Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 155301 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului chevic

Sa se faca macar o corelare intre cele doua semafoare, astazi s-a dat verde la scoala si s-a pus rosu la Lukoil. Ideea cu o banda pe dreapta fara semafor Ghica Petricani cred ca este cea mai buna.

Tot respectul pentru parinti, e adevarat trebuie sa isi duca copii la scoala dar de unde se vine ca sa traversezi fix la scoala ? Sunt acolo 12 blocuri si parc. Un mic ocol pentru acestia nu cred ca e o grozavie.

Sunt multe locuri in care trecerile de pietoni incurca, in afara subiectului una ingrozitoare este Mosilor cu Eminescu. Cand mergi spre Eminescu, din 3 benzi de face una singura si te blochezi in acea trecere de pietoni desi ai avut verde inainte. Trebuie sa se puna stop pentru pietoni si sa fie corelat cu stopul de la intersectie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Trebuie pus semafor cu buton la scoala.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Trebuie mutat semafor vrei sa zici, e noaptea mintii cat de apropiate sunt cele doua treceri de pietoni. Un mic ocol nu deranjaza, sunt zeci de metri doar. Problema e ca lucrarea e recent facuta deci nu se va schimba nimic in urmatorii ani. Urmatoarea sistematizare probabil va adresa neajunsurile problemei, pana atunci stam cu tampenia asta. Mai mult incurca semaforul asta decat sa ajute.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Consider ca propozitia "Trebuie pus semafor cu buton la scoala." este gramatical corecta si clara, daca cineva are probleme in a o interpreta inseamna ca problema este la el.

In dreptul scolilor trebuie sa existe o atmosfera linistita si de respect pentru copii si procesul de invatamant, nu sa treaca autostrada pe langa ele, normal era ca trecerea de pietoni sa fie la intersectia cu Laptari Tei, deja li s-a facut o concesie soferilor impingandu-se trecerea mai incolo, numai ca unui om fara respect fata de ceilalti degeaba ii faci concesii pentru ca va pretinde continuarea la infinit a concesiilor in favoarea lui si in defavoarea altilor.
Daca azi s-ar desfiinta trecerea de la scoala maine aceleasi persoane vor cere ca trecerea de la bulevardul Lacul Tei sa fie mutata pe pasarela sau in subteran.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Gramatical da, insa nu la sensul gramatical ma refeream. Adevarul e ca e prost gandita si prost implementata solutia, iar scuze ca "atmosfera linistita" nu pre au nicio legatura cu inelul median si nivelul de trafic pe acolo. Indiferent ca iti place sau nu, zona este atat practic, cat si teoretic, o zona principala de tranzit. Si va ramane asa cel putin 25 de ani de acum incolo. Orice scapare are un impact negativ nu doar asupra intereselor locale, ci si asupra traficului de tranzit.  Intregul inel ar trebui sa fie o succesiune de pasaje supra-/subterane si intersectii bine gandite si cu o capacitate ridicata de preluare a traficului. Pe strazile adiacente discutia e alta, insa pe inelele de tranzit in mod ideal orice obstacol trebuie evitat. Si se evita prin nivele multiple.

Daca retorica cu "sa redam bucurestiul pietonilor" o pot intelege in zonele centrale pentru care exista cu adevarat o alternativa, aici discutam de un inel in teorie periferic, gandit special pentru trafic abundent. Deci de ce avem o trecere la 90m de alta? De ce nu pot fi trase amandoua 40m una spre cealalta ca sa eviti tampenia si de ce nu e asta o idee buna? Apropo, 40m mai incolo inseamna in dreptul parculetului de langa scoala. E departe, nu?

Si da, peste 15 ani sigur se va trezi un destept sa faca ceva mai inteligent la intersectia urmatoare, cu Tei.  Iar trecerea asta, dar nu se rezolva pana atunci, va intra garantat in subteran ceea ce o va face mult mai eficienta. De ce este asta rau intr-un oras atat de mare si de dens ca Bucuresti si cu un transport public atat de anemic? Crezi ca daca interzicem traficul auto facem altceva decat sa revenim la ciorchinii din ITB-ul de acu 40 de ani? Crezi ca ar fi cineva aflat in campul muncii multumit?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

shoppy wrote here:
Trebuie pus semafor cu buton la scoala.


