Topic: Infrastructura pietonală
177 posts, 47566 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Utilizator anonim 2
Pentru ca piatra cubica “se poate pune la loc usor”…Problema e ca acel “se” nu e chiar atit de impersonal cit pare iar cei capabili sa puna piatra cubica (si sa o puna bine) sint, vorba englezului, putini precum dintii gainii.
Asteapta pesemne un nou studiu de fezabilitate care trebuie intii licitat, apoi o noua licitatie pentru lucrari, cu termen de un an jumatate, etc.
Pentru ca piatra cubica “se poate pune la loc usor”…Problema e ca acel “se” nu e chiar atit de impersonal cit pare iar cei capabili sa puna piatra cubica (si sa o puna bine) sint, vorba englezului, putini precum dintii gainii.
Asteapta pesemne un nou studiu de fezabilitate care trebuie intii licitat, apoi o noua licitatie pentru lucrari, cu termen de un an jumatate, etc.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
shoppy
Posibil sa existe deja un plan ca toata piatra de acolo sa se scoata si sa se inlocuiasca cu altceva sau sa se sparga si sa se sape din nou peste cateva luni.
Posibil sa existe deja un plan ca toata piatra de acolo sa se scoata si sa se inlocuiasca cu altceva sau sa se sparga si sa se sape din nou peste cateva luni.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
ByOnu
Heeeei, o solutie chiar mult mai trainica si eleganta decat stalpisorii sunt astea:
Sursa: https://simplybucharest.ro/?p=85949
Heeeei, o solutie chiar mult mai trainica si eleganta decat stalpisorii sunt astea:
thumbnail_IMG_0107.jpg (469.68 KB; downloaded 822 times)
Sursa: https://simplybucharest.ro/?p=85949
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
cris_m
Si care garanteaza zgarieturi pe usa masinii daca nu esti atent sau impiedicari ale pietonilor.
Si care garanteaza zgarieturi pe usa masinii daca nu esti atent sau impiedicari ale pietonilor.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
ByOnu
Pentru ca in mod inexplicabil orice reabilitare in tara asta vine obligatoriu cu inaltarea (carosabilului, trotuarului), toate capacele de canal de pe trotuarul refacut de PMB la Magazinul Unirea au ramas la 5-10 cm sub nivelul noului pavaj. Am sesizat Administratiei Strazilor riscul de impiedicare, iar solutia lor a fost sa decupeze niste lemne si sa le lipeasca cu silicon peste capacele de canal. Arata si se simte execrabil.
Pentru ca in mod inexplicabil orice reabilitare in tara asta vine obligatoriu cu inaltarea (carosabilului, trotuarului), toate capacele de canal de pe trotuarul refacut de PMB la Magazinul Unirea au ramas la 5-10 cm sub nivelul noului pavaj. Am sesizat Administratiei Strazilor riscul de impiedicare, iar solutia lor a fost sa decupeze niste lemne si sa le lipeasca cu silicon peste capacele de canal. Arata si se simte execrabil.
WhatsApp Image 2023-11-19 at 18.29.36.jpeg (553.98 KB; downloaded 463 times)
WhatsApp Image 2023-11-19 at 18.29.33.jpeg (460.08 KB; downloaded 463 times)
-
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Budy187
O solutie tehnica ce defineste perfect nivelul de administrare actual al orasului. Asemenea si in cazul programului de asfaltari din oras care este sub orice critica. Nu numai covorul asfaltic este de 2 lei insa utilizarea de capace autonivelante este ceva ce aparent este SF pentru PMB.
O solutie tehnica ce defineste perfect nivelul de administrare actual al orasului. Asemenea si in cazul programului de asfaltari din oras care este sub orice critica. Nu numai covorul asfaltic este de 2 lei insa utilizarea de capace autonivelante este ceva ce aparent este SF pentru PMB.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
ByOnu
Nevoia m-a facut sa merg ca pieton intr-o zi intre Mc-ul din Voluntari si DRPCIV. Horror. Trotuare lipsa, treceri lipsa / periculoase, mers la paleta, samd.
Ce accesibilitate pentru dizabilitati, om sanatos cu 2 picioare n-ai pe unde sa mergi legal si in siguranta.
Nu exista macar o latura normala a strazii pe care sa o poti folosi in siguranta ca pieton.
Execrabil.
Iar faptul ca ne incapatanam sa avem doar 449 pe relatia respectiva, care circula si la intervale de 1h, in vreme ce 416, 450, 459 si 488 fac trenuletul in acelasi sens in "triunghiul" Pipera este o aberatie.
Nevoia m-a facut sa merg ca pieton intr-o zi intre Mc-ul din Voluntari si DRPCIV. Horror. Trotuare lipsa, treceri lipsa / periculoase, mers la paleta, samd.
Ce accesibilitate pentru dizabilitati, om sanatos cu 2 picioare n-ai pe unde sa mergi legal si in siguranta.
Nu exista macar o latura normala a strazii pe care sa o poti folosi in siguranta ca pieton.
Execrabil.
Iar faptul ca ne incapatanam sa avem doar 449 pe relatia respectiva, care circula si la intervale de 1h, in vreme ce 416, 450, 459 si 488 fac trenuletul in acelasi sens in "triunghiul" Pipera este o aberatie.
IMG-20231128-WA0004.jpg (98.76 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0008.jpg (146.61 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0011.jpg (136.55 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0013.jpg (201.78 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0006.jpg (151.37 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0010.jpg (161 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0009.jpg (166.34 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0007.jpg (128.94 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0012.jpg (105.29 KB; downloaded 277 times)
IMG-20231128-WA0005.jpg (147.38 KB; downloaded 277 times)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
shoppy
Vezi ca Bucurestiul s-a terminat la M800(bine, strada Campul Pipera).
Vezi ca Bucurestiul s-a terminat la M800(bine, strada Campul Pipera).
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
ByOnu
Stiu foarte bine asta. Nu conteaza. Inclusiv zona din jurul fostei autobaze este varza, podul te lasa nicaieri.
Stiu foarte bine asta. Nu conteaza. Inclusiv zona din jurul fostei autobaze este varza, podul te lasa nicaieri.
- Media
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Media
Din nefericire pentru Primăria Voluntari pietonii și bicicliștii nu exista. Sunt multe străzi și bulevarde fără trotuare.
Au făcut străzi de la zero și nu au prevazut piste de bicicleta și la unele nici chiar și trotuare (cazul bulevardului Pipera unde ai făcut fotografiile, dar și Emil Racoviță și Popasului. Sa mergi de la stația de autobuz la Lemon Park este o aventura, nu au pus trotuare sub podul cu A3.
Sa mergi la stadionul de fotbal este de asemenea foarte periculos, nu este trotuar sau este trotuar de 20 cm.
Nici nu știi cui sa te adresezi, sa te plângi sau faci o sesizare.
Din nefericire pentru Primăria Voluntari pietonii și bicicliștii nu exista. Sunt multe străzi și bulevarde fără trotuare.
Au făcut străzi de la zero și nu au prevazut piste de bicicleta și la unele nici chiar și trotuare (cazul bulevardului Pipera unde ai făcut fotografiile, dar și Emil Racoviță și Popasului. Sa mergi de la stația de autobuz la Lemon Park este o aventura, nu au pus trotuare sub podul cu A3.
Sa mergi la stadionul de fotbal este de asemenea foarte periculos, nu este trotuar sau este trotuar de 20 cm.
Nici nu știi cui sa te adresezi, sa te plângi sau faci o sesizare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination