Topic: Astra Imperio Metropolitan
1197 posts, 274696 views
📖 Pagination options
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cosmindaniel
Un tramvai Astra Imperio Metropolitan (probabil 3837) efectua probe în terminalul Gara de Nord, aferent liniei 45.
Acum mă întreb, de ce tot trimit tramvaie în probe pe linii de tip OR dacă deja au făcut asta în vară.
Un tramvai Astra Imperio Metropolitan (probabil 3837) efectua probe în terminalul Gara de Nord, aferent liniei 45.
Acum mă întreb, de ce tot trimit tramvaie în probe pe linii de tip OR dacă deja au făcut asta în vară.
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Se strica foarte usor banda de leduri alba si rosie din jurul farului, la cea alba nu este problema insa cea rosie semnifica stopul de pe frana ceea ce este grav, m-am uitat aseare pe 41 la franarea de pe Turda la intersectia cu Mihalache, din vreo 10 tramvaie doar un singur stop pe frana mai functiona, stie cineva daca stopul pe frana este obligatoriu la tramvaie dupa codul rutier / standardele AFER?
A mai fost si un vagon caruia nu ii functiona nici un afisaj, am incercat sa notez numarul de parc insa culoarea si amplasarea le fac complet invizibile noaptea(pe V3A se poate citi fara probleme).
Se strica foarte usor banda de leduri alba si rosie din jurul farului, la cea alba nu este problema insa cea rosie semnifica stopul de pe frana ceea ce este grav, m-am uitat aseare pe 41 la franarea de pe Turda la intersectia cu Mihalache, din vreo 10 tramvaie doar un singur stop pe frana mai functiona, stie cineva daca stopul pe frana este obligatoriu la tramvaie dupa codul rutier / standardele AFER?
A mai fost si un vagon caruia nu ii functiona nici un afisaj, am incercat sa notez numarul de parc insa culoarea si amplasarea le fac complet invizibile noaptea(pe V3A se poate citi fara probleme).
-
- survola
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
survola
Confirm ambele paragrafe: și defectările benzilor LED și greutatea de citire a numerelor de parc în condiții de lumină redusă.
Cred că ar trebui urgent remediată partea cu numerele argintii „invizibile”.
Confirm ambele paragrafe: și defectările benzilor LED și greutatea de citire a numerelor de parc în condiții de lumină redusă.
Cred că ar trebui urgent remediată partea cu numerele argintii „invizibile”.
-
- aztec
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
aztec
Mai intra un Imperio in reparatii.
Se pare ca a fost un incident pe Giurgiului..
Mai intra un Imperio in reparatii.
Se pare ca a fost un incident pe Giurgiului..
-
- Calaretul
- Membru Bronze
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Calaretul
Nu am alte detalii. Este vorba de 3830
Nu am alte detalii. Este vorba de 3830
IMG-20230526-WA0003.jpg (302.53 KB; downloaded 1685 times)
-
- punmeister
- Membru Gold
-
Posted:
-
-
- survola
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
survola
Sper că ii dă cineva afară pe acești vatmani de excepție.
Deja pare prostie in forme agravante.
Sper că ii dă cineva afară pe acești vatmani de excepție.
Deja pare prostie in forme agravante.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Vasile52
Înainte sa zici asta gândește te cu pot si altele fi cauza: defecte tehnice, instruiere deficitara, etc.
Eu cred ca incidentele de la Militari sunt produse de instruirea proasta si/sau facuta pe repede inainte. Mai ales cand te gândești ca acestia conduceau Tatra si acum conduc ditamai tramvaiul de 36m.
Înainte sa zici asta gândește te cu pot si altele fi cauza: defecte tehnice, instruiere deficitara, etc.
Eu cred ca incidentele de la Militari sunt produse de instruirea proasta si/sau facuta pe repede inainte. Mai ales cand te gândești ca acestia conduceau Tatra si acum conduc ditamai tramvaiul de 36m.
-
- cris_m
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cris_m
Instruirea proasta, linia care nu era gandita cu gazon si care iti mareste spatiul de franare, butonatul telefonului (boala grea la conducatorii romani)...
Instruirea proasta, linia care nu era gandita cu gazon si care iti mareste spatiul de franare, butonatul telefonului (boala grea la conducatorii romani)...
-
- Aron
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Aron
Din poză pare că sunt cam slab calitativ elementele la imperio. Are botul praf pe când v3a are doar tabla îndoită
LE: încă o tatra resuscitată😈
Din poză pare că sunt cam slab calitativ elementele la imperio. Are botul praf pe când v3a are doar tabla îndoită
LE: încă o tatra resuscitată😈
- reiny2000
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
reiny2000
Elementele decorative la Astra probabil că sunt făcute din fibră de sticlă sau plastic. Avantajele sunt greutatea redusă și faptul că nu ruginesc, dar în cazul unei coliziuni nu pot fi îndreptate la ciocan.
Elementele decorative la Astra probabil că sunt făcute din fibră de sticlă sau plastic. Avantajele sunt greutatea redusă și faptul că nu ruginesc, dar în cazul unei coliziuni nu pot fi îndreptate la ciocan.
-
- punmeister
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Sunt din PAFS, Poliester Armat cu Fibra de Sticla.
Ba din contra, este mai usor de reparat pentru ca mastile sunt independente de restul caroseriei.
Sunt din PAFS, Poliester Armat cu Fibra de Sticla.
dar în cazul unei coliziuni nu pot fi îndreptate la ciocan.
Ba din contra, este mai usor de reparat pentru ca mastile sunt independente de restul caroseriei.
- reiny2000
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
reiny2000
Mă refeream strict la mască. Da, tramvaiul e mai ușor de reparat (ceea ce e cel mai important) pentru că poți să înlocuiești elemente. Nu știu dacă mai e ceva de reparat la masca aia.
Mă refeream strict la mască. Da, tramvaiul e mai ușor de reparat (ceea ce e cel mai important) pentru că poți să înlocuiești elemente. Nu știu dacă mai e ceva de reparat la masca aia.
-
- Costin
- Site Admin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
Ca tabla e doar putin indoita nu e neaparat un lucru bun, trebuie vazut si cum a fost resimtit socul in cele doua vehicule.
Eu sunt mai curios de cauza accidentului si daca acolo chiar are un cuvant de spus calitatea Astra sau ...a vatmanului.
Ca tabla e doar putin indoita nu e neaparat un lucru bun, trebuie vazut si cum a fost resimtit socul in cele doua vehicule.
Eu sunt mai curios de cauza accidentului si daca acolo chiar are un cuvant de spus calitatea Astra sau ...a vatmanului.
📖 Pagination options