Topic: DAF (1994-2012)
767 posts, 242480 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Să rămână în aceeași stare nu cred că se poate, adică nu știu ce plăcere îți face să le vezi așa. Nu au fost oprite cu scopul de a ne uita la ele vandalizate.
Nu cred că ne putem mulțumi prea mult nici cu 4042 în aceeași stare, dar măcar existent și mai întreg decât autobuzele în cauză. Și 7459 + 7460 la fel, în cea mai mare parte complete și mai puțin de alergat după componentele lipsă sau defecte în cazul unei restaurări.
Să rămână în aceeași stare nu cred că se poate, adică nu știu ce plăcere îți face să le vezi așa. Nu au fost oprite cu scopul de a ne uita la ele vandalizate.
Nu cred că ne putem mulțumi prea mult nici cu 4042 în aceeași stare, dar măcar existent și mai întreg decât autobuzele în cauză. Și 7459 + 7460 la fel, în cea mai mare parte complete și mai puțin de alergat după componentele lipsă sau defecte în cazul unei restaurări.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
(Fostul) 835 în anul 2021 prin prisma SV:
Împreună cu un coleg (sau mai mulți) de pe forum, încercăm să identificăm și alte vehicule ex. RATB și nu numai prin prisma GM/SV sau alte surse, atât ca curiozitate cât și în eventuala posibilitate de a fi salvate. Unul găsit recent este acest DAF vândut din A. Ferentari undeva prin anul 2011 la Primăria Brezoaele, jud. Dâmbovița, pentru transport elevi, care încă există (cel puțin anul trecut) în spatele sălii de sport din respectiva comună și aparent acum este folosit pe post de magazie, nu știu și cât de întreg sau funcțional poate fi deoarece acestea nu se pot vedea/știe doar din această ipostază.
Ca fapt divers, observ încă colegi care nu doresc să "știe" și alții de existența acestor autobuze, însă acest lucru îl consider puțin copilăresc mai ales că se poate afla de oricine doar prin prisma GM/SV, iar liberul acces la informații nu ar trebui să fie interzise (că așa vrea X) mai ales vehiculelor publice. Înțeleg că fostele autobuze care mai există și astăzi vândute de fosta RATB au devenit valoroase, poate și din pricina dispariției respectivelor modele, însă DAF-ul de mai sus nu-l consider vre'un secret militar mai ales că este bunul unei primării, deci este relativ un bun comun al tuturor pentru care poate contribuim prin taxe și impozite, nu este în dotarea unei instituții militare sau a unei persoane fizice care să se limiteze eventualele discuții și detalii mărunte. Mie aceste lucruri nu-mi plac personal.
Poate la vreo licitație acest aparent ultim DAF probabil întreg, poate fi salvat, dacă încă se știe de existența sa destul de sigur și se mai găsesc oameni în primul rând inimoși, cu seriozitate și intenții clare, care să dispună și de sprijin financiar și poate pe viitor, voi avea personal posibilitatea de a-i scăpa de un alt obstacol care le poate sta în cale și poate să creeze mult stres: găzduirea lor (dacă nu mai au posibilități de achiziționarea unui spațiu, de chirie pentru parcare sau alte cunoștințe care să-i ajute să le aibă cât mai aproape, că peste jumătate dintre pasionați locuiesc în București) pe termen cât mai nedeterminat și cu titlu gratuit, precum și cu diverse reparații sau contribuții în limita posibilităților și competențelor proprii. Fac acest lucru și din dorința să încurajez mai mult achiziționarea unui autobuz sau unui eventual camion cu potențial istoric, însă din păcate nu promit nimic din cauza timpurilor imprevizibile.
Salvarea acestor autobuze a devenit o adevărată provocare în actualele timpuri și fiecare ar trebui să ajute cu ce poate, bineînțeles și dacă există posibilitatea, nu ar trebui să ne mai dușmănim atâta din tot felul de motive că de unul singur e clar că nu se prea poate duce până la capăt un astfel de proiect ambițios.
