Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Tronson Ploiesti-Buzau

140 posts, 14891 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex




Lucrări în execuție:
▶️ Arheologie
➖ Realizare cercetare arheologică preventivă a sitului de la Conduratu;
➖ Realizare cercetare arheologică preventivă a sitului de la Parepa-Rușani;
➖ Realizare cercetare arheologică preventivă a sitului de la Trestienii de Jos.
▶️ Terasamente
➖ Umplutură de pământ;
➖ Strat din material granular;
➖ Strat de pământ stabilizat cu liant.
▶️ Poduri
➖ Verificarea capacității portante a piloților;
➖ Confecționare carcase elevații pile;
➖ Lucrări remediere piloți neconformi;
➖ Excavație radier culee;
➖ Aprovizionare carcase sudate pentru piloți forați;
➖ Montare cofrag radier culee;
➖ Execuție piloți forați culee.
▶️ Podețe
➖ Aprovizionare elemente prefabricate pentru podețe;
➖ Umpluturi compactate în jurul radierelor;
➖ Excavații pentru realizare podețe.
🟠 În șantier sunt mobilizați un număr de 535 de muncitori și 233 de utilaje.

 









Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 - 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹-𝗣𝗶𝗲𝘁𝗿𝗼𝗮𝘀𝗲𝗹𝗲 𝟮 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝗼𝗿𝗶 𝗮𝘀𝗼𝗰𝗶𝗮𝘁𝗶 𝗽𝗲 𝗮𝗰𝗲𝗹𝗮𝘀𝗶 𝗹𝗼𝘁, 𝟮 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝗶 𝗱𝗶𝗳𝗲𝗿𝗶𝘁𝗲
Am fost zilele trecute într-o vizită neanunțată pe șantierul Lotului 2: Mizil-Pietroasele al Autostrăzii Ploiești-Buzău, construit de Asocierea româno-bulgară Coni SRL - Trace Group, unde am discutat cu ambii constructori și am verificat stadiul lucrărilor pe întregul lot.
Primii 10 km sunt executați de constructorul român (Coni), iar următorii aproximativ 19 km sunt executați de constructorul bulgar (Trace). Lucrările pe partea constructorului român sunt pe un făgaș bun și avansat, însă pe lotul constructorului bulgar lucrările nu sunt în trend ascendent, dimpotrivă, motiv pentru care am atras atenția asupra măsurilor ce trebuie luate.
Pe Lotul 2 se desfășoară următoarele lucrări, în principal pe primii 10 km:
✅️ a fost finalizată decaparea pământului vegetal pe întregul traseu a autostrăzii
✅️ a fost finalizată descărcarea arheologică pentru 3/4 situri
✅️ au fost finalizate podețele
✅️ au fost finalizate umpluturile cu pământ
✅️ se lucrează la îmbunătățirea stratului de fundare
✅️ în scurt timp, va începe realizarea stratului de BSC, antreprenorul instalând propria stație de BSC în organizarea de șantier, urmând apoi așternerea primului strat de asfalt
✅️ se lucrează la structuri, pentru majoritatea urmând să fie montate grinzile
✅️ se lucrează la devierea rețelelor electrice
⚠️ Sunt nemulțumit de stadiul lucrărilor constructorului bulgar, întrucât sunt încă într-o fază incipientă, la nivelul terasamentelor și fundațiilor, acesta justificând că a întâmpinat diverse probleme. I-am solicitat să se mobilizeze de urgență și va primi tot sprijinul nostru, dar vom crește și presiunea și prezența reprezentanților noștri în șantier, pentru a ne sigura că va crește ritmul lucrărilor.
ℹ️ Lotul 2: Mizil-Pietroasele are o lungime de 28,35 km, o valoare a contractului de 1,25 miliarde lei, fără TVA, finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență #PNRR. Termenul de execuție este de 20 luni, iar termenul de garanție a lucrărilor de 120 luni.
ℹ️ Contractul a fost semnat în luna iunie 2022, iar constructorii au început execuția autostrăzii în toamna anului trecut.

