Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
830 posts, 319459 views
📖 Pagination options
- valy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
valy
Exceptând interiorul galben, mai sunt și alte diferențe de fabricație între 4100 și restul seriei?
Exceptând interiorul galben, mai sunt și alte diferențe de fabricație între 4100 și restul seriei?
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Albert
Nu. Ar mai fi aerul condiționat montat din fabrica dacă vrei să îl pui.
Nu. Ar mai fi aerul condiționat montat din fabrica dacă vrei să îl pui.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
idk_vlad
La 4100, aerul condiționat este disponibil doar la șofer? Totodată, restul seriei nu are A/C montat din fabrică la șofer?
La 4100, aerul condiționat este disponibil doar la șofer? Totodată, restul seriei nu are A/C montat din fabrică la șofer?
- Albert
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
GPS
Instalația de aer condiționat Konvecta a lui 4100 a fost montată ulterior, nu a venit cu ea din fabrică.
Instalația de aer condiționat Konvecta a lui 4100 a fost montată ulterior, nu a venit cu ea din fabrică.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
punmeister
Exact. Este posibil insa sa-l fi confundat cu acel Citaro venit la Bucuresti ca vehicul de demonstratie.
Exact. Este posibil insa sa-l fi confundat cu acel Citaro venit la Bucuresti ca vehicul de demonstratie.
609_1181638060.jpg_210.jpg (9.86 KB; downloaded 2794 times)
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
idk_vlad
Dacă tot vorbim de 4100, de ce acesta este singurul E3 cu barele galbene la interior?
Dacă tot vorbim de 4100, de ce acesta este singurul E3 cu barele galbene la interior?
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Cezar210
Banuiesc că este și aici o situație asemănătoare cu cea de la primele 10 Irisbus, acolo unde cele 10 erau deja pe linia de producție înainte ca RATB să transmită (si) tema interiorului - portocalie.
Banuiesc că este și aici o situație asemănătoare cu cea de la primele 10 Irisbus, acolo unde cele 10 erau deja pe linia de producție înainte ca RATB să transmită (si) tema interiorului - portocalie.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
1689
La cita inconsistenta exista in schema de culoare, dotare a interiorului, variante tehnice s.a.m.d., cred ca barele interioare galbene ale lui 4100 sint fix cea mai mare problema pe care o are *TB…
Nici macar RK-urile la Ikarusuri facute de ateliere nu reusesc sa fie consistent in aceeasi schema pe parcursul a doi ani (in regie proprie…)…
La cita inconsistenta exista in schema de culoare, dotare a interiorului, variante tehnice s.a.m.d., cred ca barele interioare galbene ale lui 4100 sint fix cea mai mare problema pe care o are *TB…
Nici macar RK-urile la Ikarusuri facute de ateliere nu reusesc sa fie consistent in aceeasi schema pe parcursul a doi ani (in regie proprie…)…
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ByOnu
Dar cine a zis ca este o problema? Colegii doar discuta despre motive, nu vad sa zica cineva ca e o problema.
Dar cine a zis ca este o problema? Colegii doar discuta despre motive, nu vad sa zica cineva ca e o problema.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Nenea_titi
Întreb și eu, având în vedere că azi am mers cu unul care era într-o stare dezolantă. Cât mai au de gând să le țină? Pariu că până fac 20 ani. Și DAF au mers aproape 18, deci nimic spectaculos dacă Citaro e3 merg 20. Nu am apucat să văd ce număr de parc avea, dar era mizerabil pe interior și făcea ca un tractor , mirosea ca o raba și avea probleme cu instalația de aer... făcea aer greu și fâsâia cred că prin toate racordurile. Oricum pe STB nu îi interesează confortul călătorilor. Dar nici siguranța lor.
