Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționalePod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

245 posts, 40306 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă BIGRED1984

subway guru wrote here:
Se pregateste de o mare paranghelie la Braila
https://www.agerpres.ro/economic-intern/ ... -1108496
Nu prea vad cum inaugureaza ceva in lipsa testelor de rezistenta…

Cat dureaza testele de rezistenta, cateva zile ... daca termina tot pana la inceput de iunie, sunt sanse

 


Re: Știri și articole din presă subway guru

Testele propriu-zise nu dureaza foarte mult, interpretarea si analiza rezultatelor insa e mai complicata, nu se face batand din palme. Parerea mea! :) Si e doar un prim pas.
Plus droaia de documente de calitate ce trebuie prezentate, repertoriate si verificate…
Pare simplu dar nu e chiar asa.
Ramane de vazut cum o sa se descurce comisia de receptie (chiar si doar preliminara)
Nu pui in circulatie o astfel de lucrare de mare anvergura doar pentru ca bate din pinteni un vremelnic ministru…
Sau va spune ca podul e in mare parte gata dar mai sunt ceva maruntisuri de rezolvat???…multe si nu chiar marunte, ca am mai vazut situatii din astea!
De taiat o panglica e usor dar de fapt nu inseamna mai nimic.
Cand vei vedea cel putin macaralele turn demontate atunci sa stii ca e aproape gata! :) si nu mai e mare lucru de facut la structura de rezistenta.
Dar mai e si puzderia de instalatii ce trebuie puse in functiune.
Chestiile astea politicianiste hilar superoptimiste nu fac decat sa induca lumea in eroare si sa creeze asteptari nefundamentate.  :(
Asa in linii generale lucrarile arata chiar foarte bine si putem fi totusi rational optimisti ca ne apropiem cu pasi mari de final, ce a fost greu a trecut.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Astia dau declaratii si cand stiu din capul locului ca nu se poate, au motive politice, vin dupaia si spun ca ei defapt au vrut, s-au chinuit, au muncit, dar nu se poate ca e complicat(sa inteleaga lumea ce munca complicata au ei) sau e vina lui xy(reglare de conturi).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Ce rost a avut sa faci trotuare late la tablier (in afara de forma aerodinamica necesara contra fluturarii la vant, vanturile laterale sa traga tablierul in jos nu sa-l ridice) daca nu poti avea un acces omenesc la ele?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Din proiect, oricum unul va fi fost pietonal, celalalt e ”trotuar tehnic”! ;)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Astea sunt explicatii de spanac…intrebarea de baza ramane valabila, ce utilitate au daca nu ai un acces corect la ele.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

In tarile civilizate asemenea proiecte sunt obiective turistice si educationale, vin turistii, copii cu scoala, pasionatii, ai parcare, loc pentru poze, acces pe trotuarul pietonal, au cel putin o macheta cu sectiunea cablului la scara reala si panouri informative, vezi si mesajul meu de acum cateva pagini pe aceasta tema, data viitoare sa fim atenti si sa cerem aceste lucruri in CS de la etapa de consultare publica.
Aici este un pic tardiv, intai sa-l vedem deschis si apoi sa depunem o petitie cu o propunere.

 


Re: Mai 2023 subway guru



 


Re: Mai 2023 orex

Nu credeam ca vrei sa dai ceasul inapoi cu peste un an de zile! :rofl:

 


Re: Mai 2023 subway guru

E bine de rememorat pentru ca in curand astia vor da faliment  :rofl:

 


Re: Mai 2023 orex

Stii f. bine ca esti sugubăț in cazul asta, si ca Bac-ul (nu deodorantul de odinioara) va coexista bine merci cu podul, extrem de in voga atunci cand o parte din stihiile naturii isi vor face mendrele p-aci, recte vantul! :D

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Nu te-ai obisnuit deja?, asa face peste tot si la metrou, ramasite ale economiei planificate unde partidul azi inaugura metroul si maine scotea tramvaiul, iar azi metroul, troleibuzul si autobuzul sunt arhipline si plangem dupa tramvai, vezi Militari, Lascar Catargiu, Dimitrie Cantemir si altele.

Am ramas masca cand am vizitat Rio-Antirrio, bacul inca functiona si era mai ieftin decat taxa pe pod, bine, bacul pe care l-am vazut eu acostat era ocupat cam o treime si nu se vedea nici o alta masina care vroia sa se imbarce, probabil avea o cursa pe ora.
Si bacul de la Giurgiu este intretinut si functioneaza la nevoie.
Astia de aici se muta la Galati sau Tulcea si se intorc la nevoie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Astia cu bacul nu vor mai putea conta decat pe pietoni si biciclisti…

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Nu m-am dumirit complet pe care mal e statia de asfalt, pare a fi pe malul tulcean…

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419461 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use