Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța

70 posts, 2834 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Portul Constanța Utilizator anonim 2

Mai mare rusinea sa trebuiasca rupti cu excavatorul copacii crescuti pe linie...Atitia ani de neglijenta.

 


Re: Portul Constanța shoppy

Nu era nevoie de ele, daca le-ar fi trebuit le-ar fi reactivat singuri, dar acum ca ucrainienii si-au pierdut porturile din teritoriile ocupate, este nevoie.

 


Re: Portul Constanța ByOnu

Mda si mnu. Conservarea presupune si o intretinere minima, nu delasare totala.

Delasare totala inteleg daca s-ar fi stabilit asumat prin documente guvernamentale ca liniile se scot definitiv din uz. Dar, mai mult ca sigur, nu a existat o astfel de decizie.

Azi ne trebuie liniile astea. Peste vreo 5 ani, poate iar nu ne mai trebuie. Ce facem? Reconstruim din temelii toata infrastructura feroviara a portului la fiecare decada?

Solutia normala este conservarea corespunzatoare si pastrarea infrastructurii intr-o stare decenta.

 


Re: Portul Constanța shoppy

Pana la urma era un triaj nefolosit, din 89 si pana azi toate triajele din tara, vreo 50 la numar, au fost abandonate, cele plasate in camp la intersectii de linii au fost valorificate si cele din resedintele de judet au devenit depozit pentru vagoane de marfa nefolosite, deciziile se iau pe tendinte care se creioneaza pe parcursul mai multor ani, CFR Infra schiopata de la luna la luna avand conturile blocate supravietuind de pe urma TUI platit de privati si ajutoare pompieristice in ceasul al 13-lea de la stat pentru Calatori si Marfa care nu platesc TUI, nu puteau Infra sa intretina toate triajele ca poate candva o fii nevoie de ele.
Situatia actuala a razboiul din Ucraina nu este ceva ce se putea prevede prin tendinte pe mai multi ani, nimeni de la noi nu ar fi crezut acum 5 ani ca Rusia va invada Ucraina si inainte de invazie ca ucrainienii ar fi rezistat.

 


Re: Portul Constanța orex




Până la această dată au fost finalizate:
- 𝟏𝟑 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐂𝐅 cu suprastructură nouă în lungime de 𝟑.𝟏𝟎𝟓 𝐦;
-   𝟔 𝐬𝐜𝐡𝐢𝐦𝐛𝐚̆𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐢 tip S49E1-190-1:9;

 


Re: Portul Constanța orex




Până la această dată au fost finalizate:
- 𝟏𝟕 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐂𝐅  cu suprastructură nouă în lungime de 4.973 m;
- 𝟏𝟏 𝐬𝐜𝐡𝐢𝐦𝐛𝐚̆𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞  noi tip S49E1-190-1:9;
-   𝟏 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 cu traverse speciale de lemn noi;

 


Re: Portul Constanța orex




Până la această dată au fost finalizate:
- 𝟐𝟏 linii CF cu suprastructură nouă în lungime de 6.972 m;
- 𝟏𝟐 schimbătoare noi tip S49E1-190-1:9;
-   𝟑 aparate de cale cu traverse speciale de lemn noi;

 


Re: Portul Constanța orex




Până la această dată au fost finalizate:
- 𝟐𝟓 linii CF cu suprastructură nouă în lungime de 8.455 m;
- 𝟏𝟑 schimbătoare noi tip S49E1-190-1:9;
-   𝟓 aparate de cale cu traverse speciale de lemn noi;

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Reparația căilor ferate din Portul Constanța Utilizator anonim 2

Au inceput sa se vada in Google Earth liniile modernizate din portul Constanta. Judecind dupa pozele de la sol, as fi zis ca nu mai e mult de lucru. Da’ de unde, cred ca mai au vreo 80% din ele de scos din mizerie.

 


Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța orex




Până la această dată au fost finalizate:
- 𝟐𝟖 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐂𝐅 cu suprastructură nouă în lungime de 𝟗.𝟕𝟎𝟓 𝐦;
- 𝟏𝟑 schimbătoare noi tip S49E1-190-1:9;
-   𝟔 aparate de cale cu traverse speciale de lemn noi;

 


Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța orex

5 OFERTE pentru MODERNIZAREA infrastructurii din STAȚIA VALU LUI TRAIAN
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că 5 operatori economici au depus oferte la procedura de licitație deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare și execuție lucrări de modernizare în STAȚIA VALU LUI TRAIAN, etapa I a programului de MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII FEROVIARE DIN PORTUL CONSTANȚA, investiție finanțată din fonduri nerambursabile CEF.

