Topic: Repartizarea tramvaielor
2122 posts, 539700 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Gabi23
Pe linia 25 avem azi repartizat vagonul Tatra 3311. GPS-ul nu îi funcționează și nu este vizibil pe aplicație. De la Militari lipsesc 4 vagoane Imperio (3823, 3833, 3835, 3843).
Pe linia 25 avem azi repartizat vagonul Tatra 3311. GPS-ul nu îi funcționează și nu este vizibil pe aplicație. De la Militari lipsesc 4 vagoane Imperio (3823, 3833, 3835, 3843).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
ByOnu
Cele 4 Imperio lipsesc in aplicatie sau ..de pe traseu? Sunt picate?
Cele 4 Imperio lipsesc in aplicatie sau ..de pe traseu? Sunt picate?
- Gabi23
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Nenea_titi
Deci mi se pare trist.
Avem tramvaie noi și mergem cu tramvaie din 1975 că alea din 2023 sunt kaput. Care e motivul pentru care nu circulă?
1) Defecte ( garanția mai există la ele având în vedere că au mers și pe OR?).
2) Accidentate (se întâmplă).
3) Revizii/ inspecții periodice (absolut necesare, nu se poate comenta aici).
4) Nu vor vatmanii să iasă cu ele sau nu sunt programate sau nu au vatmani instruiți (trist).
Normal ar fi ca Militari și Giurgiului să aibă CH-PPC ȘI CA-PPC, poate și Bucur în cazul Militari (că ei știu să meargă cu ele). Dar să mai trimiți Tatre e deja de râs. De altfel văd o delăsare gravă la Dudești, BLF și PPC de acolo arată rău iar Alexandria, ce nu e Imperio arată dezolant, nu suntem în situația să neglijăm așa tare V3A.
De altfel și Imperio din Alexandria au început să huruie și să troncăne, deci sunt întreținute bine...de linia 41 pe Virtuții-Ciurel nu mai zic.
Apoi tramvaie noi Imperio picate, 3858, 3865, mai are și Alexandria defecte, Militari la fel...unele au probleme de noi, roți pătrate la unele Imperio care nu au nici 6 luni...nu or fi ele grozave, dar mentenanța și liniile aparent bune (21 e dezastru) și exploatarea asta pe linii OR le va grăbi sfârșitul. În plus aud de coliziuni cu V3A ale Imperio.
Văd că și la autobuze e la fel...avem electrice dar se iese cu E3. Că electricele de zice (o fi adevărat?) " nu au baterii".
Oare la troleibuze la fel va fi? Vom avea Solaris dar ieșim cu IK415 510* ? Că rețeaua nu suportă troleibuze hi-tech?
Revenind, consider că pe liniile cu Imperio ar cam trebui triate V3A (și derivatele) care intră, pentru că dacă se trimit tramvaie V3A distruse pe liniile bune, vor nenoroci linia care va nenoroci tramvaiele noi. Nu știu cât s-ar putea. Apropo, sâmbătă pe seara, BN l-a băgat pe 055 pe 41.
Deci mi se pare trist.
Avem tramvaie noi și mergem cu tramvaie din 1975 că alea din 2023 sunt kaput. Care e motivul pentru care nu circulă?
1) Defecte ( garanția mai există la ele având în vedere că au mers și pe OR?).
2) Accidentate (se întâmplă).
3) Revizii/ inspecții periodice (absolut necesare, nu se poate comenta aici).
4) Nu vor vatmanii să iasă cu ele sau nu sunt programate sau nu au vatmani instruiți (trist).
Normal ar fi ca Militari și Giurgiului să aibă CH-PPC ȘI CA-PPC, poate și Bucur în cazul Militari (că ei știu să meargă cu ele). Dar să mai trimiți Tatre e deja de râs. De altfel văd o delăsare gravă la Dudești, BLF și PPC de acolo arată rău iar Alexandria, ce nu e Imperio arată dezolant, nu suntem în situația să neglijăm așa tare V3A.
