Topic: Autobuzele electrice SOR EBN 9,5 ale Transmixt
21 posts, 4305 views
📖 Pagination options
- TTony2829
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice SOR EBN 9,5 ale Transmixt
TTony2829
S-a confirmat faptul ca Strada Gheorghe Sincai va deveni dublu-sens doar pentru autobuze (adica linia verde).
TTony2829 wrote here:
Întrebarea care rămâne este daca Strada Gheorghe Șincai va deveni dublu sens, având in vedere ca apare si la dus si la întors.
S-a confirmat faptul ca Strada Gheorghe Sincai va deveni dublu-sens doar pentru autobuze (adica linia verde).
- TTony2829
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice SOR EBN 9,5 ale Transmixt
TTony2829
Recapitulare:
- aceste SOR EBN 9,5 sunt pentru linia 4 care va circula pe traseul: Cartier Viişoara - Str. Libertăţii - B-dul Independentei - Str. Gheorghe Sincai - Str. Dornei - Str. Liviu Rebreanu - B-dul G. Grigore Balan - Calea Moldovei - Cartier Unirea
- vor fi doua statii de incarcare rapide, una la fiecare capat de linie
- vor fi 7 stalpi de informare a calatorilor (cel mai probabil: 1 in Viisoara, 2 pe B-dul Independentei, 2 pe B-dul G. Grigore Balan, 1 pe Calea Moldovei si unul in Unirea)
- toate statiile de pe acest traseu au fost modernizate (https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId)
- se va realiza banda dedicata pentru autobuze pe Str. Gheorghe Sincai, Str. Dornei si B-dul G. Grigore Balan
- se schimba pavajul trotuarelor si se realizeaza piste de biciclete pe tot traseul
In acest moment, lucrarile sunt aproximativ 80% finalizate. Ce mai este de facut este:
- de turnat ultimul strat de asfalt pe strazile Gheorghe Sincai, Str. Dornei si B-dul G. Grigore Balan si de realizat benzile dedicate pentru autobuz
- de montat stalpii de informare a calatorilor
- de montat statiile de incarcare in capetele de linie
Opinia mea este urmatoarea:
- Linia 4 in sine este o linie care copieaza deja o linie existenta, linia 2/2A, traseul fiind 90% identic. Avantajul este ca va fluidizat fluxul de calatori pe linia 2, aceasta fiind cea mai aglomerata, mai ales la ore de varf.
- Primul autobuz a ajuns in 2021, acum 2 ani. Nu este ok ca un autobuz (mai ales electric) sa stea atata timp nefolosit, in plus, lucrarile vor dura inca cel putin doua luni deci cu siguranta vor fi probleme cu ele cand intra in circulatie.
- Circulatia pe acest autobuz va fi gratis, totul bine, pana cand ajungem sa auzim ca acest traseu va trece prin cartierul Viisoara. Din pacate acest cartier este foarte necivilizat, locuitorii din zona distrugand de multe ori autobuzele, vorbind urati cu soferii si cu pasagerii din autobuz etc.
- Schimbarea pavajului si statiilor de autobuz nu a fost necesara, pavajul fiind de calitate buna si statiile (mai ales cele electronice) fiind toate functionale. De la aproape 20 de statii electronice, am ajuns la 8, din care 4 au fost "scoase din priza".
Din pacate, acest proiect a fost o idee a fostului primar, tot auzim de aceasta "linie verde" din 2015. Lucrurile s-au miscat prea incet, dar sa speram ca dupa atatia ani de asteptare, vom avea un oras mai "interesant" :).
Recapitulare:
- aceste SOR EBN 9,5 sunt pentru linia 4 care va circula pe traseul: Cartier Viişoara - Str. Libertăţii - B-dul Independentei - Str. Gheorghe Sincai - Str. Dornei - Str. Liviu Rebreanu - B-dul G. Grigore Balan - Calea Moldovei - Cartier Unirea
- vor fi doua statii de incarcare rapide, una la fiecare capat de linie
- vor fi 7 stalpi de informare a calatorilor (cel mai probabil: 1 in Viisoara, 2 pe B-dul Independentei, 2 pe B-dul G. Grigore Balan, 1 pe Calea Moldovei si unul in Unirea)
- toate statiile de pe acest traseu au fost modernizate (https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId)
- se va realiza banda dedicata pentru autobuze pe Str. Gheorghe Sincai, Str. Dornei si B-dul G. Grigore Balan
- se schimba pavajul trotuarelor si se realizeaza piste de biciclete pe tot traseul
In acest moment, lucrarile sunt aproximativ 80% finalizate. Ce mai este de facut este:
- de turnat ultimul strat de asfalt pe strazile Gheorghe Sincai, Str. Dornei si B-dul G. Grigore Balan si de realizat benzile dedicate pentru autobuz
- de montat stalpii de informare a calatorilor
- de montat statiile de incarcare in capetele de linie
Opinia mea este urmatoarea:
- Linia 4 in sine este o linie care copieaza deja o linie existenta, linia 2/2A, traseul fiind 90% identic. Avantajul este ca va fluidizat fluxul de calatori pe linia 2, aceasta fiind cea mai aglomerata, mai ales la ore de varf.
