Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Tronson Suceava-Siret

4 posts, 420 views
Tronson Suceava-Siret orex

Pe drumul de mare viteză Suceava -Siret proiectantul Search a reușit să facă doar 20 % din foraje
Pentru secțiunea Suceava-Siret ( 41 km.) CNAIR a aprobat o prelungire a contractului până în iunie 2023, iar Search a efectuat doar 20 % din forajele necesare, adică 1600 metri liniari din cei peste 8100 prevăzuți, prestatorul lucrând cu doar două utilaje de foraj, a transmis joi, după o verificare inopinată secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu : ,,
Tronson Suceava -Siret
-Execuție foraje geotehnice: 20% realizate (1600 ml din 8164 ml), se forează cu 2 utilaje;
-Investigații arheologice: 49% descărcare pe traseul principal, respectiv 120 de sondaje efectuate;
-Acord de Mediu: Au fost transmise prestatorului obiectivele specifice pentru ultimele două arii protejate, urmând a fi elaborat Memoriul în cel mai scurt timp posibil.
–Voi solicita prestatorilor care asigură elaborarea acestui proiect, suplimentarea numărului utilajelor de foraj, astfel încât această activitate să se încheie cât mai repede.”
Mobilizarea insuficientă în această etapă a contractului a fost remarcată și de inginerul Cătălin Urtoi, consilierul ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. La începutul săptămânii Urtoi a transmis că pe tronsonul Pașcani-Suceava proiectantul Search nu avea nicio foreză, deși ar fi trebuit să fie două utilaje în timp ce pentru secțiunea II Suceava -vama Siret lucra o singură echipă din cele trei, conform graficului asumat.

 


Re: Tronson Suceava-Siret orex

„Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Suceava- Siret”.
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 09.02.2023, Actul Adițional nr.3, la Contractul de Finanțare nr. 44/25.09.2019, pentru proiectul:
„Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Suceava- Siret”.

Prin semnarea Actului Aditional nr.3 se modifica una dintre prevederile importante :
Conditii Generale:
Art.I . (1) La Art.2 alin.(2)– Durata contractului si perioada de implementare a proiectului, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Perioada de implementare a Proiectului este de 39 luni, respectiv intre data de 26.10.2020 si 31.12.2023, la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor”.

Cod proiect:126715.

Proiect cofinantat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

 


Re: Tronson Suceava-Siret orex

„Proiectare si executie Autostrada Suceava – Siret (Lot 3)”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 20.09.2023 Aplicatia de Finanțare pentru proiectul „„Proiectare si executie Autostrada Suceava – Siret (Lot 3)”  in vederea obtinerii unui grant alocat prin CEF-T-202-MILMOB —LUCRARI  (CEF 2 Transport – Adaptarea retelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila- aparare; Pachetul Mobilitate Militara). CEF 2 - Pachetul de mobilitate militară promovează acțiuni care contribuie la adaptarea infrastructurii de transport pentru a permite deplasarea trupelor și echipamentelor militare.

Obiectivul general al proiectului este : imbunătățirea infrastructurii de transport rutier prin construirea Autostrăzii A7, tronsonul Suceava-Siret, Lot 3, lot care este independent funcțional.

Autostrada Suceava – Siret - Lotul 3, are ca scop asigurarea unei infrastructuri rutiere adecvate de inalta calitate, ca parte a retelei nationale de infrastructura, care sa acomodeze traficul de marfa si pasageri pe distanta lunga precum si traficul local, asigurand in acelasi timp un nivel corespunzator de siguranta si securitate a traficului cu Republica Moldova.

Obiectivul specific al proiectului este: adaptarea proiectului, parte a rețelei TEN-T, pentru infrastructura de transport cu dublă utilizare, în vederea îmbunătățirii mobilității atât civile, cât și militare, până în 2027.

Proiectul contribuie la realizarea apelului: CEF 2 Transport - Adaptarea TEN-T la dublă utilizare civilă-apărare - Anvelopă de mobilitate militară, prin construirea unui tronson de autostrada numit lotul 3, parte din Autostrada Suceava – Siret, tronson din TEN Rețeaua -T, prin crearea unei infrastructuri rutiere moderne pentru utilizarea duală a infrastructurii de transport, în vederea îmbunătățirii atât a civililor, cât și a celor militare.

Valoarea totală a proiectului este de 218.768.273,00 lei din care contributia Uniunii Europeane este de 109.384.136 Euro.

Nr. Proiect: 101157773,

Durata proiectului: 46 de luni.

PS
Mobilitatea militara si-a spus cuvantul. Tronsonul/segmentul Suceva-Siret a devenit autostrada! :yes:

 



Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421280 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use