Revenind la autobuz, nu am nici cea mai mică idee până când a fost folosit de când și-a primit noul număr de înmatriculare DB 08 PJI (poate doar să se verifice online ultima asigurare), niște fotografii le-am văzut în 2015 ale lui Dr2005 și încă părea să fie utilizat. Apoi fostul coleg a spus că nu a mai reușit să de-a de autobuz în ultimii ani, luând la pas toată comuna, însă era și evident deoarece mașina a fost scoasă de pe domeniul public și poziționată într-un loc mai ferit, mai ales când terenul din fața acestuia este ocupat cu diverse activități de prin zonă.
Însă de prin DAF-urile vândute din A. Pipera la DLS tot prin 2011, mai există 869 prin garajul firmei? Din câte știu mai era într-adevăr pe post de magazie, însă nu sunt sigur dacă în spatele autogării nu departe de Gara de Nord. Fostele 849, 869 și 874 nu știu să fi avut niciunul viața prea lungă, într-o dimineață am văzut unul prin ianuarie-februarie(? era destul frig oricum) 2015 pe la 6-7 dimineața prin zona Tohăneni (Buzău), cu direcția spre gară, mă gândeam că se învârt doar prin București sau prin împrejurimile lui.
(Fostul) 835 în anul 2021 prin prisma SV:
Screenshot_20221107-184654-041_resized.png (232.05 KB; downloaded 3342 times)
Împreună cu un coleg (sau mai mulți) de pe forum, încercăm să identificăm și alte vehicule ex. RATB și nu numai prin prisma GM/SV sau alte surse, atât ca curiozitate cât și în eventuala posibilitate de a fi salvate. Unul găsit recent este acest DAF vândut din A. Ferentari undeva prin anul 2011 la Primăria Brezoaele, jud. Dâmbovița, pentru transport elevi, care încă există (cel puțin anul trecut) în spatele sălii de sport din respectiva comună și aparent acum este folosit pe post de magazie, nu știu și cât de întreg sau funcțional poate fi deoarece acestea nu se pot vedea/știe doar din această ipostază.
Ca fapt divers, observ încă colegi care nu doresc să "știe" și alții de existența acestor autobuze, însă acest lucru îl consider puțin copilăresc mai ales că se poate afla de oricine doar prin prisma GM/SV, iar liberul acces la informații nu ar trebui să fie interzise (că așa vrea X) mai ales vehiculelor publice. Înțeleg că fostele autobuze care mai există și astăzi vândute de fosta RATB au devenit valoroase, poate și din pricina dispariției respectivelor modele, însă DAF-ul de mai sus nu-l consider vre'un secret militar mai ales că este bunul unei primării, deci este relativ un bun comun al tuturor pentru care poate contribuim prin taxe și impozite, nu este în dotarea unei instituții militare sau a unei persoane fizice care să se limiteze eventualele discuții și detalii mărunte. Mie aceste lucruri nu-mi plac personal.
Poate la vreo licitație acest aparent ultim DAF probabil întreg, poate fi salvat, dacă încă se știe de existența sa destul de sigur și se mai găsesc oameni în primul rând inimoși, cu seriozitate și intenții clare, care să dispună și de sprijin financiar și poate pe viitor, voi avea personal posibilitatea de a-i scăpa de un alt obstacol care le poate sta în cale și poate să creeze mult stres: găzduirea lor (dacă nu mai au posibilități de achiziționarea unui spațiu, de chirie pentru parcare sau alte cunoștințe care să-i ajute să le aibă cât mai aproape, că peste jumătate dintre pasionați locuiesc în București) pe termen cât mai nedeterminat și cu titlu gratuit, precum și cu diverse reparații sau contribuții în limita posibilităților și competențelor proprii. Fac acest lucru și din dorința să încurajez mai mult achiziționarea unui autobuz sau unui eventual camion cu potențial istoric, însă din păcate nu promit nimic din cauza timpurilor imprevizibile.
Salvarea acestor autobuze a devenit o adevărată provocare în actualele timpuri și fiecare ar trebui să ajute cu ce poate, bineînțeles și dacă există posibilitatea, nu ar trebui să ne mai dușmănim atâta din tot felul de motive că de unul singur e clar că nu se prea poate duce până la capăt un astfel de proiect ambițios.