Pai nu este deja?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mirceade

"Un mic ocol pentru acestia nu cred ca e o grozavie." - e *evident* că nu v-ați dus copiii la școală dimineața la 8 înainte de a pleca spre serviciu, încă.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Inteleg bine de la ProTV, nici acum nu este receptionat? Care sunt problemele precise? Nu de alta, dar sa repetam povestea cu Basarabul nu este dezirabil.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Serban

TCMB:

Deoarece pe canalele media au apărut informații ce vizează activitatea Trustului de Clădiri Metropolitane, am decis să venim cu detaliile complete privind proiectul Pasajului Doamna Ghica și să păstrăm o comunicare transparentă, așa cum v-am obișnuit.
➡️ 𝐈̂𝐧 𝐮𝐫𝐦𝐚̆ 𝐜𝐮 𝐜𝐚̂𝐭𝐞𝐯𝐚 𝐬𝐚̆𝐩𝐭𝐚̆𝐦𝐚̂𝐧𝐢, am primit vizita reporterului PRO TV care ne-a solicitat să aducem clarificări privind proiectul și am răspuns afirmativ acestei inițiative. Credem că răspunsurile noastre, care nu au fost cuprinse în materialul video, ar fi putut oferi cetățenilor detalii tehnice la toate întrebările.
🚧 Pentru siguranța pietonilor care tranzitează zona, dar și pentru a evita posibilele incidente neplăcute, am luat decizia de a trasa marcaje rutiere temporare înainte de începerea școlilor, astfel încât circulația să se desfășoare în condiții optime, așa cum a avizat Comisia Tehnică de Circulație și Brigada de Poliție Rutieră.
🚧  Reamintim că pe toată durata de execuție a lucrărilor, TCMB a executat în mai multe configurații marcaje rutiere, cu vopsea albă sau galbenă, acestea având titlu PROVIZORIU. Decizia de a trasa marcajele în timpul zilei este legată de 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭̦𝐢𝐢𝐥𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐮𝐬𝐞 𝐝𝐞 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚̆, 𝐝𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐢𝐦 𝟓 𝐠𝐫𝐚𝐝𝐞 𝐂𝐞𝐥𝐬𝐢𝐮𝐬 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐬𝐮𝐩𝐨𝐫𝐭.
🚧  Pe timpul nopții când valorile de trafic sunt scăzute, până la data curentă nu au fost întrunite condițiile meteo, astfel că în folosul cetățenilor nu putem amâna această decizie până la momentul recepției proiectului. În luna decembrie, temperaturile din timpul nopții nu au permis aplicarea vopselei, astfel că s-a luat decizia de a marca în timpul zilei când temperatura în aer era de peste 9 grade Celsius.
🚧 Recepția nu poate fi încă făcută în lipsa actelor administrative ce țin de validarea ultimei situații de lucrări pe baza căreia se va stabili valoarea totală. În perioada următoare, urmează ca împreună cu beneficiarul și consultantul să definitivăm forma acestora și să convocăm recepția finală.
Vă asigurăm că la momentul convocării recepției, toate marcajele vor fi executate cu materialele necesare pentru a permite o garanție extinsă. Atât până la recepția lucrărilor, cât și în perioada de garanție, TCMB va răspunde/ remedia orice viciu apărut.
‼️ Ipoteza ca recepția unei lucrări anvergură mare este blocată de trasarea a patru treceri de pietoni este FALSĂ.
➡️ Ne dorim să păstrăm o comunicare permanentă cu locuitorii din capitală și suntem deschiși la colaborare cu toate agențiile și reprezentanți media pentru a aduce soluții și informațiile corecte, dar și pentru a combate dezinformarea.

 



Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434020 posts in 5403 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use