Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1635 posts, 444546 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse 1689

… si ma-ntreb daca asta nu are oare de-a face cu numarul crescind de incidente cu tramvaie implicate in ciocniri frontale…

 


Re: Discuții diverse shoppy

Pai daca watmanii deschid manual toate usile in loc sa lase butoanele individuale de deschidere ca sa castige 2 secunde per statie este clar ca si franarile le fac la limita ca sa mai ciupesca niste secunde, si uneori ciupesc tablele, asa este cand angajatii fac ce vor in loc de ce trebuie.

 


Re: Discuții diverse reiny2000

Am mers astăzi, la ora 16, cu 3814 pe 41 de la Lujerului la Tricodava. Vatmanul nu a frânat nici măcar o dată mai ușor, de fiecare dată aproape m-a aruncat de pe scaun, de pasagerii care stăteau în picioare nu mai are rost să scriu...

 


Re: Discuții diverse Cezar210

Uneori am impresia și că vatmanii "abuzează" de nisiparele de la Imperio. De multe ori se întâmplă să merg cu vagoane ale căror vatmani frânează în așa hal de brusc, încât nisiparele se activează (inclusiv pe uscat).

 


Re: Discuții diverse shoppy

In tarile civilizate sistemul de surpaveghere video are si accelerometre pe cele 3 axe si informatiile sunt suprapuse peste imagine, de asemenea se creeaza rapoarte si se trimit automat la garaj cand acceleratia depaseste valorile normale pe vreo axa.

 


Re: Discuții diverse FabiM

Cezar210 wrote here:
Uneori am impresia și că vatmanii "abuzează" de nisiparele de la Imperio. De multe ori se întâmplă să merg cu vagoane ale căror vatmani frânează în așa hal de brusc, încât nisiparele se activează (inclusiv pe uscat).

Sa vezi cum e sa dai o tura cu vatmanii de la Militari. Doar patina-nisipar, patina-nisipar fara vreun rost, pe tronsoane unde simti diferenta mergand cu cei de la Alexandria.
Dar asa e cand se face "training"-ul pe genunchi, invata din mers. :popa:

A nu se intelege gresit, sunt si oameni dedicati/pregatiti, la ambele depouri, dar e vorba de o diferenta deranjanta.

 


Re: Discuții diverse Vasile52

Cei de la Alexandria au facut săptămâni la rand rondajul pe 41 si in general au avut mai mult timp pentru instruire.

Cei de la Militari ,din ce stiu, au fost instruiți doar 1-2 sapt. Chiar si in condițiile in care majoritatea veneau de pe Tatra care se conduce diferit de un tramvai de 36 de m.

 


Re: Discuții diverse shoppy

Eu sunt sigur ca acesti oameni cand isi conduc masina personala nu invartesc rotile pe loc la fiecare pornire si nu le intra ABS-ul la fiecare franare, ei isi ventileaza niste frustrari razbunandu-se pe tramvai.

 


Re: Discuții diverse Alina

3001/3002 de ce are doar un pantograf?

 


Re: Discuții diverse Cezar210

Pentru că ele au fost construite în stilul "occidental" să zic așa, cu doar un pantograf, dar bidirecționale.

 


Re: Discuții diverse punmeister

Nu e obligatoriu, si GT6N-ZRurile din Berlin au doua pantografe. 3001 si 3002 au un singur pantograf pentru ca ele sunt cu adevarat tramvaie bidirectionale, fata de V2A/V3A-2Surile care sunt practic doua tramvaie in unul singur.

 


Re: Discuții diverse Alina

Ok. m-am lamurit. Multumesc!

 


Re: Discuții diverse TudorSt

In cazul lor, pantograful ar fi trebuit pus undeva pe la mijloc, pentru a nu aparea probleme la patinele de macaz. Asta cred ca a fost principalul motiv pentru care mergeau mai des cu capatul cu pantograful decat cu celalalt. Eu cel putin nu le-am prins deloc circuland "cu spatele".

 


Re: Discuții diverse shoppy

3001 a mers ceva timp cu spatele pe 42, probabil s-a stricat ceva in postul 1 sau la usile de pe dreapta.

 


Go to page:  1  ... 110 111 112 113 114 115 116 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426241 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use