Revenind la autobuz, nu am nici cea mai mică idee până când a fost folosit de când și-a primit noul număr de înmatriculare DB 08 PJI (poate doar să se verifice online ultima asigurare), niște fotografii le-am văzut în 2015 ale lui Dr2005 și încă părea să fie utilizat. Apoi fostul coleg a spus că nu a mai reușit să de-a de autobuz în ultimii ani, luând la pas toată comuna, însă era și evident deoarece mașina a fost scoasă de pe domeniul public și poziționată într-un loc mai ferit, mai ales când terenul din fața acestuia este ocupat cu diverse activități de prin zonă.
Însă de prin DAF-urile vândute din A. Pipera la DLS tot prin 2011, mai există 869 prin garajul firmei? Din câte știu mai era într-adevăr pe post de magazie, însă nu sunt sigur dacă în spatele autogării nu departe de Gara de Nord. Fostele 849, 869 și 874 nu știu să fi avut niciunul viața prea lungă, într-o dimineață am văzut unul prin ianuarie-februarie(? era destul frig oricum) 2015 pe la 6-7 dimineața prin zona Tohăneni (Buzău), cu direcția spre gară, mă gândeam că se învârt doar prin București sau prin împrejurimile lui.
- Axel
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
Axel
In urma unor discutii nostalgice despre aceste autobuze pe un grup de pasionati de pe Facebook ( Tramclub pentru cine este interesat ) am observat faptul ca fostul autobuz #893 ( B-14-WGJ ) ulterior B-957-JAK a ajuns de ceva timp in orasul Husi din judetul Vaslui fiind achizitionat, convertit si folosit ca autobuz Scoala de catre firma Auto BHN ! A primit numarul VS-57-BHN ! Poze cu el acolo sunt dar nu vreau sa-mi fac discutii si alte chestii ....
In urma unor discutii nostalgice despre aceste autobuze pe un grup de pasionati de pe Facebook ( Tramclub pentru cine este interesat ) am observat faptul ca fostul autobuz #893 ( B-14-WGJ ) ulterior B-957-JAK a ajuns de ceva timp in orasul Husi din judetul Vaslui fiind achizitionat, convertit si folosit ca autobuz Scoala de catre firma Auto BHN ! A primit numarul VS-57-BHN ! Poze cu el acolo sunt dar nu vreau sa-mi fac discutii si alte chestii ....
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Într-adevăr, fostul 893 circulă și la ora actuală fiind >99% singurul DAF ex. RATB care mai rulează, și cam al doilea autobuz după IK4-ul verde care probabil încă este folosit și el, fiind unul dintre cele mai vechi autobuze (chiar și modificat) care mai circulă la nivel de țară. Ambele autobuze au avut această soartă fericită datorită proprietarului anterior, e posibil și IK4-ul să fi fost vândut cu tot cu contract.
Nu ai de ce să-ți faci griji dacă "împrumuți" fotografiile respectând copyright-ul, autobuzul este puțin schimbat însă este de înțeles find vorba de actuala convertire.
Autor: Ionuț Marius
O captură și de pe pagina școlii (tot FB) Auto BHN Huși. Fețele au fost marcate aici respectând GDPR-ul.
@Axel, 893 a ajuns la Ferentari alături de 886 și 898 destul de târziu, prin 2009 dacă nu mă înșel. Dintre cele 3 venite, 886 a circulat destul de puțin având probleme parcă din câte mai știu cu ușile.
899 a dispărut din Nordului prin 2011-12, în 2014 la vizitele mele nu mai era.
Într-adevăr, fostul 893 circulă și la ora actuală fiind >99% singurul DAF ex. RATB care mai rulează, și cam al doilea autobuz după IK4-ul verde care probabil încă este folosit și el, fiind unul dintre cele mai vechi autobuze (chiar și modificat) care mai circulă la nivel de țară. Ambele autobuze au avut această soartă fericită datorită proprietarului anterior, e posibil și IK4-ul să fi fost vândut cu tot cu contract.
Nu ai de ce să-ți faci griji dacă "împrumuți" fotografiile respectând copyright-ul, autobuzul este puțin schimbat însă este de înțeles find vorba de actuala convertire.
Autor: Ionuț Marius
FB_IMG_1671803984204.jpg (33.84 KB; downloaded 3036 times)
FB_IMG_1671803988130.jpg (25.06 KB; downloaded 3036 times)
O captură și de pe pagina școlii (tot FB) Auto BHN Huși. Fețele au fost marcate aici respectând GDPR-ul.