Pentru proiectarea și execuția lucrărilor de MODERNIZARE a infrastructurii din STAȚIA VALU LUI TRAIAN (Etapa I) au depus oferte următorii 5 operatori economici:
→ Asocierea RAIL WORKS
→ Asocierea BAWI SRL – SWIETELSKY CF
→ PORR CONSTRUCT SRL
→ STRABAG Vasútépítő Kft.
→ TEMIRZHOL ZHONDEU LIMITED LIABILITY PARTNERSHIP

Valoarea totală estimată a achiziției publice (proiectare și execuție lucrări) este cuprinsă între 402.343.706,36 lei, fără TVA și 456.939.903,99, fără TVA, cu sursă de finanțare asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport și Bugetul de Stat. Durata pentru elaborarea proiectului tehnic este de 6 luni și 20 de luni pentru execuția lucrărilor.

Pentru realizarea programului Modernizarea infrastructurii feroviare din Stația Valu lui Traian – Etapa I, parte a proiectului global de modernizare a infrustructurii feroviare din Portul Constanța şi modernizarea legăturilor de acces către Portul Constanţa, sunt prevăzute următoarele lucrări:
▻ realizarea Grupei de Așteptare din Stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
▻ electrificarea, pe toată lungimea, a celor 32 de linii din Grupa de Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere.
▻ modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa Stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;
▻ menținerea diagonalei 2-4 care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;
▻ realizarea unei centralizări electronice în Stația Valu lui Traian, amplasată în container, cu post central deservit de IDM Dispozitor și Post local, deservit de IDM Exterior;
▻ includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalații din Stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BAT etc);
▻ proiectarea și execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Așteptare;
▻ trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Asteptare, la km 215+333, va fi dotată cu instalație SAT;
▻ integrarea în SCADA a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Stație și Grupa de Așteptare Valu lui Traian;
▻ reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa de Așteptare;
▻ postul local (PL) din stația Valu lui Traian va fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior.
▻ lucrări de telecomunicații între postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat în clădirea stației și cel deservit de IDM Exterior.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
▻ modernizarea infrastructurii și suprastructurii în stația Valu lui Traian și în Grupa de așteptare;
▻ realizarea/modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului, prin electrificarea liniilor 5 ÷ 8 din Stația Valu lui Traian, a celor 32 linii din Grupa de Așteptare, precum și a liniilor de legătură;
▻ mărirea capacității de tranzit;
▻ asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce privește sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C);
▻ înlocuire/reparare podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
▻ instalații de centralizare electronică în stația Valu lui Traian și în Grupa de Așteptare;
▻ asigurarea elementelor de interfațare cu sistemul ERTMS Nivel 2 (ETCS nivel 2 + GSM-R);
▻ modernizarea echipamentului de telecomunicații;
▻ crearea premiselor pentru implementarea etapei a 2-a a programului de modernizare a infrastructurii feroviare în Portul Constanța;

Menționăm faptul că lungimea totală a infrastructurii feroviare din PORTUL CONSTANȚA, analizată în cadrul Studiului de Fezabilitate, este de 257 km, iar valoarea totală estimată pentru obiectivul de investiţii MODERNIZAREA PORTULUI CONSTANȚA (3 ETAPE) este de 4,5 MILIARDE LEI lei, fără TVA.

 


Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța orex




BAWI Construction:
”Continuam lucrările de reparație a liniilor din Portul Constanța – 𝐬𝐭𝐚𝐝𝐢𝐮 𝐟𝐢𝐳𝐢𝐜 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭𝐚𝐭 𝟗𝟓%
Până la această dată au fost finalizate:
- 𝟑𝟏 linii CF cu suprastructură nouă în lungime de 𝟏𝟎.𝟕𝟏𝟔 𝐦;
- 𝟏𝟕 schimbătoare noi tip S49E1-190-1:9;
-   𝟖 aparate de cale cu traverse speciale de lemn, noi;”

 


Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța orex




Bawi construction: update reabilitare infrastructură feroviară Constanța Port
- 𝟔𝟐𝟎 𝐦 dren montat;
- 𝟐.𝟓𝟎𝟎 𝐦𝐩 defrișare si curățare taluz;
- 𝟑𝟎𝟎 𝐦 linii noi tip 49;
- 𝟐 𝐬𝐜𝐡𝐢𝐦𝐛𝐚̆𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐩 𝟒𝟗 cu set nou de traverse de lemn;
- 𝟗𝟎𝟎 𝐦 linii demontate;

 


Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța orex




9 feb. 2024
- 𝟏.𝟖𝟎𝟎 m dren montat;
- 𝟓.𝟎𝟎𝟎 mp defrișare si curățare taluz;
-  𝟔𝟓𝟎 m linii noi tip 49, montate;
- 𝟒 aparate de cale noi tip S49E1-300-1:9, montate;
- 𝟐 schimbătoare tip 49 cu set nou de traverse de lemn;
- 𝟏.𝟏𝟎𝟎 m linii și 𝟕 aparate de cale, demontate;

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2246 forum members have written 417208 posts in 5194 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use