Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Știri și articole din presă

199 posts, 72907 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă orex

Trenurile Gara de Nord-Otopeni nu vor circula între 28 și 30 martie de la ora 09 00 până la ora 14 00 din cauza unor lucrări de întreținere/STB asigură transportul pe această rută cu autobuze navetă la fiecare 30 de minute
Circulația trenurilor pe ruta Gara de Nord -Aeroportul Otopeni va fi închisă pentru trei zile, din 28 până în 30 martie între orele 09 00 și 14 00 pentru revizii la macazuri, transportul călătorilor pe această rută urmând să fie asigurat cu 4 autobuze STB, a anunțat Compania CFR Infrastructură. Linia navetă de autobuze 780 Gara de Nord-Otopeni va circula din 30 în 30 de minute în intervalul 08 00 – 14 30. În intervalul programat pentru reparații vor fi anulate 18 curse din cele 72 câte sunt în 24 de ore.
,,Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, în perioada 28 – 30 martie 2022, în intervalul orar 09:00 – 14:00, personalul feroviar de specialitate desfășoară reviziile bianuale la electromecanismele de macaz și la schimbătoarele de cale pe relația București Nord – Pajura – Mogoșoaia – Aeroport, conform reglementărilor feroviare. Reviziile bianuale la electromecanismele de macaz și la schimbătoarele de cale se vor desfășura timp de trei zile, în stațiile București Nord, HM Pajura, Mogoșoaia și pe linia de racord spre Aeroport, cu scoaterea de sub tensiune a liniei de contact și închiderea temporară a circulației trenurilor, pe relația București Nord – Pajura – Mogoșoaia – Aeroport, între orele 09:00 – 14:00. Astfel, în perioada 28 – 30 martie 2022, în intervalul orar 09.00 – 14.00, legătura directă spre și dinspre Aeroportul Internațional Henri Coandă (AIHC) va fi asigurată de Societatea de Transport București Ilfov, care redeschide linia 780 Gara Basarab – Aeroportul Internațional Henri Coandă, pe care vor circula 4 autobuze, în intervalul orar 08.00 – 14.30, cu plecări de la Gara Basarab, respectiv AIHC, la un interval de succedare de 30 de minute:
plecări de la Gara Basarab în intervalul orar 08.00 – 13.30
plecări de la Aeroportul Internațional Henri Coandă (AIHC) în intervalul orar 09.00 – 14.30″

 


Re: Știri și articole din presă orex

Cerere mare pentru ,,Trenul de Otopeni” : CFR Călători cuplează câte două automotoare Săgeata Albastră pentru a face față aglomerației dimineața și după-amiaza
Compania CFR Călători cuplează de câteva zile câte două automotoare Săgeata Albastră pentru a face față cererii de transport pe linia Gara de Nord- Aeroport Otopeni, a anunțat luni secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Practic, se operează cu capacitate de transport dublă dimineața de la 05 30 la 10 00 și după amiaza, de la 14 30 la 18 30, nu doar pentru a prelua pasagerii spre și dinspre Aeroport cât și angajații care lucrează pe platforma aeroportului. Sunt peste 10 000 de salariați, iar serviciul feroviar pune la dispoziție abonamente și mai nou, bilet integrat cu STB și Metrorex.

,,Trenul metropolitan Gara de Nord-Aeroport Otopeni, din ce în ce mai eficient

Astăzi vedem roadele politicilor de integrare a transportului public din zona metropolitană București – Ilfov. Trenurile încep să ajungă la capacitatea nominală, iar operatorii de transport feroviar trebuie să atașeze câte un automotor suplimentar pentru a crește această capacitate.În februarie 2022, am introdus biletul integrat metropolitan  (transport public de suprafață București – Ilfov, metrou și tren), iar tot mai mulți oameni au ales transportul pe calea ferată. Astfel, începând cu sfârșitul lunii martie, operatorul feroviar de stat CFR Călători a început să opereze dimineața (5.30 – 10.00h) și după amiaza (14.30 – 18.30h) cu trenuri formate din câte două Săgeți Albastre. Așa cum am mai spus, consider că trenul de Aeroport este un prototip al trenurilor metropolitane: are o cadență ridicată (un tren la 40 minute în fiecare direcție) cu un parcurs rapid (20 minute de la Gara de Nord la Aeroport), peroane moderne ce asigura accesul facil în/din tren și un set de automotoare moderne (cu podea coborâtă în zona ușilor de acces).” a transmis Scrioșteanu.