Întreb și eu, având în vedere că azi am mers cu unul care era într-o stare dezolantă. Cât mai au de gând să le țină? Pariu că până fac 20 ani. Și DAF au mers aproape 18, deci nimic spectaculos dacă Citaro e3 merg 20. Nu am apucat să văd ce număr de parc avea, dar era mizerabil pe interior și făcea ca un tractor , mirosea ca o raba și avea probleme cu instalația de aer... făcea aer greu și fâsâia cred că prin toate racordurile. Oricum pe STB nu îi interesează confortul călătorilor. Dar nici siguranța lor.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
idk_vlad
Le țin până cumpără mai multe autobuze noi, având în vedere că în ultima perioadă se cumpără doar câte 100 din fiecare. Majoritatea sunt complet depășite, țin minte acum vreo 2-3 săptămâni eram într-unul pe linia 104, când a oprit la Maior Coravu în stație a pătruns înăuntru un maldăr de fum albastru, fix ca la Ikarus/Dac. Am deschis geamul, cu toate că afară erau 0 grade, preferam să îngheț de frig decât să inhalez noxele alea. Sunt totuși câteva, nu multe care sunt destul de îngrijite, cu scaunele revopsite, afișajul interior de stații funcțional, anunțuri vocale funcționale (și uitasem că există așa ceva la E3), etc. (ex. 4182)
Le țin până cumpără mai multe autobuze noi, având în vedere că în ultima perioadă se cumpără doar câte 100 din fiecare. Majoritatea sunt complet depășite, țin minte acum vreo 2-3 săptămâni eram într-unul pe linia 104, când a oprit la Maior Coravu în stație a pătruns înăuntru un maldăr de fum albastru, fix ca la Ikarus/Dac. Am deschis geamul, cu toate că afară erau 0 grade, preferam să îngheț de frig decât să inhalez noxele alea. Sunt totuși câteva, nu multe care sunt destul de îngrijite, cu scaunele revopsite, afișajul interior de stații funcțional, anunțuri vocale funcționale (și uitasem că există așa ceva la E3), etc. (ex. 4182)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
E3 ajung noneuro iar eu mă gândesc cum ar fi posibil să "transform" un noneuro într-o normă euro cât mai superioară, trecând peste DPF care ar putea face pateu motorul dacă nu a fost gândit să suporte acest filtru.
De E3 se zicea pe undeva că din 2015 încep retragerile, însă ce să retragi dacă nu aveai ce pune la loc... E ca și cum ți-ai da demisia fără să te gândești unde te angajezi. S-au mai făcut prostii (gen 2011), când măcar de se căutau ceva sh-uri (vreo 100 de autobuze erau oarecum de ajuns), nu să tot retragi, retragi ori să diminuezi capacitatea (pui 415T în locul unui 117E, sau actual T4R în locul V3A/Imperio, deși ultima nu a fost o soluție definitivă). Nu vreau să știu dacă se ardea substația pe care circulau 73 & 74 prin 2016, ce puneau în locul troleibuzelor (reactivau DAF-urile și DeSimon-urile din depou care mai că deveniseră obiecte fixe? prin 2013 porniseră cred că de probă vreo 3 DAF-uri - 862 și 2 mai de prin spate, și au mai încercat cel puțin cu un Castrosua prin 2014, deci e posibil să fi luat această variantă în calcul sau doar era cineva interesat să cumpere).
E3 ajung noneuro iar eu mă gândesc cum ar fi posibil să "transform" un noneuro într-o normă euro cât mai superioară, trecând peste DPF care ar putea face pateu motorul dacă nu a fost gândit să suporte acest filtru.
De E3 se zicea pe undeva că din 2015 încep retragerile, însă ce să retragi dacă nu aveai ce pune la loc... E ca și cum ți-ai da demisia fără să te gândești unde te angajezi. S-au mai făcut prostii (gen 2011), când măcar de se căutau ceva sh-uri (vreo 100 de autobuze erau oarecum de ajuns), nu să tot retragi, retragi ori să diminuezi capacitatea (pui 415T în locul unui 117E, sau actual T4R în locul V3A/Imperio, deși ultima nu a fost o soluție definitivă). Nu vreau să știu dacă se ardea substația pe care circulau 73 & 74 prin 2016, ce puneau în locul troleibuzelor (reactivau DAF-urile și DeSimon-urile din depou care mai că deveniseră obiecte fixe? prin 2013 porniseră cred că de probă vreo 3 DAF-uri - 862 și 2 mai de prin spate, și au mai încercat cel puțin cu un Castrosua prin 2014, deci e posibil să fi luat această variantă în calcul sau doar era cineva interesat să cumpere).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
WT_fan06
Nu s-a găsit altă mașină în garaj decât 4135, care circulă acum pe 162 așa cum circulau unele De Simon pe vremuri: într-o rână. Pe stânga se lovește de asfalt dacă dă într-o groapă mai sănătoasă, iar pe dreapta suspensiile sunt ridicate la maximum, de se clatină mașina dacă circulă cu mai mult de 30 la oră.
Niște iresponsabili cei care permit niște mașini în asemenea hal de defecte să circule.
Nu s-a găsit altă mașină în garaj decât 4135, care circulă acum pe 162 așa cum circulau unele De Simon pe vremuri: într-o rână. Pe stânga se lovește de asfalt dacă dă într-o groapă mai sănătoasă, iar pe dreapta suspensiile sunt ridicate la maximum, de se clatină mașina dacă circulă cu mai mult de 30 la oră.
Niște iresponsabili cei care permit niște mașini în asemenea hal de defecte să circule.
📖 Pagination options