IMG-20221223-WA0000.jpg (87.91 KB; downloaded 3037 times)
@Axel, 893 a ajuns la Ferentari alături de 886 și 898 destul de târziu, prin 2009 dacă nu mă înșel. Dintre cele 3 venite, 886 a circulat destul de puțin având probleme parcă din câte mai știu cu ușile.
899 a dispărut din Nordului prin 2011-12, în 2014 la vizitele mele nu mai era.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
nokia2110
Am intrat pe forum pentru că şi eu am dat de primele 2 poze şi doream să le postez.
A fost mare bucurie la suflet văzând că un asemenea autobuz mai e în uz, chiar dacă e vorba de uz ocazional. Merită să fac o plimbare până acolo ca să mă dau cu o amintire.
Am intrat pe forum pentru că şi eu am dat de primele 2 poze şi doream să le postez.
A fost mare bucurie la suflet văzând că un asemenea autobuz mai e în uz, chiar dacă e vorba de uz ocazional. Merită să fac o plimbare până acolo ca să mă dau cu o amintire.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
734 pe linia 162 pe 5 mai 2012.
https://busphoto.eu/photo/330798/?vid=633942
734 pe linia 162 pe 5 mai 2012.
https://busphoto.eu/photo/330798/?vid=633942
330798.jpg (564.54 KB; downloaded 2819 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Are cineva idee, dacă prin lume, au mai existat DAF-uri similare cu cele avute în București?
La o căutare pe busphoto și Google, cam singura versiune a fost Castrosua și aceea puțin diferită (în principiu prin lipsa ușii 3), iar un exemplar de culoarea roșie ar fi inclus într-un muzeu (însă, n-am dat importanță unde find mai preocupat să mă interesez de prezența lor). Cât despre Hispano Carocerra... mă tem puțin, find și modelul favorit, că au fost fabricate doar pentru București. Însă cele grecești (Elbo/Elvo) pare-mi-se că dintr-o căutare efectuată mai demult ar mai exista.
Dacă e cum cred, înseamnă că treaba este similară cu DAF-urile Berkhoff, nefind fabricate multe decât prin comandă specială... În schimb, Ikarusurile 260.50 (deci tot un subtip oarecum limitat) au fost/sunt încă răspândite, deși nu pot să garantez exact pe unde mai există sigur, darămite și în serviciu. Aparent nu mă așteptam să existe și în Ungaria, find un model mai mult de export pentru țările estice, dar aparent un exemplar este mai mult în acte subtip 50 că prin vizionarea fotografiilor urcate acolo, lipsesc ceva detalii respectivului model precum și culoarea relativ unică a caroseriei și parcă și a scaunelor, care făcea mai special acest model...
Are cineva idee, dacă prin lume, au mai existat DAF-uri similare cu cele avute în București?
La o căutare pe busphoto și Google, cam singura versiune a fost Castrosua și aceea puțin diferită (în principiu prin lipsa ușii 3), iar un exemplar de culoarea roșie ar fi inclus într-un muzeu (însă, n-am dat importanță unde find mai preocupat să mă interesez de prezența lor). Cât despre Hispano Carocerra... mă tem puțin, find și modelul favorit, că au fost fabricate doar pentru București. Însă cele grecești (Elbo/Elvo) pare-mi-se că dintr-o căutare efectuată mai demult ar mai exista.
Dacă e cum cred, înseamnă că treaba este similară cu DAF-urile Berkhoff, nefind fabricate multe decât prin comandă specială... În schimb, Ikarusurile 260.50 (deci tot un subtip oarecum limitat) au fost/sunt încă răspândite, deși nu pot să garantez exact pe unde mai există sigur, darămite și în serviciu. Aparent nu mă așteptam să existe și în Ungaria, find un model mai mult de export pentru țările estice, dar aparent un exemplar este mai mult în acte subtip 50 că prin vizionarea fotografiilor urcate acolo, lipsesc ceva detalii respectivului model precum și culoarea relativ unică a caroseriei și parcă și a scaunelor, care făcea mai special acest model...