 



Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

“AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU”
COMPANIA NATIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor si Infrastructurii, în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru Planul national de redresare si rezilienta, au semnat in data de 30.08.2023, Actul Adițional nr.4, la Contractul de Finanțare nr. 1/06.07.2022, pentru proiectul: „Autostrada PLOIESTI-BUZAU”.

Prin semnarea Actului Aditional nr.4 se modifica anumite clauze din Contractul de Finantare dintre care importanta este urmatoarea:
Art.I.Art.3.1 alin (1) din Contractul de Finantare se modifica si va avea urmatorul continut:

Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 5.397.535.044,49 lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de 1.967.560.000,00 lei, cofinantarea nationala reprezinta 2.578.862.022,96 lei si TVA aferent in valoare de 851.113.021,53 lei.

 


Re: Tronson Ploiesti-Buzau orex

𝗣𝗿𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗶𝗻𝘇𝗶 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳
Am fost într-o vizită neanunțată pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭: 𝗗𝘂𝗺𝗯𝗿𝗮𝘃𝗮 - 𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹 al Autostrăzii Ploiești - Buzău, mai exact la 𝗞𝗠 𝟬 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 #𝗔𝟳, unde va fi localizat noul nod rutier între A3 București-Ploiești și Autostrada A7, cel mai complex nod rutier din acest prim lot, de altfel.
Stadiul lucrărilor pe acest lot este următorul:
✅️ A fost finalizată descărcarea siturilor arheologice de pe întregul amplasament al autostrăzii;
✅️ Au fost montate primele 48 grinzi de beton aferente structurilor;
✅️ Au fost finalizate 32 din 39 de podețe și se lucrează la restul de 7 podețe;
✅️ Se efectuează lucrări de hidroizolație, umpluturi și verificări la cele 32 podețe finalizate;
✅️ Au fost realizate 960.000 metri cub din 2.5 milioane metri cub de umpluturi de pământ;
✅️ Au fost realizate 25980 metri cub de strat de formă din pământ stabilizat cu lianți hidraulici;
✅️ Se execută lucrări de umpluturi cu pământ la bretelele Nodului rutier de la Dumbrava;
✅️ A fost finalizată o structură (pod) și se lucrează concomitent la restul de 14 (poduri și pasaje) aferente contractului;
✅️ Au fost forați, armați și turnați 927 din 1180 piloți aferenți structurilor;
✅️ Se montează oțel-beton la radiere și se lucrează la elevațiile culeelor;
✅️ Au fost realizate toate subtraversările de conducte gaz și țiței;
✅️ Se lucrează la sistemul ITS, stadiul acestora fiind de 65%;
✅️ Se execută lucrări de relocare a rețelelor de utilități publice, fiind finalizată relocarea conductelor de apă;
In cadrul acestui proiect, e prevăzută construirea a:
✅️ 15 poduri și pasaje
✅️ 2 noduri rutiere
✅️ un centru de întreținere și monitorizare
✅️ perdele forestiere (48.7 ha)
📍 Lotul 1 este cuprins între Dumbrava (Autostrada București - Ploiești) – Mizil (DJ 100C) și are o lungime de 21 km.
ℹ️ Am solicitat antreprenorilor să crească mobilizarea în șantier, întrucât este foarte important ca și acest lot să fie dat în trafic în cursul anului viitor.
ℹ️ Reamintesc faptul că lucrările de execuție la acest lot au început in toamna anului trecut, iar constructorul, Asocierea de constructori români și italieni, Impresa Pizzarotti & C. S.p.a – Pizzarotti – Retter Projectmanagement, are la dispoziție 25 luni pentru finalizare și 1,46 miliarde lei, fără TVA, finanțați din #PNRR.

 




Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use