De altfel și Imperio din Alexandria au început să huruie și să troncăne, deci sunt întreținute bine...de linia 41 pe Virtuții-Ciurel nu mai zic.
Apoi tramvaie noi Imperio picate, 3858, 3865, mai are și Alexandria defecte, Militari la fel...unele au probleme de noi, roți pătrate la unele Imperio care nu au nici 6 luni...nu or fi ele grozave, dar mentenanța și liniile aparent bune (21 e dezastru) și exploatarea asta pe linii OR le va grăbi sfârșitul. În plus aud de coliziuni cu V3A ale Imperio.
Văd că și la autobuze e la fel...avem electrice dar se iese cu E3. Că electricele de zice (o fi adevărat?) " nu au baterii".
Oare la troleibuze la fel va fi? Vom avea Solaris dar ieșim cu IK415 510* ? Că rețeaua nu suportă troleibuze hi-tech?
Revenind, consider că pe liniile cu Imperio ar cam trebui triate V3A (și derivatele) care intră, pentru că dacă se trimit tramvaie V3A distruse pe liniile bune, vor nenoroci linia care va nenoroci tramvaiele noi. Nu știu cât s-ar putea. Apropo, sâmbătă pe seara, BN l-a băgat pe 055 pe 41.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Gabi23
@Nenea_titi 055 s-a retras de pe linia 44 unde a fost repartizat. Din cauza lucrărilor la rețeaua de apă din zona Dinicu Golescu - Ministerul Transporturilor, vagoanele liniei 44 s-au retras la Bucureștii Noi pe traseul: Șoseaua Orhideelor - Bd. Doina Cornea - Bd. General Paul Teodorescu - Bd. Timișoara - Șoseaua Progresului - Calea 13 Septembrie - Bd. Ghencea - Piața Presei - Bd. Expoziției - Clăbucet - Depoul Bucureștii Noi. Nu au circulat cu călători.
@Nenea_titi 055 s-a retras de pe linia 44 unde a fost repartizat. Din cauza lucrărilor la rețeaua de apă din zona Dinicu Golescu - Ministerul Transporturilor, vagoanele liniei 44 s-au retras la Bucureștii Noi pe traseul: Șoseaua Orhideelor - Bd. Doina Cornea - Bd. General Paul Teodorescu - Bd. Timișoara - Șoseaua Progresului - Calea 13 Septembrie - Bd. Ghencea - Piața Presei - Bd. Expoziției - Clăbucet - Depoul Bucureștii Noi. Nu au circulat cu călători.
- Cristi.
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Nenea_titi
@Gabi23
Atunci de ce avea 41 pe afișaj și călători? Erau vreo 3-4, atât se vedea din balcon de la mine. Stau în Crângași.
Nevermind.
Atâta timp cât vagoane noi și moderne stau la gard din diverse motive și se merge pe linii modernizate cu tramvaie de când era mamaie fată mare, nu consider că aceasta este modernizare. Este un fel de incompetență.
@Gabi23
Atunci de ce avea 41 pe afișaj și călători? Erau vreo 3-4, atât se vedea din balcon de la mine. Stau în Crângași.
Nevermind.
Atâta timp cât vagoane noi și moderne stau la gard din diverse motive și se merge pe linii modernizate cu tramvaie de când era mamaie fată mare, nu consider că aceasta este modernizare. Este un fel de incompetență.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
TPB
Observam ca in momentul de fata, chiar daca avem cel putin 60 de Imperio disponibile, tot apar zile in care unele nu circula, fie din cauza unor geamuri sparte, fie s-a rupt un pantograf s.a.m.d. . Problema este ca atunci cand un Imperio devine indisponibil cateva ore/zile, este inlocuit cu un vehicul mult mai mic. Adica, Imperio ar trebui sa fie inlocuite (bineinteles, temporar) doar de V3A-uri (un exemplu bun, pe linia 41, unde se inlocuieste exclusiv cu V3A-93-CH-PPC).