- Primul autobuz a ajuns in 2021, acum 2 ani. Nu este ok ca un autobuz (mai ales electric) sa stea atata timp nefolosit, in plus, lucrarile vor dura inca cel putin doua luni deci cu siguranta vor fi probleme cu ele cand intra in circulatie.
- Circulatia pe acest autobuz va fi gratis, totul bine, pana cand ajungem sa auzim ca acest traseu va trece prin cartierul Viisoara. Din pacate acest cartier este foarte necivilizat, locuitorii din zona distrugand de multe ori autobuzele, vorbind urati cu soferii si cu pasagerii din autobuz etc.
- Schimbarea pavajului si statiilor de autobuz nu a fost necesara, pavajul fiind de calitate buna si statiile (mai ales cele electronice) fiind toate functionale. De la aproape 20 de statii electronice, am ajuns la 8, din care 4 au fost "scoase din priza".
Din pacate, acest proiect a fost o idee a fostului primar, tot auzim de aceasta "linie verde" din 2015. Lucrurile s-au miscat prea incet, dar sa speram ca dupa atatia ani de asteptare, vom avea un oras mai "interesant" :).
- TTony2829
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice SOR EBN 9,5 ale Transmixt
TTony2829
S-a turnat in sfârșit ultimul strat de asfalt pe o mare porțiune a liniei verzi, adică pe unde vor trece aceste autobuze electrice.
Ambele sensuri sunt exclusiv pentru autobuze, cum este vizibil în poză.
Au fost amenajate 2 din cele 6(?) stații din centru, acestea aflându-se la intersecția cu Str. Mihai Eminescu.
Sursă poză: https://timponline.ro/s-a-turnat-stratul ... -sincai/
S-a turnat in sfârșit ultimul strat de asfalt pe o mare porțiune a liniei verzi, adică pe unde vor trece aceste autobuze electrice.
Ambele sensuri sunt exclusiv pentru autobuze, cum este vizibil în poză.
Au fost amenajate 2 din cele 6(?) stații din centru, acestea aflându-se la intersecția cu Str. Mihai Eminescu.
Sursă poză: https://timponline.ro/s-a-turnat-stratul ... -sincai/
GHS.jpg (170.62 KB; downloaded 551 times)
-
- cris_m
-
Posted:
-
- TTony2829
-
Posted:
-
- TTony2829
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice SOR EBN 9,5 ale Transmixt
TTony2829
Înca o parte din Linia Verde finalizată: https://timponline.ro/strada-general-gri ... devreme/
Înca o parte din Linia Verde finalizată: https://timponline.ro/strada-general-gri ... devreme/
- TTony2829
-
Posted:
-
Re: Autobuzele electrice SOR EBN 9,5 ale Transmixt
TTony2829
Am reușit să obțin 7 VIN-uri și 3 numere de înmatriculare ale autobuzelor electrice și anume:
TK9N9EXX4MLSL5050 - BN ?? ECO
TK9N9EXX4MLSL5064 - BN 80 ECO
TK9N9EXX4MLSL5065 - BN 71 ECO
TK9N9EXX4MLSL5066 - BN ?? ECO
TK9N9EXX4MLSL5067 - BN ?? ECO
TK9N9EXX4MLSL5068 - BN ?? ECO
și BN 67 ECO care nu are niciunul din VIN-urile de mai sus.
Fun fact: ITP-ul celor înmatriculate expiră în curând
- se evidențiază cât de mult au stat degeaba (aprox. 3 ani). Teoretic ar trebui să intre în funcțiune în decembrie al acestui an dar rămâne de văzut...
VIN-urile le am de aici: https://seznam-autobusu.cz/seznam?iddopr ... =EBN+9.5
Am reușit să obțin 7 VIN-uri și 3 numere de înmatriculare ale autobuzelor electrice și anume:
TK9N9EXX4MLSL5050 - BN ?? ECO
TK9N9EXX4MLSL5064 - BN 80 ECO
TK9N9EXX4MLSL5065 - BN 71 ECO
TK9N9EXX4MLSL5066 - BN ?? ECO
TK9N9EXX4MLSL5067 - BN ?? ECO
TK9N9EXX4MLSL5068 - BN ?? ECO
și BN 67 ECO care nu are niciunul din VIN-urile de mai sus.
Fun fact: ITP-ul celor înmatriculate expiră în curând

VIN-urile le am de aici: https://seznam-autobusu.cz/seznam?iddopr ... =EBN+9.5
📖 Pagination options