Topic: Ikarus 260
22 posts, 4809 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
ADK
Un alt Ikarus semi-norocos care a fost oarecum salvat, este un 260.43 care ar fi aparținut transportului local din Călărași. Ar fi vorba de CL 01 NWB, ajuns acum puțin mai exotic la Plaja Podul 4 din același județ.
Sursa: STFP
Sursa: beachingtravel.ro
Sursa: surorilecalatoare.ro
Sursa: umblu-teleleu.ro
Un alt Ikarus semi-norocos care a fost oarecum salvat, este un 260.43 care ar fi aparținut transportului local din Călărași. Ar fi vorba de CL 01 NWB, ajuns acum puțin mai exotic la Plaja Podul 4 din același județ.
Sursa: STFP
CL01NWB-2-DW_1.jpg (310.13 KB; downloaded 944 times)
Sursa: beachingtravel.ro
autobuz-pod-4-calarasi.jpg (140.07 KB; downloaded 941 times)
Sursa: surorilecalatoare.ro
plaja-pod4-autobuz.jpg (646.5 KB; downloaded 941 times)
Sursa: umblu-teleleu.ro
IMG-20230816-WA0000.jpg (203.23 KB; downloaded 941 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
GPS
Câteva cadre suplimentare cu autobuzul mai sus menționat.
Câteva cadre suplimentare cu autobuzul mai sus menționat.
D9F21761-1494-43FB-A3D9-AEEC999533CC.jpeg (1.62 MB; downloaded 854 times)
4FBA1621-DB0E-4C10-B10B-F17EB33DAED0.jpeg (1.61 MB; downloaded 854 times)
D38C754F-8687-47DF-A6B8-B40EE9639B7E.jpeg (1.59 MB; downloaded 854 times)
3BCA6C41-1930-42CE-8DFD-588BD84A4E51.jpeg (1.66 MB; downloaded 854 times)
F10E02DA-6524-4865-92EE-B1668D4AFC7D.jpeg (1.6 MB; downloaded 854 times)
01B9F59C-F5EF-47FD-8DB4-F3DED5E5E191.jpeg (1.59 MB; downloaded 854 times)
1C52D77C-69A2-4F86-80C4-13D9B5BA66BA.jpeg (1.6 MB; downloaded 854 times)
59860B8D-D061-4350-B1A9-4A60E344BC5D.jpeg (1.6 MB; downloaded 854 times)
6C85A5BE-F654-43C1-A071-DDAB8ED89515.jpeg (1.94 MB; downloaded 854 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
GPS
Interior
Interior
1128C59C-C32C-49E4-8D5F-651674BE7BA7.jpeg (1.6 MB; downloaded 844 times)
FA9B16A9-2128-4119-949F-1CE3221A7D74.jpeg (1.67 MB; downloaded 844 times)
B20E0AE5-2440-43D8-B1B9-446FB432E122.jpeg (1.65 MB; downloaded 844 times)
1A50369F-719D-4094-964B-A7FB8113857B.jpeg (1.6 MB; downloaded 844 times)
F2476EF7-D494-46D8-BFE7-059C1CCC2163.jpeg (1.67 MB; downloaded 844 times)
025466D2-F1BC-4BFD-9539-DB647EDB3401.jpeg (1.65 MB; downloaded 844 times)
E3BE6968-4076-4EB6-AC05-DF38F2A54B35.jpeg (1.69 MB; downloaded 844 times)
278B08DA-A9CD-4B01-BB5A-39FC23E82532.jpeg (1.6 MB; downloaded 844 times)
17CA3D0B-E502-4F82-8834-B3E5072FEC3D.jpeg (1.63 MB; downloaded 844 times)
FAE9A7CE-5CA0-4AC1-97F3-F87F00415371.jpeg (1.55 MB; downloaded 844 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
GPS
Cabina
Cabina
C15D8441-DBC0-4D09-9266-94491A90B59D.jpeg (1.64 MB; downloaded 837 times)
9DAA352A-583E-4DC7-A2A8-3FDA56ED7870.jpeg (1.62 MB; downloaded 837 times)
CFBB3635-3577-4160-B82C-B7133773671C.jpeg (1.64 MB; downloaded 837 times)
42117487-FC5A-42BD-A00B-5570E44A185F.jpeg (1.58 MB; downloaded 837 times)
97E782C3-A369-4BB6-A5F8-8B83D8584A87.jpeg (1.58 MB; downloaded 837 times)
89483566-4932-4A31-BC03-EA8E3AF7B03A.jpeg (1.57 MB; downloaded 837 times)
639980DD-2655-4949-B689-E2EEBB23625B.jpeg (1.58 MB; downloaded 837 times)
DB8F5EBA-741A-4BFB-B2C7-D67E6CD8A9A8.jpeg (1.57 MB; downloaded 837 times)
71CD0DAD-50C5-4655-A1C6-4B947FF5455E.jpeg (1.93 MB; downloaded 837 times)
F8F6FECB-206B-4B7D-A069-F0B06367BAC7.jpeg (1.58 MB; downloaded 837 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
ADK