Parerea mea este ca ar fi fost mai simplu daca s-ar fi ales o ultima zi din acest an in care sa avem in circulatie ultimele Tatre T4R, urmand a se face modificari/transferuri, doar ca nu s-a dorit. Acum nu trebuie (si nu prea ne permitem) sa fim ,,campioni" ca Aradul, care a avut (?) in exploatare tramvaie cel putin 50 de ani. Pana la urma, vrem mai multi bucuresteni care sa mearga cu tramvaiele sau mai multe masini care sa blocheze tramvaiele? Cum pot eu sa conving oamenii sa mearga cu tramvaie vechi, care nu mai ofera conditii?
Pe de alta parte, Tatrele nu sunt singurele care ar trebui sa dispara din repartizarile zilnice. Am vazut de-a lungul timpului suficiente V3A-uri, din diverse tipuri, de la mai toate depourile, numai bune de modernizat... sau de casat.
Totusi, ar fi bine sa discutam intr-un topic potrivit.
Observam ca in momentul de fata, chiar daca avem cel putin 60 de Imperio disponibile, tot apar zile in care unele nu circula, fie din cauza unor geamuri sparte, fie s-a rupt un pantograf s.a.m.d. . Problema este ca atunci cand un Imperio devine indisponibil cateva ore/zile, este inlocuit cu un vehicul mult mai mic. Adica, Imperio ar trebui sa fie inlocuite (bineinteles, temporar) doar de V3A-uri (un exemplu bun, pe linia 41, unde se inlocuieste exclusiv cu V3A-93-CH-PPC).
Parerea mea este ca ar fi fost mai simplu daca s-ar fi ales o ultima zi din acest an in care sa avem in circulatie ultimele Tatre T4R, urmand a se face modificari/transferuri, doar ca nu s-a dorit. Acum nu trebuie (si nu prea ne permitem) sa fim ,,campioni" ca Aradul, care a avut (?) in exploatare tramvaie cel putin 50 de ani. Pana la urma, vrem mai multi bucuresteni care sa mearga cu tramvaiele sau mai multe masini care sa blocheze tramvaiele? Cum pot eu sa conving oamenii sa mearga cu tramvaie vechi, care nu mai ofera conditii?
Pe de alta parte, Tatrele nu sunt singurele care ar trebui sa dispara din repartizarile zilnice. Am vazut de-a lungul timpului suficiente V3A-uri, din diverse tipuri, de la mai toate depourile, numai bune de modernizat... sau de casat.
Totusi, ar fi bine sa discutam intr-un topic potrivit.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
3mil
Ca sa ia și călători pe traseul de retragere având în vedere că acesta se suprapune 100% cu o semicursa pe linia 41 și sa se evite confuzii care generează întrebări de genul "Tramvaiul ăsta ajunge la prima?", adresate în fiecare stație...
Legat de Tatra, nu înțeleg de ce ne consumăm atât pe tema lor... Decât să se retragă de dragul de a bifa că nu mai circulă "tramvaiele alea vechi" și să așteptăm 15-20 min prin stații, prefer să avem intervale decente pe toate liniile și sa merg cu Tatra. Cui nu ii convine, să aștepte următorul tramvai...
Nenea_titi wrote here:
@Gabi23
Atunci de ce avea 41 pe afișaj și călători?
Ca sa ia și călători pe traseul de retragere având în vedere că acesta se suprapune 100% cu o semicursa pe linia 41 și sa se evite confuzii care generează întrebări de genul "Tramvaiul ăsta ajunge la prima?", adresate în fiecare stație...
