Topic: München: tramvaie
25 posts, 10846 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
-
Re: München: tramvaie
macheta218
Călătorie cu tramvaiul Stadler VarioBahn# 2314 pe linia 19 ce strabate orasul de la vest la est intre Pasing Bahnhof si Berg am Laim Bahnhof.
Călătorie cu tramvaiul pe linia 23 : Münchner Freiheit - Schwabing Nord și retur cea mai scurtă linie din oraș inaugurată pe data de 12 Decembrie 2009.
Călătorie cu tramvaiul Stadler VarioBahn# 2314 pe linia 19 ce strabate orasul de la vest la est intre Pasing Bahnhof si Berg am Laim Bahnhof.
Călătorie cu tramvaiul pe linia 23 : Münchner Freiheit - Schwabing Nord și retur cea mai scurtă linie din oraș inaugurată pe data de 12 Decembrie 2009.
- macheta218
-
Posted:
-
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: München: tramvaie
stefan_br
Diverse generatii de tramvaie in zona Maximilianeum.
Diverse generatii de tramvaie in zona Maximilianeum.
IMG_2964.jpg (459.28 KB; downloaded 2796 times)
IMG_2999.jpg (454.39 KB; downloaded 2801 times)
IMG_3018.jpg (488.32 KB; downloaded 2796 times)
- macheta218
-
Posted:
-
- TPB
-
Posted:
-
Re: München: tramvaie
TPB
Iată o fotografie din München cu 2 tramvaie la Karlsplatz, un Adtranz si în spatele lui un Stadler :))
Iată o fotografie din München cu 2 tramvaie la Karlsplatz, un Adtranz si în spatele lui un Stadler :))
20211225_133955.jpg (1.62 MB; downloaded 1570 times)
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: München: tramvaie
Andi_C
Câteva cadre cu tramvaiele din München:
Adtranz:
2102
2104
2109
2110
2151
2162
2158
2131
2203
2217
Câteva cadre cu tramvaiele din München:
Adtranz:
2102
2104
2109
2110
2151
2162
2158
2131
2203
2217
- Andi_C
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: München: tramvaie
1689
MVG a avut o strategie foarte buna comandind diverse variante de Avenio (2-3-4 segmente).
In timpul zilei, cind cererea e mare, pot cupla un T2 cu un T3 si obtin o capacitate de transport marita iar in afara orelor de trafic maxim pot folosi variantele mai scurte.
MVG a avut o strategie foarte buna comandind diverse variante de Avenio (2-3-4 segmente).
In timpul zilei, cind cererea e mare, pot cupla un T2 cu un T3 si obtin o capacitate de transport marita iar in afara orelor de trafic maxim pot folosi variantele mai scurte.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: München: tramvaie
WT_fan06
Strategia a fost foarte bună... pe hârtia din birouri.
În practică, le iese pe nas operarea acestor tramvaie, pe care abia recent au reușit să le cupleze (este vorba despre TZ2+TZ3).
În rest, tramvaiele TZ2 (poreclite "Bonsai") operate solo nu sunt bune pentru mai nimic, având capacitatea unui autobuz pe roți de fier. Pandemia a trecut iar valorile de trafic au revenit.
De învățat din acest exemplu de AȘA NU.
Strategia a fost foarte bună... pe hârtia din birouri.
În practică, le iese pe nas operarea acestor tramvaie, pe care abia recent au reușit să le cupleze (este vorba despre TZ2+TZ3).
În rest, tramvaiele TZ2 (poreclite "Bonsai") operate solo nu sunt bune pentru mai nimic, având capacitatea unui autobuz pe roți de fier. Pandemia a trecut iar valorile de trafic au revenit.
De învățat din acest exemplu de AȘA NU.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: München: tramvaie
punmeister
Inteleg de la trams_trains ca nu se putea face mentenanta la tramvaie de 45m fara modificarea majora a depourilor/atelierelor, asa ca au mers pe varianta cu 27m+18m.
Inteleg de la trams_trains ca nu se putea face mentenanta la tramvaie de 45m fara modificarea majora a depourilor/atelierelor, asa ca au mers pe varianta cu 27m+18m.
📖 Pagination options