Topic: Portul Constanța
71 posts, 8939 views
📖 Pagination options
-
- ByOnu
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
ByOnu
Mda si mnu. Conservarea presupune si o intretinere minima, nu delasare totala.
Delasare totala inteleg daca s-ar fi stabilit asumat prin documente guvernamentale ca liniile se scot definitiv din uz. Dar, mai mult ca sigur, nu a existat o astfel de decizie.
Azi ne trebuie liniile astea. Peste vreo 5 ani, poate iar nu ne mai trebuie. Ce facem? Reconstruim din temelii toata infrastructura feroviara a portului la fiecare decada?
Solutia normala este conservarea corespunzatoare si pastrarea infrastructurii intr-o stare decenta.
Mda si mnu. Conservarea presupune si o intretinere minima, nu delasare totala.
Delasare totala inteleg daca s-ar fi stabilit asumat prin documente guvernamentale ca liniile se scot definitiv din uz. Dar, mai mult ca sigur, nu a existat o astfel de decizie.
Azi ne trebuie liniile astea. Peste vreo 5 ani, poate iar nu ne mai trebuie. Ce facem? Reconstruim din temelii toata infrastructura feroviara a portului la fiecare decada?
Solutia normala este conservarea corespunzatoare si pastrarea infrastructurii intr-o stare decenta.
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
shoppy
Pana la urma era un triaj nefolosit, din 89 si pana azi toate triajele din tara, vreo 50 la numar, au fost abandonate, cele plasate in camp la intersectii de linii au fost valorificate si cele din resedintele de judet au devenit depozit pentru vagoane de marfa nefolosite, deciziile se iau pe tendinte care se creioneaza pe parcursul mai multor ani, CFR Infra schiopata de la luna la luna avand conturile blocate supravietuind de pe urma TUI platit de privati si ajutoare pompieristice in ceasul al 13-lea de la stat pentru Calatori si Marfa care nu platesc TUI, nu puteau Infra sa intretina toate triajele ca poate candva o fii nevoie de ele.
Situatia actuala a razboiul din Ucraina nu este ceva ce se putea prevede prin tendinte pe mai multi ani, nimeni de la noi nu ar fi crezut acum 5 ani ca Rusia va invada Ucraina si inainte de invazie ca ucrainienii ar fi rezistat.
Pana la urma era un triaj nefolosit, din 89 si pana azi toate triajele din tara, vreo 50 la numar, au fost abandonate, cele plasate in camp la intersectii de linii au fost valorificate si cele din resedintele de judet au devenit depozit pentru vagoane de marfa nefolosite, deciziile se iau pe tendinte care se creioneaza pe parcursul mai multor ani, CFR Infra schiopata de la luna la luna avand conturile blocate supravietuind de pe urma TUI platit de privati si ajutoare pompieristice in ceasul al 13-lea de la stat pentru Calatori si Marfa care nu platesc TUI, nu puteau Infra sa intretina toate triajele ca poate candva o fii nevoie de ele.
Situatia actuala a razboiul din Ucraina nu este ceva ce se putea prevede prin tendinte pe mai multi ani, nimeni de la noi nu ar fi crezut acum 5 ani ca Rusia va invada Ucraina si inainte de invazie ca ucrainienii ar fi rezistat.
📖 Pagination options