Legat de Tatra, nu înțeleg de ce ne consumăm atât pe tema lor... Decât să se retragă de dragul de a bifa că nu mai circulă "tramvaiele alea vechi" și să așteptăm 15-20 min prin stații, prefer să avem intervale decente pe toate liniile și sa merg cu Tatra. Cui nu ii convine, să aștepte următorul tramvai...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Nenea_titi
@TPB
Bine punctat. Eu oricum nu merg cu mașina în București decât dacă am de cărat sau de făcut cumpărături sau plecat din București. În rest prefer să folosesc transportul public sau mers pe jos. Dar nu odată am regretat mișcarea cu transportul public: mizerie, stat și așteptat la nesfârșit, apoi când vine ceva care mă duce unde am treabă, vine ceva rablagit, murdar, focar de infecție. Păi așa vrei tu să faci oamenii să meargă cu transportul public? Nu mă interesează că vine un V3A sau vreun Imperio...dacă mă duce unde am treabă. Dar când vine un transportor de deșeuri municipale pe post de tramvai, asta cum se cheamă? Adică un tramvai care este sub orice critică de infect, mai și huruie, pute, beznă , deja am văzut că și Imperio au devenit jegoase. Călători infecți, lipsa curățenie, păi cu focarele astea de infecție mergem? Ne mirăm că unii preferă mașina personală. Nici cu tatrele nu am nimic, dar cum am spus, se neglijează V3A, care vrem nu vrem sunt încă majoritare, asta nu e bine. Măcar de le-ar ține curate.
Exemplu: Viena. Parcat mașina la hotel și mergeam cu tramvaie, metrou,autobuze. Pierdere de timp să mergi cu mașina în așa oraș frumos. Am stat 1 an acolo. Până și SGP urile alea vechi sunt curate. Luxembourg...ehe...mai e mult până departe.
@TPB
Bine punctat. Eu oricum nu merg cu mașina în București decât dacă am de cărat sau de făcut cumpărături sau plecat din București. În rest prefer să folosesc transportul public sau mers pe jos. Dar nu odată am regretat mișcarea cu transportul public: mizerie, stat și așteptat la nesfârșit, apoi când vine ceva care mă duce unde am treabă, vine ceva rablagit, murdar, focar de infecție. Păi așa vrei tu să faci oamenii să meargă cu transportul public? Nu mă interesează că vine un V3A sau vreun Imperio...dacă mă duce unde am treabă. Dar când vine un transportor de deșeuri municipale pe post de tramvai, asta cum se cheamă? Adică un tramvai care este sub orice critică de infect, mai și huruie, pute, beznă , deja am văzut că și Imperio au devenit jegoase. Călători infecți, lipsa curățenie, păi cu focarele astea de infecție mergem? Ne mirăm că unii preferă mașina personală. Nici cu tatrele nu am nimic, dar cum am spus, se neglijează V3A, care vrem nu vrem sunt încă majoritare, asta nu e bine. Măcar de le-ar ține curate.
Exemplu: Viena. Parcat mașina la hotel și mergeam cu tramvaie, metrou,autobuze. Pierdere de timp să mergi cu mașina în așa oraș frumos. Am stat 1 an acolo. Până și SGP urile alea vechi sunt curate. Luxembourg...ehe...mai e mult până departe.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
idk_vlad
A preluat cumva Dep. Colentina două ture pe linia 21? Deoarece sunt repartizate 017 şi 242 pe această linie acum.
A preluat cumva Dep. Colentina două ture pe linia 21? Deoarece sunt repartizate 017 şi 242 pe această linie acum.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Cezar210
Sunt turele în plus de astăzi, la tramvaie sunt în plus două pe linia 1, două pe 10, două pe 21 și un tur pe 41.
Sunt turele în plus de astăzi, la tramvaie sunt în plus două pe linia 1, două pe 10, două pe 21 și un tur pe 41.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Gabi23
Începând cu 10 ianuarie, se vor produce următoarele modificări de parc:
- Depoul Colentina va prelua 6 ture pe linia 21 (cu vagoane Imperio relocate din Depoul Dudești);
- Depoul Dudești va prelua 6 ture pe linia 55;
- Depoul Victoria va prelua 2 ture pe linia 11 de la Depoul Giurgiu.
Începând cu 10 ianuarie, se vor produce următoarele modificări de parc:
- Depoul Colentina va prelua 6 ture pe linia 21 (cu vagoane Imperio relocate din Depoul Dudești);
- Depoul Dudești va prelua 6 ture pe linia 55;
- Depoul Victoria va prelua 2 ture pe linia 11 de la Depoul Giurgiu.
📖 Pagination options