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
DAF-ul SB220 Castrosua cu fostul număr de parc 893 încă există și cel mai probabil circulă, find oficial singurul autobuz ex. RATB care a prins și anul 2023. L-am zărit astăzi dimineață pe partea dreaptă la intrare în Huși dinspre vamă, parcat pe un teren cu fața spre șosea arătând exact ca în fotografii.
DAF-ul SB220 Castrosua cu fostul număr de parc 893 încă există și cel mai probabil circulă, find oficial singurul autobuz ex. RATB care a prins și anul 2023. L-am zărit astăzi dimineață pe partea dreaptă la intrare în Huși dinspre vamă, parcat pe un teren cu fața spre șosea arătând exact ca în fotografii.
- ap46
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ap46
@ADK DAF-ul Castrosua rosu de la muzeu e in Madrid din cate stiu, la un fel de muzeu al transportului in comun.
O cautare pe Flickr pare sa sugereze ca au existat si alte DAF-uri Castrosua si Hispano in alte parti ale europei (in special Spania, de altfel locul de fabricare al caroseriilor), dar intr-adevar am gasit poze doar cu variante fara usa 3
DAF SB220 Hispano LT550
SARBUS 2951 by Josep Pretel, on Flickr
21_SMTU_DAF_SB220_Hispano(may05) by Antonio Vera, on Flickr
Aici e un Volvo cu caroserie Hispano LT550 pentru transportul elevilor si un DAF Castrosua CS40 (similare DAF-urilor din Bucuresti) - Volvo e configuratia fara usa de la mijloc
Mon Bus 250 i 248 by Josep Pretel, on Flickr
Castrosua - EMT Madrid pare sa fi avut multe autobuze cu caroseria Castrosua CS40 - atat DAF, cat si alte marci
TMG 23 by Josep Pretel, on Flickr
PLANA 523 by Josep Pretel, on Flickr
Plana 575 by Josep Pretel, on Flickr
DAF si Renault / Castrosua CS40
PLANA 481 522 by Josep Pretel, on Flickr
Scania / Castrosua CS40
SOLER I SAURET 63 by Josep Pretel, on Flickr
Mercedes cu caroserie Castrosua CS40, surprins in circulatie in 2018 - aparent au circulat pana recent, chiar si in 2020 (Vilnius, Lituania)
Castrosua CS40 #542. Vilnius by Jurgis Švilpa, on Flickr
Castrosua CS40 #545. Vilnius by Jurgis Švilpa, on Flickr
Chiar m-as bucura sa aflu ca undeva in Europa mai exista pe sosele vreun autobuz (DAF sau alta marca) cu caroseriile Hispano si Castrosua
@ADK DAF-ul Castrosua rosu de la muzeu e in Madrid din cate stiu, la un fel de muzeu al transportului in comun.
O cautare pe Flickr pare sa sugereze ca au existat si alte DAF-uri Castrosua si Hispano in alte parti ale europei (in special Spania, de altfel locul de fabricare al caroseriilor), dar intr-adevar am gasit poze doar cu variante fara usa 3
DAF SB220 Hispano LT550
SARBUS 2951 by Josep Pretel, on Flickr
21_SMTU_DAF_SB220_Hispano(may05) by Antonio Vera, on Flickr
Aici e un Volvo cu caroserie Hispano LT550 pentru transportul elevilor si un DAF Castrosua CS40 (similare DAF-urilor din Bucuresti) - Volvo e configuratia fara usa de la mijloc
Mon Bus 250 i 248 by Josep Pretel, on Flickr
Castrosua - EMT Madrid pare sa fi avut multe autobuze cu caroseria Castrosua CS40 - atat DAF, cat si alte marci
TMG 23 by Josep Pretel, on Flickr
PLANA 523 by Josep Pretel, on Flickr
Plana 575 by Josep Pretel, on Flickr
DAF si Renault / Castrosua CS40
PLANA 481 522 by Josep Pretel, on Flickr
Scania / Castrosua CS40
SOLER I SAURET 63 by Josep Pretel, on Flickr
Mercedes cu caroserie Castrosua CS40, surprins in circulatie in 2018 - aparent au circulat pana recent, chiar si in 2020 (Vilnius, Lituania)
Castrosua CS40 #542. Vilnius by Jurgis Švilpa, on Flickr
Castrosua CS40 #545. Vilnius by Jurgis Švilpa, on Flickr
Chiar m-as bucura sa aflu ca undeva in Europa mai exista pe sosele vreun autobuz (DAF sau alta marca) cu caroseriile Hispano si Castrosua
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
DAF-ul galben din prima poză mi se pare splendit, deși poza e făcută când în București circulau toate. Ar mai fi și celălalt galben, Castrosua, ce pare tot în 2 uși. Deși RATB-ul să fi avut cele mai multe...
