Topic: Discuții diverse
792 posts, 252464 views
📖 Pagination options
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
dekolor
Si site-ul de unde s-au scos acele date, ce functioneaza cam pe acelasi principiu doar ca nu se limiteaza la 5 ore: https://direkt.bahn.guru/
Si site-ul de unde s-au scos acele date, ce functioneaza cam pe acelasi principiu doar ca nu se limiteaza la 5 ore: https://direkt.bahn.guru/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Se poate, doar ca pe bahn.guru trebuie sa bagi de mana numele statiei si nu ia in considerare si legaturile.
Se poate, doar ca pe bahn.guru trebuie sa bagi de mana numele statiei si nu ia in considerare si legaturile.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Săptămâna trecută 3 din cele 5 automate de vânzare a biletelor din Gara de Nord erau nefuncționale. La casele clasice cozi, la automate cozi... Totul e „roz” ca rigipsul anti-foc
Săptămâna trecută 3 din cele 5 automate de vânzare a biletelor din Gara de Nord erau nefuncționale. La casele clasice cozi, la automate cozi... Totul e „roz” ca rigipsul anti-foc
CFR CĂLĂTORI GARA BUCUREȘTI NORD - 10.08.2023 (1).jpg (173.71 KB; downloaded 1905 times)
CFR CĂLĂTORI GARA BUCUREȘTI NORD - 10.08.2023 (2).jpg (161.54 KB; downloaded 1905 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Andrei98
Mi se pare ca acum CFR Calatori are cea mai proasta administratie din ultimii ani. Tot ce se strica nu se mai repara, parcul de vagoane scade vazand cu ochii pentru ca ele se tot retrag dar nu mai iese nimic de la modernizari, foarte multe trenuri anulate fata de alti ani pentru a le lua vagoanele din cauza sezonierelor etc. Acum in gara Brasov s-a scos o partida de manevra din cele doua care erau si din cauza asta multe trenuri pleaca cu intarziere.
Mi se pare ca acum CFR Calatori are cea mai proasta administratie din ultimii ani. Tot ce se strica nu se mai repara, parcul de vagoane scade vazand cu ochii pentru ca ele se tot retrag dar nu mai iese nimic de la modernizari, foarte multe trenuri anulate fata de alti ani pentru a le lua vagoanele din cauza sezonierelor etc. Acum in gara Brasov s-a scos o partida de manevra din cele doua care erau si din cauza asta multe trenuri pleaca cu intarziere.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Ieri erau funcționale toate 5 din zona „case clasa a 2a”. Dar la „case a1a” erau defecte vreo 5 din 10...
Ieri erau funcționale toate 5 din zona „case clasa a 2a”. Dar la „case a1a” erau defecte vreo 5 din 10...
CFR CĂLĂTORI GARA BUCUREȘTI NORD - 19.08 (1).jpg (342.75 KB; downloaded 1789 times)
CFR CĂLĂTORI GARA BUCUREȘTI NORD - 19.08 (2).jpg (325.04 KB; downloaded 1789 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Aparate care ruleaza un soft de prin 1994 (X-Sell cam de atunci e) pe un Windows 2000 (parca...), pai daca crapa software-ul, nu mai are cine sa il repare, si daca crapa hardware-ul si e inlocuit, nu mai merge softul prea vechi pe el.
(E o usoara exagerare, probabil exista inca solutii pentru reparat si soft, si hard, insa probabil sunt rare, scumpe, si se bazeaza pe persoane in varsta si/sau iesite la pensie).
Aparate care ruleaza un soft de prin 1994 (X-Sell cam de atunci e) pe un Windows 2000 (parca...), pai daca crapa software-ul, nu mai are cine sa il repare, si daca crapa hardware-ul si e inlocuit, nu mai merge softul prea vechi pe el.
(E o usoara exagerare, probabil exista inca solutii pentru reparat si soft, si hard, insa probabil sunt rare, scumpe, si se bazeaza pe persoane in varsta si/sau iesite la pensie).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Sigur gasesti un hardware contemporan si un cd-rom pe usb ca sa instalezi Win 2000 si softul acela.
Sigur gasesti un hardware contemporan si un cd-rom pe usb ca sa instalezi Win 2000 si softul acela.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Aron
Asta ca asta, un “simplu” aparat de cumpărare de bilete. Mai nasol e ca pe un soft vechi/îmbătrânit încă se fac și se testează tot ce tine de siguranța feroviara( inclusiv implementarea de etcs)
Costin wrote here:
Aparate care ruleaza un soft de prin 1994 (X-Sell cam de atunci e) pe un Windows 2000 (parca...), pai daca crapa software-ul, nu mai are cine sa il repare, si daca crapa hardware-ul si e inlocuit, nu mai merge softul prea vechi pe el.
(E o usoara exagerare, probabil exista inca solutii pentru reparat si soft, si hard, insa probabil sunt rare, scumpe, si se bazeaza pe persoane in varsta si/sau iesite la pensie).