Linia de tren Gara de Nord-Otopeni a fost deschisă în decembrie 2020 după o investiție CFR Infrastructură de aproape 100 milioane de euro. CFR Călători operează 62 de automotoare în timp ce Transferoviar 10 trenuri.

CFR Infrastructură caută soluții pentru a îmbunătăți condițiile de circulație de pe linia ,,saturată” București -Pajura -Mogoșoaia : ,,Expertiza tehnică va costa aproape 140.000 lei şi va dura 7 luni, potrivit caietului de sarcini. Modernizarea liniei şi, mai ales, introducerea unui nou sistem de schimbătoare de cale (două macazuri în PM – Punct Mişcare – Pajura şi Post Giuleşti) ar permite o cadenţă a „Trenului de Otopeni” la doar 30 de minute, faţă de 40 de minute în prezent. Zilnic, pe ruta Bucureşti – Otopeni, parte şi a Magistralei cu linie simplă spre Urziceni, circulă 72 de trenuri dus-întors, garniturile având rang inferior, Regio, deci trebuie să aştepte trecerea trenurilor cu prioritate InterRegio.  Între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni primii 18 kilometri reprezintă linie dublă electrificată (până la Odăile), în timp ce ultimii trei kilometri linie simplă. Durata călătoriei este cuprinsă între 20 şi 25 de minute.

 


Re: Știri și articole din presă orex

Precizare referitor trenuri spre/ dinspre Aeroport Henri Coandă
Referitor la informațiile apărute în spațiul public în data de 26.6.2022, potrivit cărora “CFR Călători anulează 12 trenuri profitabile și le face cadou Transferoviar Călători”, pentru o informare corectă a opiniei publice, CFR Călători face următoarele precizări:

NU CFR Călători a luat decizia anulării celor 12 trenuri in favoarea Companiei Transferoviar Călători pe ruta București Nord – Mogoșoaia – Aeroport Henri Coandă și retur începând cu data de 16 iulie 2022.
Măsura a fost impusă prin decizia Consiliului Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar din cadrul Consiliului Concurenṭei, managerului infrastructurii feroviare – CNCF CFR SA. Ca atare CNCF CFR SA a fost obligată să pună în aplicare măsura de anulare a acestor trenuri.
Managerul infrastructurii feroviare a refăcut oferta de trase și a redus volumul de trenuri operate de către CFR Călători prin redistribuirea acestora operatorului privat de transport feroviar de călători -Transferoviar Călători (TFC), în urma plângerii TFC la Consiliul Concurenṭei.
Astfel, din data de 16 iulie 2022, pe ruta București Nord – Mogoșoaia – Aeroport Henri Coandă și retur vor rămâne tot 72 de curse, modificarea constând doar în faptul că CFR Călători va opera cu 24 perechi de trenuri, față de 30 (cât are în prezent), iar TFC va opera cu 12 perechi, față de 6 (cât are în prezent).
În continuare vor circula tot 72 de trenuri, însă 6 perechi de trenuri ale CFR Călători vor fi înlocuite pe intervalele orare respective cu cele ale TFC.


Deja TFC a actualizat mersul trenurilor in consecinta.

 


