Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Coridorul IV

360 posts, 137345 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Coridorul IV Goldmund

@Tavi,
eu gasesc normal ca exproprierile sa fie facute in momentul in care constructorul incepe prima sapare pentru o lucrare si nu acum...(adresa trimisa de tine: http://www.moficial.ro/2011/0168.pdf)

 


Re: Coridorul IV Tavi

Goldmund wrote:
Eu zic ca si guvernantii nu stiu ce e in teren si nu doar cei care citesc un articol( ;) )Acum e din nou posibil ca anul acesta 2011 sa fie gata A2 pana la Constanta, plus Ocolirea plus calea ferata prin Dobrogea:
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... cesta.html

Probabil au picat la pace cu Colas. Problema este ca iau banii de la Buc-Ploiesti ca sa impace Colasul si sa-si tina promisiunea. Inca nu e rau nici asa. Dar reusesc s-o termine? :roll:

De exproprieri .... mai bine mai tarziu decat deloc.

 


Re: Coridorul IV bogd_an

Tare mi-e teama ca daca nu termina Cernavoda - Constanta, Centura Constanta si Bucuresti-Ploiesti pana la alegeri, se va alege praful de ele... Vor intra intr-o actiune de analizare a contractelor si mai mult rau vor face! Evident ca vor gasi neregului, evident ca vor supenda lucrul! E pacat ca atata munca sa fie lasata 2-3 ani in conservare, oricat de infometat va fi partidul de la guvernare(si va fi!!).
Sa nu mai marim inutil lista proiectelor neterminate... din vina nimanui!

 


Re: Coridorul IV Tavi

bogd_an wrote:
Tare mi-e teama ca daca nu termina Cernavoda - Constanta, Centura Constanta

asta se termina daca nu-s anticipate
bogd_an wrote:
... Bucuresti-Ploiesti
De asta chiar se va alege praful  :evil: Intai au ciuntit intrarea in Bucuresti, apoi se vede cu ochiul liber cu ce forta inainteaza podurile de pe acest traseu. Cel mai elocvent exemplu pe care il poate vedea toata lumea este hobanatul de la Barcanesti aflat in aceeasi stare de peste 9 luni. Nu se vrea si basta!

bogd_an wrote:
... Sa nu mai marim inutil lista proiectelor neterminate... din vina nimanui!
Sa-mi spui cum putem ajuta aici  :twisted:

 



Re: Coridorul IV Tavi

HG exproprieri Cernavoda - Rasova - Pestera. Sa se miste oare lucrurile pe tronsonul Cernavoda - Medgidia (cel pe care construeste impricinatul Colas)?

http://www.moficial.ro/2011/0233.pdf

 


Re: Coridorul IV Goldmund

@Tavi,
eu am vazut ca HG e datat aprilie 2011. Pai cum sa inainteze lucru la o autostrada daca nu are expropiat pamantul de sub ea? Sau e o autostrada suspendata?!?
Bine ca s-au trezit si au inceput sa si gandeasca...

 


Re: Coridorul IV Tavi

Stai putin ca pe langa exproprieri mai este de facut si descarcarea arheologica si apoi sa se apuce de lucru. Nu vreau sa-mi dau cu parerea despre ce este in spatele galcevei pornite asta toamna de madam Boagiu impotriva Colas. De asta toamna erau deja impricinati ca nu lucreaza .... dar nici terenul nu li se daduse, nici descarcare arheologica ...

Nu am amanunte inside info dar pare cusuta cu ata alba la ambele capete. Probabil nu s-au inteles la ciubuc, peshchesh, bacshish sau cum s-o numi prin partile dobrogei shpaga  :evil:

 


Re: Coridorul IV Dominatrix

De ce s-a semnat contractul fara a avea terenul expropiat? Doar asa, sa plateasca bani publici pentru clauze de intarziere? De ce ministerul transporturilor a modificat traseul dupa ce a fost stabilita valoarea contractului si traseul? Cumva trebuia ca autostrada sa treaca peste terenul cuiva din PDL? De ce mananca Bocanila rahat cand spune ca va fi gata anul acesta?

 


Re: Coridorul IV Tavi

Dominatrix wrote:
... De ce mananca Bocanila rahat ... ?
De obicei  :twisted:

 


Re: Coridorul IV mindmasster

De ce nu-i gata autostrada Cernavodă-Medgidia

Acuzat de ministrul Anca Boagiu că a tergiversat lucrările între Cernavodă şi Medgidia, Nicuşor Constantinescu aruncă vina înapoi la minister.

Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Constanţa, Nicuşor Constantinescu, acuzat de ministrul transporturilor, Anca Boagiu, că se numără printre cei care se fac vinovaţi de întârzierea demarării lucrărilor la tronsonul de autostradă Cernavodă- Medgidia, a semnat ieri 10 certificate de urbanism pentru această porţiune.

În februarie, Anca Boagiu l-a mustrat public pe Nicuşor Constantinescu din cauza faptului că nu a emis acele certificate de urbanism, fără de care Ministerul Transporturilor nu poate reînnoi autorizaţia de construcţie.


"Nu certificatul e problema"

După ce a semnat certificate le de urbanism, sub ochii presei, ai reprezentanţilor constructorului, compania franceză Colas, ai arheologilor constănţeni şi ai specialiştilor de la Direcţia Regională de Drumuri Naţionale (DRDN) Constanţa, Nicuşor Constantinescu a explicat că întârzierile au apărut deoarece traseul tronsonului Cernavodă-Constanţa a fost schimbat de nenumărate ori. Iar pe lângă toate acestea, abia ieri a apărut în Monitorul Oficial hotărârea de guvern privind exproprierile de pe acest tronson, iar arheologii nici măcar nu au descărcat de sarcină cele şase situri arheologice.

"Nu certificatul e problema, exproprierea şi eliberarea de sarcină arheologică sunt problemele", susţine şeful CJ Constanţa. Astfel, abia după ce arheologii vor finaliza lucrările şi se va rezolva şi situaţia exproprierilor, constructorul va putea începe lucrările pe tronsonul Cernavodă-Peştera.

Nici reprezentanţii companiei Colas nu se simt vinovaţi pentru întârzierea lucrărilor, deşi ministrul Anca Boagiu a ameninţat acum aproape două săptămâni că va rezilia contractului.

"Am lucrat doar 5 kilometri pentru că aici au fost rezolvate exproprierile. Vom aştepta procedurile administrative şi con tractuale de reziliere, dar nu ne considerăm vinovaţi", explică managerul companiei, Claude Duperron.

"Durata lucrărilor e de doi ani şi, conform contractului, se finalizează în 2013, dar vom lucra cât de repede posibil pentru ca în 2012 să se circule pe o bandă", a mai precizat el.

În schimb, pe tronsonul Medgidia-Constanţa, podul de peste Canalul Dunăre - Marea Neagră va fi gata în mai. Directorul DRDN Constanţa, Aidan Ibram, susţine că "pe 15 iulie se va circula, pe un fir, de la Murfatlar la Constanţa şi, de acolo, pe centură, până în port şi în acest fel vom rezolva problema traficului greu".€

 


Re: Coridorul IV Goldmund

@Dominatrix scrie:
"Cumva trebuia ca autostrada sa treaca peste terenul cuiva din PDL? "

Sau poate a vreunui "baron local"?-si astia sunt toti PSD-isti si PC-isti sadea!
QAcum serios, ce este tragic este faptul ca un pod rutier de peste Canal(care face legatura intre A2 si DN spre Constanta) este inchis circulatiei, ceea ce implica o ocolire de zeci de km. pe drumuri "regionale" sau o ocolire mare de pe A2 pe Podul Giurgeni...Asadar, segmentul de autostrada Cernavoda-Medgidia trebuie construit cat mai repede si nu mai conteaza spaga sau cateva milioane de euro(pt. economie e o paguma de zeci de milioane euro daca ocolirea actuala ramane vreun an :idea:

 


Re: Coridorul IV Goldmund

@mindmasster,
din materialul pus la dispozitia forumului, rezulta
1-nimeni nu e vinovat, e doar ghinionul de vina
2-toti sunt vinovati: autoritatile locale pentru ca au dormit ani de zile - si abia acum numesc cauzele! Ministerul, pentru multe gafe cumplite, printre care schimbarea proiectului initial(!) Clasa politica, pentru ca aceasta nu e in stare sa promoveze oamenii capabili si cinstiti, din contra!

 


Re: Coridorul IV mindmasster

Goldmund wrote:
@mindmasster,
din materialul pus la dispozitia forumului, rezulta
1-nimeni nu e vinovat, e doar ghinionul de vina
2-toti sunt vinovati: autoritatile locale pentru ca au dormit ani de zile - si abia acum numesc cauzele! Ministerul, pentru multe gafe cumplite, printre care schimbarea proiectului initial(!) Clasa politica, pentru ca aceasta nu e in stare sa promoveze oamenii capabili si cinstiti, din contra!


Eu nu am nici o vina . Mie mi s-a parut interesant articolu si poza mai ales. Cat de bine merg lucrarile pe Medgidia- Constanta si cat de prost merg pe Cernavoda - Medgidia.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use