Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun

140 posts, 46707 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun shoppy

Abia ce m-a scos un 105 de pe banda 2 pe contrasens pe Expozitiei ca el ocolea canalele de pe banda 1...

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun valy

Ce am observat la o groapă prin care trec zilnic e că șoferii de autobuz o ocolesc dacă pot în timp ce șoferi de troleibuz n-au cum să ocolească deloc, cel mult reduc viteza.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun shoppy

Se pare ca vagoanele Tatra preluate de primaria Chiajna au ajuns intr-un centru de paintball / airsoft / laser tag din zona: https://www.google.com/maps/@44.4606051, ... ntry=ttu

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun ByOnu

Despre vulcanizare la STB.

Aflam ca STB mai are in prezent doar un singur vulcanizator angajat ..pentru intreaga flota. :!:  :shock:  In 1996 erau 26 de angajati la vulcanizare. Bonus, omul locuieste in Brazi, Prahova si face naveta.


 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun ADK

Respect pentru el...! Apoi dacă îi mai lasă și omul ăsta, pleacă altundeva, se îmbolnăvește sau mai rău decedează, STB va trebui să-și ducă anvelopele defecte la vulcanizările care se ocupă și de pneurile pe 22,5inch, inclusiv pe 20 cu camere de la RABE (asta în cazul în care unele n-o fi tubeless).

Nu sunt însă în căutare de posturi pentru vulcanizator? Un singur om la orice înseamnă pneu în STB... Și acela care mai vine și aproape de la Ploiești, trebuiesc urgentate angajările pe puțin 20 posturi, dar mai nimeni nu vine că vorba dânsului - e domeniu toxic. În '96 erau 26 de angajați pe domeniul ăsta, deși pe atunci și ce anvelope erau slab calitative inclusiv putregaiurile cu camere, mereu se spărgeau... Dacă rămâneai pe atunci fără un cauciuc la 20-30km de oraș, trebuia să cam faci imposibilul să ajungi înapoi, neavând variante de apelare.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun 1689

ITB a avut in dotare vehicule de depanare dedicate interventiilor rapide in cazul penelor de cauciuc.

Acestea erau construite pe sasiuri de Bucegi si aveau - in partea din spate - rasteluri rabatabile cu roti de rezerva.

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun 1689

Cit despre “procesul tehnologic” descris in materialul video de mai sus, cred ca ARR-ul si RAR-ul ar trebui sa se autosesizeze…

Siguranta unei anvelope a carei perete lateral este afectat in acel grad este compromisa iremediabil si reprezinta un risc pentru circulatie.

Nu mai vorbim despre folosirea acesteia pentru transport de calatori !!

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun ADK

ARR, RAR ori CTT etc văd probleme chiar și într-o mașină nouă, ăștia dacă nu găsesc un fir de praf pe undeva nu pot dormi bine la noapte.

Dacă anvelopa respectivă poate fi reparată în condiții de siguranță, spune un meseriaș și nu nea Gelu fost țevar, ceilalți în ce măsură sunt să spună că nu? Poate sună a prostie, dar dacă sunt autorități nu înseamnă că sunt și specializați la perfecție pe reparație pneuri, montare geamuri etc, dar la noi mai degrabă sunt căutători de nod în papură decât de vehicule considerate chiar periculoase.

E drept, preferabil e să nu ajungi în astfel de situații (să repari ce poate bine mersi doar să-și facă uzura), dar la noi e cam imposibil să nu repari (nu cârpești, deși se întâmplă și asta) câte ceva la mașină sau casă mai des, mai ales dacă sunt mai vechi. Însă la noi (posibil și global) este imposibil să ai ceva 100% perfect, dar avem instituții care pe lângă defectele grave pe care ar trebui să le caute, ei caută și perfecțiunea...

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun 1689

Daca o anvelopa prezinta siguranta pentru trafic o spun standardele si nu o persoana anume.

Anvelopele care prezinta deteriorari ale peretilor laterali sau imbatrinirea materialului nu sint acceptate in procesul de resapare, cu atit mai putin a fi “reparate”.

Aici vorbim de siguranta transportului de persoane, nu de anvelope folosite in uz industrial in afara drumurilor publice ( si - chiar si atunci - regulile de siguranta trebuie aplicate) !

Cind vine vorba de anvelope, nu exista ”merge si asa”, la fel cum nu trebuie sa existe “flexibilitate” in ceea ce priveste sistemul de frinare sau mecanismul de directie !

Explozia unei anvelope - chiar si la viteza redusa - are ca efect imediat pierderea controlului asupra directiei de deplasare a vehiculului.

Peretii laterali ai anvelopelor sint supusi unor presiuni extreme mai ales in cazul denivelorilor din carosabil si/sau a virajelor extreme- discutia despre riscul pe care deteriorarile acestora le reprezinta poate continua, dar cred ca este una caduca…

Orice agent constatator RAR/ARR  ar gasi o anvelopa care a suferit interventii pentru remedierea unor deteriorari laterale va suspenda imediat dreptul de circulatie a acelui vehicul. Mai mult, daca un agent al unei firme de asigurari gaseste o astfel de interventie, va declara vehiculul neconform pentru ciculatia pe drumuri publice si va suspenda orice plati compensatorii pentru daune.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun ADK

De acord cu cele afirmate, spre exemplu astăzi este interzis ca piesele ce conțin părți ale sistemului de direcție și frânare să mai fie vândute de către firmele de dezmembrări, iar un pneu nu trebuie să fie mai vechi de 5 ani de zile (sunt însemnate gen 1521, adică a 15 săptămână din anul 2021).

Însă îmbătrânirea unui pneu ține mult și de condițiile de folosință al acestuia sau de depozitare, dar oricum ai face e cam imposibil să te folosești de un cauciuc mult și bine că într-o zi se va distruge cu totul (dar nu trebuie ajuns aici). Deci se repară ce este reparabil, eu unul nu susțin și nu încurajez sub nici-o formă cârpeala la absolut nimic, să nu se înțeleagă greșit că promovez improvizațiile nici pentru folosirea în domeniul privat...

Era vorba de căutarea în nod în papură, că noi avem tendința să exagerăm și din nimicuri (un început de rugină pe părțile demontabile ale caroseriei, un parbriz parțial fisurat etc), nu când e chiar cazul (spre exemplu acel Otokar ce se deplasa cu una dintre roțile din față în aer).

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun 1689

Cred ca discutia trebuie sa ramina concentrata in jurul acestui material video produs si distribuit de Sindicatul STB, in care se arata cum anvelope care au suferit deteriorari majore ale peretilor laterali sint “reparate” in atelierul de vulcanizare al STB.

Aceste anvelope reprezinta un risc major pentru siguranta circulatiei si NU ar mai trebui utilizate.

LE: in cazul in care cineva se intreaba “si care-i treaba”, va invit sa ascultati secventa in care se descrie “procesul tehnologic” (minutul 3:06 din video, la minutul 2:45 puteti vedea si “mica” deteriorare…)

E cordul metalic, care-i rupt. Trebuie polizat…

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun bercenicity

https://b365.ro/un-bucurestean-se-teme-c ... -528323/

Azi în tramvaiul 32 am găsit ploșnițe. Frumos.

plosnite-tramvaiul-32-rahova.jpg (313.87 KB; downloaded 573 times)

Sa fi fost mai bune scaunele netapitate?

 


Re: Discuții diverse despre vehiculele de transport in comun punmeister

Tine mai mult de tapiteria asociata modelului de scaun.

 



Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421253 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use