DAF-ul galben din prima poză mi se pare splendit, deși poza e făcută când în București circulau toate. Ar mai fi și celălalt galben, Castrosua, ce pare tot în 2 uși. Deși RATB-ul să fi avut cele mai multe...
- ap46
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ap46
Da, asa e. Foarte frumoase, toate
Chiar sunt curios cate mai supravietuiesc din ziua de azi, Evident, foarte putine... Dar exista sanse ca unele sa fi fost cumparate de privati, dupa retragere, poate chiar exportate in alte tari
Da, asa e. Foarte frumoase, toate
Chiar sunt curios cate mai supravietuiesc din ziua de azi, Evident, foarte putine... Dar exista sanse ca unele sa fi fost cumparate de privati, dupa retragere, poate chiar exportate in alte tari
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Înafară n-am idee. Existente fizic mai sunt la o primă impresie (și cred că doar atât): 703, 835, 870 și 893 (scris înclinat = nu mai aparține de RATB, scris îngroșat și înclinat = circulă, dar nu mai aparține de RATB). Ar mai fi ex. 860 ce a fost folosit la exerciții și ex. 869 dacă o mai exista ca baracă într-o curte a DLS-ului.
Înafară n-am idee. Existente fizic mai sunt la o primă impresie (și cred că doar atât): 703, 835, 870 și 893 (scris înclinat = nu mai aparține de RATB, scris îngroșat și înclinat = circulă, dar nu mai aparține de RATB). Ar mai fi ex. 860 ce a fost folosit la exerciții și ex. 869 dacă o mai exista ca baracă într-o curte a DLS-ului.
- ap46
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ap46
Ar fi interesant de documentat daca mai exista cel de la DLS. Poate vreun coleg din Bucuresti care ne poate ajuta aici?
Ar fi interesant de documentat daca mai exista cel de la DLS. Poate vreun coleg din Bucuresti care ne poate ajuta aici?
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Nu cred, intuiesc că DLS-ul a făcut curățenie de mult.
Pentru DLS au fost vândute undeva în 2011, mai exact 3 autobuze: 849, 869 și 874. Acestea au fost recondiționate la partea de caroserie, revopsite complet în roșu și în interior le-au fost schimbate scaunele cu unele tapițate, dar tehnic am înțeles că erau aceleași motoare "obosite" și făcute probabil cât să meargă. Mai circulau măcar 2 până prin 2015, unul din câte am înțeles având un incendiu. Puteau fi văzute prin 2012 cel puțin pe 2 linii (nu mai știu exact care, preorășenești evident), cu plecări din Ghencea respectiv Granitul, însă ajungeau și în alte județe (într-o dimineață din ianuarie/februarie 2015 m-am întâlnit cu unul în zona Tohăneni din Buzău, cu direcția spre autogara sud).
Nu cred, intuiesc că DLS-ul a făcut curățenie de mult.
Pentru DLS au fost vândute undeva în 2011, mai exact 3 autobuze: 849, 869 și 874. Acestea au fost recondiționate la partea de caroserie, revopsite complet în roșu și în interior le-au fost schimbate scaunele cu unele tapițate, dar tehnic am înțeles că erau aceleași motoare "obosite" și făcute probabil cât să meargă. Mai circulau măcar 2 până prin 2015, unul din câte am înțeles având un incendiu. Puteau fi văzute prin 2012 cel puțin pe 2 linii (nu mai știu exact care, preorășenești evident), cu plecări din Ghencea respectiv Granitul, însă ajungeau și în alte județe (într-o dimineață din ianuarie/februarie 2015 m-am întâlnit cu unul în zona Tohăneni din Buzău, cu direcția spre autogara sud).
📖 Pagination options