Re: Știri și articole din presă orex

Anulări și realocări de trase pe ruta București Nord-Mogoșoaia-Aeroport H. Coandă T1
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că începând de sâmbătă, 16 iulie 2022, un număr de 12 trase alocate operatorului feroviar de transport SNTFC”CFR-Călători”SA, în relația București Nord-Mogoșoaia-Aeroport H. Coandă T1, vor fi anulate și, totodată, ele vor fi realocate operatorului feroviar de transport S.C. Transferoviar Călători S.R.L., și vor fi introduse în circulație, de la data mai sus-amintită.
Menționăm că această măsură vine în urma Deciziei nr. 1 din 31.03.2022 a Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF), din cadrul Consiliului Concurenței, care a impus administratorului infrastructurii publice feroviare C.N.C.F. „CFR” SA, printre altele, realocarea echitabilă şi nediscriminatorie a capacităţii de infrastructură feroviară pentru ruta Bucureşti Nord – Aeroport Henri Coandă TI, conform noilor criterii stabilite, pentru restul mersului de tren 2021-2022.
Prin urmare, potrivit deciziei CNSDF și în conformitate cu legislația națională și europeană, în materia contractelor de servicii publice, ARF:
1. A luat act de procedura de realocare a unor trase între cei doi operatori de transport feroviar de călători care deservesc linia București Gara de Nord – Aeroport Otopeni.
2. A primit solicitare din partea operatorilor de transport feroviar pentru modificarea contractelor de servicii publice, în sensul diminuării activității SNTFC”CFR-Călători”SA și creșterii activității S.C. Transferoviar Călători S.R.L., în condițiile în care CFR-Călători nu mai poate opera pe trasele contractate cu statul român pentru prestarea serviciului public, iar Transferoviar Călători solicită includerea în contractul propriu al traselor respective.
3. Analizează posibilitatea modificării prevederilor contractuale, respectiv modificarea obligației de serviciu public impusă celor doi operatori. În același context, ARF analizează și la nivel național dacă astfel de situații mai există și ce impact potențial au ele asupra Contractelor de Servicii Publice pentru anul 2022, aprobate prin HG 1311/2021.
4. Va respecta principiile tratamentului nediscriminatoriu aplicabil tuturor operatorilor de transport feroviar din România, prestatori ai obligațiilor de servicii publice.
5. Va aplica onest și cu respect pentru parteneriatul cu operatorii de transport feroviar de călători Contractele de Servicii Publice, așa cum sunt în vigoare la fiecare moment al prestării serviciilor de transport către cetățenii României.
6. Va respecta principiile predictibilității implementării unui contract între două părți și în cazul modificărilor aduse Contractelor de Servicii Publice și, indirect, Mersului de Tren.
7. Analizează posibilitățile legale în care se pot actualiza contractele de servicii publice , încheiate între statul român și operatorii de transport feroviar de călători, în sensul modificării obligației de serviciu public a celor doi operatori ce furnizează servicii pe linia București Gara de Nord – Aeroport Otopeni, precum și în cazul altor servicii de transport feroviar de călători din România, dacă este cazul

 


Re: Știri și articole din presă orex

𝗖𝗮𝗹𝗲𝗮 𝗳𝗲𝗿𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗣𝗮𝗷𝘂𝗿𝗮 (𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶) 𝘀𝗶 𝗠𝗼𝗴𝗼𝘀𝗼𝗮𝗶𝗮 (𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃) 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝘁𝗮
A fost publicată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice #SEAP licitația pentru modernizarea liniei ferate pe sectorul 𝗣𝗮𝗷𝘂𝗿𝗮 - 𝗠𝗼𝗴𝗼𝘀𝗼𝗮𝗶𝗮, care presupune proiectarea și execuția lucrărilor de semnalizare, inclusiv execuția dublării parțiale a liniei ferate.

Scopul proiectului constă în creșterea capacității de circulație a trenurilor prin dublarea parțială a liniei ferate dintre Gara de Nord București și Aeroportul Internațional "Henri Coandă" Otopeni, prin introducerea a două noi aparate de cale și prin operaționalizarea sistemului de semnalizare.

Principalele lucrări prevăzute în cadrul contractului sunt:
✅️ lucrări de relocare, modificare, respectiv demontare din cale a vechilor instalații CF
✅️ introducerea a 6 circuite de cale pe linia CF 301K și linia 700
✅️ montarea a 4 stâlpi de semnalizare
✅️ montarea a 2 electromecanisme de macaz, montarea de încălzitoare pe aparatele de cale
✅️ realizarea rețelei de cablaj pentru echipamentele nou-introduse în cale (cabluri de semnalizare, cabluri pentru alimentare a semnalelor, dulapurilor de bloc, adaptarea dependințelor pentru noua configurație)
✅️ montarea de dulapuri pentru echipamentele de semnalizare
✅️ reconfigurarea instalațiilor din stația Mogoșoaia