Asta ca asta, un “simplu” aparat de cumpărare de bilete. Mai nasol e ca pe un soft vechi/îmbătrânit încă se fac și se testează tot ce tine de siguranța feroviara( inclusiv implementarea de etcs)
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Azi, aventuri in gara turistica Busteni de pe Valea Prahovei
Tabela electronica nu functioneaza asa ca nu se poate sti ce trenuri o sa vina, vanzatoarea de bilete de la CFR Calatori da informatii doar despre trenurile CFR Calatori asa ca oamenii cumpara bilete la urmatorul tren CFR Calatori, la sistemul audio se anunta sosirea unui tren Regio Calatori doar ca in gara soseste si pleaca un tren CFR Calatori, dupa care se anunta din nou sosirea aceluiasi tren Regio Calatori care apoi chiar soseste, oamenii care cumparasera bilete la trenul CFR Calatori isi dau seama ca au picat de fraieri ca trenul lor a sosit si a plecat fara ca ei sa stie asa ca s-au dus cu scandal peste vanzatoarea de bilete care, din fericire, a acceptat sa le restituie din banii(9ron/persoana nu s-au putut restitui).
Azi, aventuri in gara turistica Busteni de pe Valea Prahovei
Tabela electronica nu functioneaza asa ca nu se poate sti ce trenuri o sa vina, vanzatoarea de bilete de la CFR Calatori da informatii doar despre trenurile CFR Calatori asa ca oamenii cumpara bilete la urmatorul tren CFR Calatori, la sistemul audio se anunta sosirea unui tren Regio Calatori doar ca in gara soseste si pleaca un tren CFR Calatori, dupa care se anunta din nou sosirea aceluiasi tren Regio Calatori care apoi chiar soseste, oamenii care cumparasera bilete la trenul CFR Calatori isi dau seama ca au picat de fraieri ca trenul lor a sosit si a plecat fara ca ei sa stie asa ca s-au dus cu scandal peste vanzatoarea de bilete care, din fericire, a acceptat sa le restituie din banii(9ron/persoana nu s-au putut restitui).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Aventuri dintr-o țară al cărei sistem de transport feroviar n-are legătură cu civilizația.
Aventuri dintr-o țară al cărei sistem de transport feroviar n-are legătură cu civilizația.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
De ceva timp și eu mă confrunt cu situații de așa natură încât din fanul trenului, risc dacă mai întâmpin aceleași lucruri să devin pentru prima dată fanul mașinii personale. Știu, costuri mai mari, destule riscuri privind eventualele defecțiuni și traficul, dar am cântărit și m-am mai deplasat cu autoturismul astfel că am (re)văzut avantajele.
În principiu ce mă împinge să pun trenul la istorie, e vorba de întârzieri de zeci de minute cu alte trenuri sau autobuze de legătură pierdute, lipsă climatizare și aer sufocant (mai ales în automotoarele mai noi ale TFC), lipsă spațiu (riști să stai înghesuit lângă un individ sau individă de 170kg, care nici stare nu are), lumini puternice noaptea care doar contribuie și mai mult oboselii, lipsă locuri (deși în realitate nu sunt toate ocupate) ce rămâi de căruță, casiere (cel puțin în București, aseară la casa 20) care nu știu a vorbi politicos, respectiv cozi de parcă stai la moaște cu aceiași cerșetori de luni de zile ce tot trebuie "să ajungă" în locul X, băi cu golirea vasului defecte și cu geamuri încuiate, apă cu țârâita, uși de intrare ce se închid/deschid foarte lent și în acest timp nu răspund la comenzi, și altele dar mai mărunte (sau mai obișnuite pentru România, cum ar fi cerșetoria al indivizilor ce se târăsc până să plece trenul, călători ce lasă ca la porci chiar și la baie, așteptări îndelungate în stații să depășească alt tren, defecțiuni tehnice etc).
De ceva timp și eu mă confrunt cu situații de așa natură încât din fanul trenului, risc dacă mai întâmpin aceleași lucruri să devin pentru prima dată fanul mașinii personale. Știu, costuri mai mari, destule riscuri privind eventualele defecțiuni și traficul, dar am cântărit și m-am mai deplasat cu autoturismul astfel că am (re)văzut avantajele.
În principiu ce mă împinge să pun trenul la istorie, e vorba de întârzieri de zeci de minute cu alte trenuri sau autobuze de legătură pierdute, lipsă climatizare și aer sufocant (mai ales în automotoarele mai noi ale TFC), lipsă spațiu (riști să stai înghesuit lângă un individ sau individă de 170kg, care nici stare nu are), lumini puternice noaptea care doar contribuie și mai mult oboselii, lipsă locuri (deși în realitate nu sunt toate ocupate) ce rămâi de căruță, casiere (cel puțin în București, aseară la casa 20) care nu știu a vorbi politicos, respectiv cozi de parcă stai la moaște cu aceiași cerșetori de luni de zile ce tot trebuie "să ajungă" în locul X, băi cu golirea vasului defecte și cu geamuri încuiate, apă cu țârâita, uși de intrare ce se închid/deschid foarte lent și în acest timp nu răspund la comenzi, și altele dar mai mărunte (sau mai obișnuite pentru România, cum ar fi cerșetoria al indivizilor ce se târăsc până să plece trenul, călători ce lasă ca la porci chiar și la baie, așteptări îndelungate în stații să depășească alt tren, defecțiuni tehnice etc).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Tocmai ce a trecut prin Predeal IC Arad - București de la CFR Călători fără oprire pe linia 5, este prima dată când văd tren de călători fără oprire prin Predeal.
Tocmai ce a trecut prin Predeal IC Arad - București de la CFR Călători fără oprire pe linia 5, este prima dată când văd tren de călători fără oprire prin Predeal.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
oc7avian
Și Mersul trecut, pe o direcție, Tomis Express nu mai oprea la Predeal. Avantajul tonajului redus în livret
Și Mersul trecut, pe o direcție, Tomis Express nu mai oprea la Predeal. Avantajul tonajului redus în livret
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination