MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF

84 posts, 15094 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex punmeister

CAFurile UT01-UT16 sunt foarte aproape de marea revizie de 1.2 milioane de km :popa:

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex subway guru

Nu exista motiv serios pentru a nu baga IVA pe M5 si a duce bombardelele la loc pe magistralele lor pana la sosirea noilor alstoame…
Mai mult, pe M5 momentan se cicula la cale libera, orice tren e bun la asta, indiferent de sistemul ATC cu care e dotat.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex ByOnu

subway guru wrote here:
Nu exista motiv << serios >> pentru a nu baga IVA pe M5


Exact. Dar nu ai cu cine. Trebuie sa dea bine.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex Stefan28

Constructorul dorește ca pe M5 să circule strict trenuri de generație nouă, altfel s-ar pierde garanția. Metrorex a vrut de destule ori să bage IVE, însă s-au lovit mereu de refuzul lor, din motivul enunțat mai sus.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex sab

Exista o asemenea clauza in contractul M5 ?
Daca DA, idioți sunt cei care au acceptat-o...
Daca NU, este can-can, nu poate constructorul sa stabilească niste condiții fără vreo justificare...

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex Stefan28

Nu este niciun can-can.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex sab

Adică într-adevăr există o asemenea clauză în contractul M5?

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex shoppy

Pai sigur ca in garantia sinei scrie ce poti sa faci inainte de exploatarea comerciala, in teste pentru exploatarea comerciala, exploatarea comerciala si situatii de avarie in exploatarea comerciala, ca altfel te trezesti cu un gigi care baga cu 80km/h un Ldh cu suspensie pe arcuri lamelare de acum 70 de ani sau o rama BM cu profilul bandajului gresit, distruge inspe km de sina si dupaia spune ca sa se schimbe in garantie.
Sigur pentru exploatare comerciala scrie sa ai suspensie moderna, adica arcuri elicoidale sau perne de aer, iar IVA pe primara are elastomeri, ca EA-ul de acum 60 de ani.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex subway guru

In contractul de sina sunt doar limitari privind sarcina pe osie, n-are treaba cu modelul de tren!
Iar limitarea sarcinii pe osie e fix aceea de la IVA pentru toate magistralele!!!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex sab

Aglomerația de la metrou va dura câteva săptămâni, susține sindicatul Metrorex. Ocupați cu rotativa, șefii din transporturi tac, iar bucureștenii se înghesuie ca sardelele. Doar greva profesorilor face ca metroul să nu se sufoce
https://economedia.ro/aglomeratia-de-la- ... fac.html
Aglomerația de la metrou va dura câteva săptămâni, susține sindicatul de la Metrorex care arată că Alstom România, furnizorul serviciilor de mentenanță nu asigură reviziile trenurilor care au ajuns la un rulaj de un milion de kilometri. După cinci zile în care sute de mii de bucureșteni s-au înghesuit ca sardelele, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu nu a avut nicio reacție publică în care să explice situația și să prezinte soluții, Metrorex a transmis luni, o singură informare de presă (n.r directorul general interimar Metrorex, Mariana Miclăuș este susținută de PNL), iar Alstom nu a prezentat nicio explicație. Aglomerația de la orele de vârf s-a produs în contextul grevei profesorilor care a mai redus din numărul călătorilor, cum ar fi un ,,avantaj al grevei” …

,,De o săptămână asistăm cu toții, la  o situație critică, generată de faptul că mentenorul materialului rulant al metroului din capitală, nu își respectă obligațiile contractuale. Acesta nu furnizează trenurile prevăzute în contract obligând Metrorex să crească intervanul dintre trenuri și astfel trenurile se aglomerează. Deci, furnizorul de mentenanță nu își respectă obligațiile asumate prin contract. Pe aceasta cale vă comunicam că și noi salariații Metrorex regretăm situația la care s-a ajuns. Noi ne facem datoria zi de zi, 24 de ore din 24 având ca principala grijă transportarea în siguranță a celor peste 400 000 de călători, care cu încredere apelează la serviciile noastre. Deci, salariații din subteranul metroului nu au nici o vină pentru situația în care s-a ajuns. Din păcate, viața ne-a arătat în ultima săptămână  că, nu totul depinde de noi. Nu dorim să vă alarmăm, dar din sursele noastre, am aflat că lucrurile vor continua în acest mod cel puțin câteva săptămâni. Unele surse ne spun ca problemele se vor acutiza, dacă nu chiar croniciza” -comunicatul sindicatului de la Metrou.

Ce se întâmplă la metrou

Începând de luni, 22 mai, Metrorex introduce în circulație doar 50 de trenuri de metrou, deși ar trebui să asigure circulația pentru 57 de rame. Practic, 7 trenuri rămân în depouri pentru că nu au revizia de un milion de kilometri, Alstom neavând piesele necesare pentru reparații. În acest context, pe Magistrala M 2 Berceni-Pipera ramele vin la 4-6 minute și sunt pline, iar pe alte magistrale la 8-9 minute. Contractul pentru întreținerea trenurilor de metrou a fost semnat în decembrie 2021 pentru 2,4 miliarde lei (detalii aici). Tot Alstom ar fi trebuit deja să înceapă livrarea celor 13 rame din contractul semnat în 2020, dar trenurile ar veni în decembrie și vor fi în circulație undeva în mai-iunie 2024 după rodaj.

Mai mult, Metrorex nu a reușit să explice ce se întâmplă cu alte 25 de trenuri de metrou care nu sunt în circulație pentru că parcul de material rulant este de 82 de rame.

,,Metrorex informeaza ca, in perioada imediat urmatoare, programul de circulatie a trenurilor de metrou, pe toate magistralele, va suferi modificari din cauza neasigurarii numarului suficient de trenuri, de catre Alstom Transport S.A. – prestator al serviciilor de mentenanta a trenurilor de metrou, conform graficelor de circulatie asumate. In perioada urmatoare, intervalele de circulatie ar putea ajunge pana la 10 minute in orele cu varf de trafic. Metrorex va aplica operatorului de servicii de mentenanta, Alstom Transport S.A., toate sanctiunile legale si contractuale pentru situatia creata pentru neindeplinirea obligatiilor asumate conform prevederilor contractuale.” -comunicatul Metrorex.

METROREX S.A. are 44 trenuri noi de tip BM (264 vagoane noi), 24 trenuri noi de tip CAF (144 vagoane noi) și bătrânele trenuri IVA Arad.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex punmeister

Practic, 7 trenuri rămân în depouri pentru că nu au revizia de un milion de kilometri, Alstom neavând piesele necesare pentru reparații


CAF-urile primesc revizia mare la 1.2 milioane de km, nu la un milion de km.

Oricum, bine ca nu s-au mai bagat la nimic in RO, nici macar la consultarile pietei :twisted:

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex shoppy

CAF, cica si pe astia i-am scapat noi de la faliment(zvonistica de la momentul semnarii contractului).

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex ByOnu

Pai si, daca ar fi asa, ce? Nu suntem in UE? Nu asta este unul dintre scopuri? Sa cumparam din piata comunitara?

Nu imi plac CAF, sunt, cred, ramele de metrou care imi plac cel mai putin, dar asta strict din motive subiective. Una peste alta, CAF-urile ...MERG. Isi fac treaba zilnic fara probleme, de aproape 10 ani.

 


Re: Discuții generale despre trenurile Metrorex Costin

In orice caz, zvonistica de depou ramane asta in lipsa unor dovezi credibile. Nu e cazul sa perpetuam asemenea legende pe forum.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use