Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători

29 posts, 7873 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători BodoMinea

Un nou tip de automotor va fi utilizat în cadrul flotei operatorului privat Transferoviar Călători.
337160246_611011933863893_1562367890685286973_n.jpg (633.16 KB; downloaded 4137 times)
337163143_157466370215099_8287172724578389940_n.jpg (841.33 KB; downloaded 4134 times)
Fotografii din timpul livrării postate de Raul Luca în grupul de Facebook "FEROVIARI-intre profesie si pasiune". Foto disponibil și pe Flickr.

Trenurile au aparținut operatorului Abellio Rail NRW GmbH și au fost folosite pe mai multe linii regionale din regiunea germană Renania de Nord-Westfalia.
Dispun de 130 de locuri pe scaun într-o configurație cu podea parțial coborâtă și sunt echipate cu două motoare diesel de 315 kW, putând să circule cu o viteză maximă de 120 km/h. Sunt echipate cu aer condiționat, prize de 230V și sistem de informare a pasagerilor.

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători punmeister

Iar ca an de productie ele sunt din... 2014! Ma mira putin.

 



Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători shoppy

Sigur le inlocuiesc cu ceva mai nou din cauza normei Euro a motoarelor.

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători PTMZ

Nu e de mirare că sunt destul de noi: Abellio NRW a dat faliment anul trecut, din cauza pandemiei, a pierderilor uriașe și a planurilor NS de reducere a activității la nivel internațional. Rutele Abellio au ajuns la DB, National Express și VIAS. Iar singurul operator care mai avea automotoare (diesel, evident) era VIAS, deci o parte din automotoarele Abellio au ajuns la ei și probabil ei le-au vândut mai departe pe cele rămase.

Automotoarele LINT ale Abellio NRW sunt fabricate în 3 serii:
- seria VT11: 3 exemplare, produse în 2007
- seria VT12: 9 exemplare, produse în 2014, precum cel puțin unul din poză
- seria VT13: 52 de exemplare, produse în 2018, o bună parte din acestea au ajuns la VIAS.

Este de urmărit câte dintre aceste vehicule vor fi livrate TFC.

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători Costin

Este cam ciudat sa poata doar 120 km/h daca sunt produse in 2014... or fi, poate, un model mai vechi care nu a fost niciodata imbunatatit?

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători punmeister

Pentru platforma LINT maximul de proiectare este de 140 km/h.

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători shoppy

Sunt pentru trafic regional pe linii secundare, adica statii dese pe linii cu curbe stranse, deci nici nu este nevoie de mai mult.

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători bogdan88

Conform Contractulului de servicii publice pentru perioada 11.12.2022 - 11.12.2032. al. S.C. TRANSFEROVIAR CĂLĂTORI S.R.L. (https://sgglegis.gov.ro/legislativ/docs/ ... ycnh.pdf) ar trebui sa aduca 6 bucati.

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători BodoMinea

PTMZ wrote here:
Automotoarele LINT ale Abellio NRW sunt fabricate în 3 serii:
- seria VT11: 3 exemplare, produse în 2007
- seria VT12: 9 exemplare, produse în 2014, precum cel puțin unul din poză
- seria VT13: 52 de exemplare, produse în 2018, o bună parte din acestea au ajuns la VIAS.

Automotoarele sosite pentru TFC sunt cele 3 din prima serie (fabricație 2007), însă au fost re-înmatriculate ca VT12 în urma unei modernizări de care au avut parte în Germania, prin care au fost aduse la același standard cu unitățile livrate în 2014. Aspectele modificate au ținut de design-ul și dispunerea interiorului (scaune din piele la clasa 1, sistem de informare cu monitoare LCD, iluminat LED, Wi-Fi pentru pasageri etc) și anumite elemente din posturile de conducere.

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători BodoMinea

Unul dintre automotoare a fost văzut astăzi în stația Cluj Napoca, probabil într-o cursă pentru probe.
LINT.png (1.64 MB; downloaded 2809 times)

Foto de Marius Andrei Georgescu în grupul de Facebook "Clubul Feroviarilor din Romania".

 


Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători Luca01

Automotorul Alstom Coradia LINT VT12 1101 al TFC mergând de la Cluj-Napoca la București, urmând să fie văzut la trenurile TFC din acea zonă. Este primul automotor de acest fel ce intră în serviciu la TFC

Ploiești Vest, 14 august 2023
IMG_5209-2.jpg (1.59 MB; downloaded 2094 times)

IMG_5214.jpg (1.61 MB; downloaded 2094 times)

IMG_5228.jpg (1.6 MB; downloaded 2094 times)

IMG_5261.jpg (1.67 MB; downloaded 2094 times)
IMG_5219.jpg (1.49 MB; downloaded 2094 times)
IMG_5243.jpg (1.77 MB; downloaded 2094 times)
IMG_5242.jpg (1.69 MB; downloaded 2094 times)
IMG_5221.jpg (1.71 MB; downloaded 2094 times)
IMG_5223.jpg (1.76 MB; downloaded 2094 times)

 



Re: Automotoare diesel clasa 648 (Alstom Coradia LINT ex. Abellio NRW) ale Transferoviar Călători Luca01

Atașez și un videoclip din partea mea cu VT12 1101 astăzi în Ploiești Vest


 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2325 forum members have written 424139 posts in 5280 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use