DD-VK 402H fotografiat la începutul verii în Chemnitz (Germania):
Autor: Zoltán Sándor
DD-VK 402H fotografiat la începutul verii în Chemnitz (Germania):
Autor: Zoltán Sándor
52979293883_4f7d3dc562_k.jpg (867.88 KB; downloaded 712 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
ADK
Un mic filmuleț cu fostul CL 01 NWB preluat de pe Facebook, precum și o fotografie din comentarii:
Foto: Lupu Ciprian
Un mic filmuleț cu fostul CL 01 NWB preluat de pe Facebook, precum și o fotografie din comentarii:
Foto: Lupu Ciprian
FB_IMG_1700698028799.jpg (68.18 KB; downloaded 570 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
ByOnu
Diverse cadre cu autobuze Ikarus 260 preluate de pe pagina celor de la Slovenská autobusová doprava Zvolen - SAD Zvolen (https://facebook.com/sad.zvolen/photos_by).
Parcarea la cald, prin care autobuzele sunt conectate la tuburi cu apa calda pentru a mentine temperatura motorului.
Ikarus 260 dotate cu pluguri pentru zapada:
Diverse cadre cu autobuze Ikarus 260 preluate de pe pagina celor de la Slovenská autobusová doprava Zvolen - SAD Zvolen (https://facebook.com/sad.zvolen/photos_by).
Parcarea la cald, prin care autobuzele sunt conectate la tuburi cu apa calda pentru a mentine temperatura motorului.
0001a.jpg (545.71 KB; downloaded 315 times)
Ikarus 260 dotate cu pluguri pentru zapada:
0001b.jpg (145.09 KB; downloaded 315 times)
0001c.jpg (278.94 KB; downloaded 315 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 260
ADK
Apa caldă părea o soluție bună pentru o pornire mai ușoară (și fără riscul de a rămâne fără amperaj în baterii), însă dacă temperaturile erau destul de scăzute iar autobuzele aveau staționări lungi după ieșirea din garaj, apa risca să înghețe în instalație. Dacă era antigel, atunci ideea era chiar foarte bună.
Ikarus comparativ cu DAC-urile au avut Webasto care avea rolul de a încălzi apa (mă rog, antigelul) din instalația de răcire și (din ce mai știu) de a oferi căldură în timpul staționării cu ajutorul motorinei. Era un panou amplasat în stânga-jos, prin zona frânei de mână, cu 2 butoane cu "levier" și 2 lămpi, verde și portocaliu, din păcate nu mai știu cum se utiliza corect. La un moment dat ieșeau aburi de la Webasto (semn că antigelul era foarte cald), care era amplasat sub geamul șoferului.
Acum ca fapt-divers, nu știu dacă #66 mai are instalația, din ce am văzut la vizita din iunie 2021 lipsea panoul de comandă, prezent la GPD dar cu instalația în sine lipsă.
Apa caldă părea o soluție bună pentru o pornire mai ușoară (și fără riscul de a rămâne fără amperaj în baterii), însă dacă temperaturile erau destul de scăzute iar autobuzele aveau staționări lungi după ieșirea din garaj, apa risca să înghețe în instalație. Dacă era antigel, atunci ideea era chiar foarte bună.
Ikarus comparativ cu DAC-urile au avut Webasto care avea rolul de a încălzi apa (mă rog, antigelul) din instalația de răcire și (din ce mai știu) de a oferi căldură în timpul staționării cu ajutorul motorinei. Era un panou amplasat în stânga-jos, prin zona frânei de mână, cu 2 butoane cu "levier" și 2 lămpi, verde și portocaliu, din păcate nu mai știu cum se utiliza corect. La un moment dat ieșeau aburi de la Webasto (semn că antigelul era foarte cald), care era amplasat sub geamul șoferului.
Acum ca fapt-divers, nu știu dacă #66 mai are instalația, din ce am văzut la vizita din iunie 2021 lipsea panoul de comandă, prezent la GPD dar cu instalația în sine lipsă.
📖 Pagination options