𝗩𝗿𝗲𝗮𝘂 𝘀𝗮 𝗿𝗲𝗱𝘂𝗰𝗲𝗺 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘃𝗮𝗹𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗰𝗶𝗿𝗰𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗮𝗹 𝘁𝗿𝗲𝗻𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝘀𝗽𝗿𝗲 𝗮𝗲𝗿𝗼𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝟰𝟬 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲 𝗹𝗮 𝟯𝟬 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲, 𝗮𝘀𝘁𝗳𝗲𝗹 𝗶𝗻𝗰𝗮𝘁 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗹𝗶𝗻𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝗽𝗼𝗹𝗶𝘁𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝘀𝗮 𝗰𝗮𝗽𝗲𝘁𝗲 𝗼 𝗮𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲 𝘀𝘂𝗽𝗹𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗮, 𝗶𝗮𝗿 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗶𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗶𝘁𝗶𝗲 𝘃𝗶𝗻𝗲 𝘀𝗮 𝘀𝗽𝗿𝗶𝗷𝗶𝗻𝗲 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗹𝘂𝗰𝗿𝘂 𝘀𝗶 𝘀𝗮 𝗮𝘀𝗶𝗴𝘂𝗿𝗲, 𝘁𝗼𝘁𝗼𝗱𝗮𝘁𝗮, 𝗽𝗿𝗲𝗱𝗶𝗰𝘁𝗶𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲 𝘀𝘂𝗽𝗹𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗮, 𝗮𝘀𝗶𝗴𝘂𝗿𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗰𝘂 𝘀𝘁𝗿𝗶𝗰𝘁𝗲𝘁𝗲 𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁.

Valoarea totală estimată a contractului este de aproximativ 6.5 milioane lei, fără TVA, finanțare de la bugetul de stat, iar termenul contractul este de 7 luni.

 


Re: Știri și articole din presă alexandru101

Asta înseamnă că trenul care merge spre București Nord de la Aeroport nu mai așteaptă să treacă celălat din sens opus? Vor putea trece amandouă în același timp?

 


Re: Știri și articole din presă Costin

Nu se dubleaza linia, deci probabil vor continua sa se astepte, doar ca in alt loc...

Oricum, reducerea intervalului la 30 de minute e o masura binevenita, nu ca ar fi mult mai bun decat 40 de minte, dar pentru ca asa devine predictibil si usor de folosit ("e tren la fix si la jumate").

 


Re: Știri și articole din presă BGP2597

Se va face o dublare parțială folosind linia 301K (Centura feroviară între Mogoșoaia și Post Colentina) care merge paralel cu M700 între Mogoșoaia și pasajul de pe DNCB, ceea ce ar însemna că traseul va avea 7.5km de linie dublă (din care 3.5km noi) din 19km.

Cu o trasare bună a trenurilor, se poate gândi întâlnirea lor pe porțiunea de linie dublă și eliminarea încrucișărilor.

 


Re: Știri și articole din presă orex

𝗖𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗮𝗺 𝗱𝗲𝗺𝗲𝗿𝘀𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝗽𝗼𝗹𝗶𝘁𝗮𝗻 𝗹𝗮 𝗻𝗶𝘃𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗿𝗲𝗴𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶-𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃
În continuarea demersurilor pentru implementarea proiectului de tren metropolitan la nivelul regiunii București-Ilfov, s-au făcut următorii pași:
✅️ 𝗢𝗽𝗿𝗶𝗿𝗶 𝗶𝗻 𝘁𝗶𝗺𝗽𝘂𝗹 𝗻𝗼𝗽𝘁𝗶𝗶 𝗶𝗻 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗮 𝗣𝗮𝗿𝗰 𝗠𝗼𝗴𝗼𝘀𝗼𝗮𝗶𝗮 𝗱𝗶𝗻 𝟭 𝘀𝗲𝗽𝘁𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟯: trenurile care circulă spre și dinspre Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni vor avea opriri și în timpul nopții în stația Parc Mogoșoaia. Am creat pe ruta trenului metropolitan acest punct de oprire (stația Parc Mogoșoaia) cu ajutorul Primăriei Mogoșoaia, în urmă cu 3 ani, devenind un exemplu de bună practică în ceea ce privește constituirea unui parteneriat între o autoritate locală și compania de cale ferată în scopul implementării proiectelor de infrastructură feroviară.
✅️ În data de 23 august, a fost publicat în Monitorul Oficial al României 𝗼𝗿𝗱𝗶𝗻𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗶𝘀𝘁𝗿𝘂 (link în primul comentariu) cu privire la primul proiect integrat al trenului metropolitan, deschizând astfel drumul pentru implementarea proiectelor pentru infrastructura feroviară în zonele metropolitane din România. Este vorba despre 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲𝗻𝗲𝗿𝗶𝗮𝘁𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗶𝘁𝗶𝗶 𝗶𝗻 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗳𝗲𝗿𝗼𝘃𝗶𝗮𝗿𝗮 dintre Muncipiul București și județul Ilfov, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov #ADITPBI și Ministerul Transporturilor, prin #CFR.
✅️ ADITPBI a lansat 𝗹𝗶𝗰𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗮 pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru trenul metropolitan, pe ruta București Nord - Scrovistea (Periș, Ilfov), în urma încheierii unui protocol de colaborare între CFR și PMB. Urmează 𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲𝗮 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝗶𝗹𝗼𝗿 către Fundulea, linie electrificată atât dinspre București Nord, cât și în relația cu București-Obor, în baza unui protocol care este în pregătire între Primăria Brănești și TPBI.
✅️ Proiectul de implementare a trenului metropolitan are trei componente majore: achiziție material rulant, înființări puncte noi de oprire și alte lucrări (modernizări stații) și modernizare, reabilitare, dublare și electrificare Centură Feroviară București.
ℹ️ Trenul metropolitan este unul dintre proiectele la care țin foarte mult, întrucât, așa cum am spus mereu, nu numai realizarea infrastructurii rutiere va rezolva problema traficului, ci și un sistem de transport în comun modern și predictibil, axat pe transport de capacitate mare (tren metropolitan, metrou) și integrat cu transportul de suprafață (tramvai, troleibuz, autobuz). De exemplu, durata unei călătorii cu trenul între stația Parc Mogoșoaia și Gara de Nord București sau Aeroport Otopeni, este de doar 10 minute, iar prețul biletului este de 5 lei.
ℹ️ În prezent, este funcțională ruta pilot de tren metropolitan (Gara de Nord București - Aeroport Henri Coandă Otopeni), care a fost un succes, iar de anul viitor ar putea fi lansate încă 3 linii: București Gara de Nord – București Obor, București Gara de Nord – București Vest, respectiv București Vest – București Obor.
ℹ️ Peste 𝟭.𝟬𝟬𝟬.𝟬𝟬𝟬 𝗰𝗮𝗹𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶 au folosit în primii 2 ani de la deschidere (2021 și 2022), această primă rută de 𝘁𝗿𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝗽𝗼𝗹𝗶𝘁𝗮𝗻 din România (Gara de Nord București - Aeroport Otopeni): aproximativ 300.000 călători în anul 2021 și 700.000 călători în anul 2022.

 


Re: Știri și articole din presă shoppy

Iarăși Nord - Obor?😂🤣

 


Re: Știri și articole din presă zapacitu

Pai de ce sa faci cu metroul 20 de minute cand poti face 45 cu CFR?

 


Re: Știri și articole din presă ByOnu

Oameni buni, Nord - Obor nu inseamna doar ...Nord si Obor. Trenul metropolitan va avea (candva) statii noi intre cele doua puncte, statii pe care nu le vor deservi niciodată metroul sau troleibuzul 85.

Nord - Obor este o ruta esentiala daca se vor face statii corespunzatoare: Șos. Pipera, Petricani, Andronache, ..., Fundeni, Doamna Ghica samd. Eventual una si in spatele Veranda, daca nu exista perspective de introducere in subteran a linei spre alte obiective mai de interes (ex. M1 Obor).

 


Re: Știri și articole din presă shoppy

Stai linistit ca stim, radem ca de 20 de ani se tot face Nord - Obor.
Parca erau niste statii in PUZ S2 doar ca a fost anulat.

 


Re: Știri și articole din presă Vasile52

ByOnu wrote here:
Oameni buni, Nord - Obor nu inseamna doar ...Nord si Obor. Trenul metropolitan va avea (candva) statii noi intre cele doua puncte, statii pe care nu le vor deservi niciodată metroul sau troleibuzul 85.

Nord - Obor este o ruta esentiala daca se vor face statii corespunzatoare: Șos. Pipera, Petricani, Andronache, ..., Fundeni, Doamna Ghica samd. Eventual una si in spatele Veranda, daca nu exista perspective de introducere in subteran a linei spre alte obiective mai de interes (ex. M1 Obor).


Nu stiu de ce primeste asa mult hate linia asta si este comparata cu metroul. Ea deserveste total alte zone. Da Nord - Obor e inutil cap coada, dar aici este vorba de legaturile pe parcursul linie. De exemplu linia ar lega Baneasa de Pipera.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421212 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use