Regiunile RomânieiOlteniaJudețul DoljLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova

46 posts, 13288 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options

Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova andreir14

Incepand de ieri, linia 101 este deservita complet de tramvaie, odata cu redeschiderea tronsonului PECO Severinului - CLF (Izvorul Rece).

Tot cu aceasta ocazie, RAT a anuntat, oficial, ca tramvaiele nu vor mai circula pe tronsonul CLF - Termo, insa va fi pastrata o linie naveta care sa asigure transportul pe acest segment. Practic, linia 102 a fost scurtata, autobuzele plecand direct din capatul de linie CLF, fara sa mai parcurga tot traseul pana la Ford.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova PTMZ

Deci dacă înțeleg bine, 102 nu revine ca tramvai? Rămân doar 100 și 101? E permanentă măsura sau doar până s-o reabilita și linia spre Ișalnița (deși nu văd vreo inițiativă încă)?

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova andreir14

Prea curand n-o sa revina. Nu stiu daca este o decizie permanenta, insa, asa cum ai zis, nici nu exista vreun proiect in parteneriat cu Isalnita (pentru ca o parte din linie este in UAT-ul lor si nu in cel al Craiovei) de reabilitare a acesteia.

La o adica, nici nu prea ar mai avea ce sa deserveasca. Localitatea (care e deja deservita de RAT printr-un traseu metropolitan) e cam la aproape 2 km de unde e bucla de intoarcere, trebuie traversata o cale ferata dubla destul de folosita (si nu exista vreo pasarela sau pasaj, asa ca fiecare se descurca cum poate), Doljchim e istorie de mai bine de 10 ani si oricum pe terenul respectiv o sa fie un parc fotovoltaic, iar in cazul Termocentralei, pe langa riscul de a-si inceta activitatea, putinii angajati ramasi fie vin cu o cursa speciala catre CET, fie cu masinile personale. Ar fi fost bine daca linia era gandita de la bun inceput sa treaca, cumva, peste calea ferata si sa ajunga pana la Isalnita efectiv, dar asta e.. planurile au fost altele (sa lege orasul de Doljchim si CET).

Ar fi loc de extinderi catre alte zone (inclusiv intr-un PMUD de acum cativa ani se vorbea despre o prelungire a liniei de tramvai pana la Aeroport si chiar si prin Craiovita Noua, daca nu ma insel), insa administratia refuza "sa sparga strazi" prin oras (asa cum a argumentat primarita, fiind intrebata de cineva mai demult pe tema asta).

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421212 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use