiilor abilitate ca permit aceste derapaje.
Oare o sesizare la TPBI n-ar ajuta pentru igienizarea si deparazitarea estetica a acestui vehicul?
Sa nu incepem < dar nu putem, pentru ca soferul isi iubeste masina si are grija de ea >. Cinste lui ca isi intretine postul de lucru, si eu la munca imi curat biroul, dar daca m-as apuca sa-l pictez cu graffity si sa lipesc stickere pe el cred ca as fi chemat la HR a doua zi.
Nu inteleg cum de i se permite acestui autobuz sa arate in halul asta, mai rau decat pe vremea DAC-urilor. Este de un prost gust si kitsch incredibil.
Din nou, n-are legatura cu soferul si mesajul nu ii este adresat acestuia, ci STB-ului, respectiv TPBI-ului, zic asta intrucat la cat de bine se cunosc spotterii cu unii soferi, probabil mesajul va ajunge la el. Este vina institutiilor abilitate ca permit aceste derapaje.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
shoppy
Pai daca "pe unii ii incanta" atunci este ok, nu trebuie facut nimic.
Pana la urma practica asta nu se poate permite "daca este de bun simt si de bun gust" si interzice altfel, ce este respingator pentru unul este ok pentru altul.
Pai daca "pe unii ii incanta" atunci este ok, nu trebuie facut nimic.
Pana la urma practica asta nu se poate permite "daca este de bun simt si de bun gust" si interzice altfel, ce este respingator pentru unul este ok pentru altul.
📖 Pagination options