Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
830 posts, 319458 views
📖 Pagination options
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Alex21
4377 în cursul serii precedente, pe retragere din linia 178.
4377 în cursul serii precedente, pe retragere din linia 178.
DSC_0564.JPG (710.33 KB; downloaded 1907 times)
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Alex21
4395, una dintre elitele liniei 136, prezenta astăzi în linia 336.
4395, una dintre elitele liniei 136, prezenta astăzi în linia 336.
DSC_0880-3.JPG (1.23 MB; downloaded 3140 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Costin
Deci una dintre ELITELE liniei 136 e un autobuz Euro 3 vechi de circa 19 ani, cu vopseaua cojita la praguri, numarul de parc lipit cu fiecare cifra pe alta directie, cu jeg intarit la rezervor si cu foaia in geam, probabil preventiv in caz ca pica afisajul.
Nu cadeti in penibil. Lasati deoparte calificativele de genul.
Deci una dintre ELITELE liniei 136 e un autobuz Euro 3 vechi de circa 19 ani, cu vopseaua cojita la praguri, numarul de parc lipit cu fiecare cifra pe alta directie, cu jeg intarit la rezervor si cu foaia in geam, probabil preventiv in caz ca pica afisajul.
Nu cadeti in penibil. Lasati deoparte calificativele de genul.
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Mat_hias
Vrei sa spui aproximativ 17 ani! Ele au fost aduse în perioada anilor 2006-2007
Vrei sa spui aproximativ 17 ani! Ele au fost aduse în perioada anilor 2006-2007
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
cris_m
17 sau 19 ce mai conteaza 2 ani in plus sau minus. Esenta ramane aceeasi: arata si sunt niste epave care nu ar mai fi trebuit sa circule de cel putin 6 ani...
17 sau 19 ce mai conteaza 2 ani in plus sau minus. Esenta ramane aceeasi: arata si sunt niste epave care nu ar mai fi trebuit sa circule de cel putin 6 ani...
- TPB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
TPB
Poate unele dintre ele. Mai sunt și autobuze care arată excepțional, chiar dacă au aproape 17 ani. Dacă aveam orice altceva, credeți că ar fi rezistat la fel de mult ca Citaro-urile noastre?
Poate unele dintre ele. Mai sunt și autobuze care arată excepțional, chiar dacă au aproape 17 ani. Dacă aveam orice altceva, credeți că ar fi rezistat la fel de mult ca Citaro-urile noastre?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ByOnu
< Se spune > ca durata de viata recomandata a autobuzelor ar fi de 8 ani.
Acum, insa, caroseriile sunt atat de bine si tratate chimic în băi antocorozive (+ utilizarea aluminiului), incat singurul element care imbatraneste este ...motorul. Interiorul este din sticla, aluminiu si plastic.
Deci, < daca ar fi igienizate corespunzator si regulat > la interior si exterior, calatorii nici nu ar trebui sa le diferentieze de autobuzele actuale.
Euro 3 nu sunt murdare la interior si nu au pata de motorina in exterior pentru ca-s vechi. Ci pentru ca asta este imaginea reprezentativa pentru intretinerea flotei.
Stam si ne gandim cum reusesc occidentalii sa vanda vehicule SH impecabile.
Recomandarea cu 8 ani cred ca a ramas din perioada in care autobuzele erau intr-adevar biodegradabile. DAC-urile aratau precum niște șervețele folosite dupa doar 1 an. Nu mai este cazul.
< Se spune > ca durata de viata recomandata a autobuzelor ar fi de 8 ani.
Acum, insa, caroseriile sunt atat de bine si tratate chimic în băi antocorozive (+ utilizarea aluminiului), incat singurul element care imbatraneste este ...motorul. Interiorul este din sticla, aluminiu si plastic.
Deci, < daca ar fi igienizate corespunzator si regulat > la interior si exterior, calatorii nici nu ar trebui sa le diferentieze de autobuzele actuale.
Euro 3 nu sunt murdare la interior si nu au pata de motorina in exterior pentru ca-s vechi. Ci pentru ca asta este imaginea reprezentativa pentru intretinerea flotei.
Stam si ne gandim cum reusesc occidentalii sa vanda vehicule SH impecabile.
Recomandarea cu 8 ani cred ca a ramas din perioada in care autobuzele erau intr-adevar biodegradabile. DAC-urile aratau precum niște șervețele folosite dupa doar 1 an. Nu mai este cazul.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
punmeister
Mai exact durata minima fara RK.
< Se spune > ca durata de viata recomandata a autobuzelor ar fi de 8 ani.
Mai exact durata minima fara RK.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
WT_fan06
În vest, autobuzele sunt retrase după norma de poluare, zgomot, vârstă, etc., pentru că acelea sunt criteriile de performanță ale unui operator de transport competent. Cât de mult poluează flota, cât de zgomotoasă e flota și care este vechimea medie a flotei. Deja se vând SH Citaro C2 cu normă Euro 6...
Noi nu scăpăm de Euro 3 nici în weekend, în timp ce ținem autobuze noi în garaj. Asta înseamnă incompetență.
În vest, autobuzele sunt retrase după norma de poluare, zgomot, vârstă, etc., pentru că acelea sunt criteriile de performanță ale unui operator de transport competent. Cât de mult poluează flota, cât de zgomotoasă e flota și care este vechimea medie a flotei. Deja se vând SH Citaro C2 cu normă Euro 6...
Noi nu scăpăm de Euro 3 nici în weekend, în timp ce ținem autobuze noi în garaj. Asta înseamnă incompetență.
- mirceade
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
shoppy
Companie condusa de ideea "facem tot ce vrea titularii ca altfel pleaca".
Companie condusa de ideea "facem tot ce vrea titularii ca altfel pleaca".
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
1689
De curiozitate… Care este Euro 3-ul in cea mai buna stare / cei mai putini km ?
De curiozitate… Care este Euro 3-ul in cea mai buna stare / cei mai putini km ?
- Axel
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
WT_fan06
@1689 ai pus de fapt două întrebări într-una. Mașina în cea mai bună stare nu are nicio legătură cu mașina cu cei mai puțini kilometri. Sunt cazuri aproape total opuse, la noi. Ai să vezi că mașinile "campioane" la cei mai mulți km au avut parte de întreținere peste medie, conform cutumelor locale care s-au dezbătut la nesfârșit pe forum.
Deci, practic, ai cerut numărul a două autobuze, nu al unuia.
Prin urmare, @Axel, 4210 în ce categorie se încadrează? Numărul de km?
@1689 ai pus de fapt două întrebări într-una. Mașina în cea mai bună stare nu are nicio legătură cu mașina cu cei mai puțini kilometri. Sunt cazuri aproape total opuse, la noi. Ai să vezi că mașinile "campioane" la cei mai mulți km au avut parte de întreținere peste medie, conform cutumelor locale care s-au dezbătut la nesfârșit pe forum.
Deci, practic, ai cerut numărul a două autobuze, nu al unuia.
Prin urmare, @Axel, 4210 în ce categorie se încadrează? Numărul de km?
📖 Pagination options