Topic: Transportul public din Râmnicu Sărat
25 posts, 1797 views-
- PTMZ
- Moderator forum
-
Posted:
-
Transportul public din Râmnicu Sărat
PTMZ
Primăria Râmnicu Sărat a lansat o licitație pentru achiziția a 2 autobuze second-hand de capacitate mică. Bugetul alocat este în valoare de 205 000 RON, din fonduri bugetare. Se atribuie ofertantului cu cel mai scăzut preț. Termene limită:
- depuneri oferte: 29 iulie
- evaluări: 29 septembrie
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100135336
Primăria Râmnicu Sărat a lansat o licitație pentru achiziția a 2 autobuze second-hand de capacitate mică. Bugetul alocat este în valoare de 205 000 RON, din fonduri bugetare. Se atribuie ofertantului cu cel mai scăzut preț. Termene limită:
- depuneri oferte: 29 iulie
- evaluări: 29 septembrie
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100135336
-
- PTMZ
- Moderator forum
-
Posted:
-
-
- PTMZ
- Moderator forum
-
Posted:
-
-
- ADK
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Râmnicu Sărat
ADK
Normal cică TBZ le oferea câteva BMC 220 și cele 2 Volvo Hess, dintre care unul pentru piese.
Normal cică TBZ le oferea câteva BMC 220 și cele 2 Volvo Hess, dintre care unul pentru piese.
-
- PTMZ
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Râmnicu Sărat
PTMZ
Ieri, cei de la Madcom DLS Impex au fost selectați câștigători.
Ieri, cei de la Madcom DLS Impex au fost selectați câștigători.
-
- PTMZ
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Râmnicu Sărat
PTMZ
Au ajuns cele 2 autobuze, însoțite de încă unul achiziționat din bugetul societății de transport local TUC. Toate sunt VDL-uri:
Sursa: Facebook - Municipiul Râmnicu Sărat
Au ajuns cele 2 autobuze, însoțite de încă unul achiziționat din bugetul societății de transport local TUC. Toate sunt VDL-uri:
251978507_4078578115581310_9129146132761616578_n.jpg (65.61 KB; downloaded 1421 times)
252614096_4078578108914644_2530615025406928681_n.jpg (74.1 KB; downloaded 1421 times)
252041865_4078578218914633_4345813766064082843_n.jpg (53.47 KB; downloaded 1421 times)
253274796_4078578235581298_2803173622842722323_n.jpg (67.58 KB; downloaded 1421 times)
252690338_4078578425581279_353168539462909241_n.jpg (87.95 KB; downloaded 1421 times)
251979221_4078578442247944_6412575396780858396_n.jpg (54.83 KB; downloaded 1421 times)
251893723_4078578528914602_6592091780068298422_n.jpg (73.23 KB; downloaded 1421 times)
253467619_4078578542247934_8426201468092939570_n.jpg (85.14 KB; downloaded 1421 times)
Sursa: Facebook - Municipiul Râmnicu Sărat
-
- ADK
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Râmnicu Sărat
ADK
Ce caricatură e ăla alb... O fi de actualitate, dar designul pe față mi se pare hidos rău.
Ce caricatură e ăla alb... O fi de actualitate, dar designul pe față mi se pare hidos rău.

-
- Andrei Andraș
- Membru Silver
-
Posted:
-
Transportul public din Râmnicu Sărat
Andrei Andraș
Vorbim de autobuzul din imagine, un VDL CItea MLE-88.210, fabricat în 2014, folosit pentru transportul pasagerilor în cadrul Aeroportului Schiphol. Are această formă mai aparte deoarece a fost conceput pe caroseria englezilor de la Wright.
Aici încă se pot vedea mai multe fotografii cu el de când era scos la vânzare.
Vorbim de autobuzul din imagine, un VDL CItea MLE-88.210, fabricat în 2014, folosit pentru transportul pasagerilor în cadrul Aeroportului Schiphol. Are această formă mai aparte deoarece a fost conceput pe caroseria englezilor de la Wright.
-
- ADK
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Râmnicu Sărat
ADK
Traseele postate chiar de pagina oficială a TUC-ului:
Traseele postate chiar de pagina oficială a TUC-ului:
FB_IMG_1662156133579.jpg (93.86 KB; downloaded 840 times)
-
- cris_m
- Moderator forum
-
Posted:
-
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Râmnicu Sărat
andrei11
Citeşte traseul, baratele sunt prelungiri ( scurtări ) ale nebaratelor.
Citeşte traseul, baratele sunt prelungiri ( scurtări ) ale nebaratelor.
-
- ADK
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Râmnicu Sărat
ADK
Așa mi se părea o idee bună să fi făcut și prin alte părți.
Spre exemplu în Buzău există 2 și 2B, care 2B este o ranforsare a lui 2 la orele de vârf mergând doar până la Mătești. Deși 22 merge fix pe același traseu dar tocmai până la Fulga, putea să-l fi făcut 2C (sau 2A) nu 22 ... În Ploiești erau/sunt spre exemplu 1A, 1B, 1C și 1D (mai lungi sau mai scurte, dar pe aceiași traseu). Mai e 2 și 2B cel puțin (paremise și 7/7B), care 2 merge de la GdV la GdS iar 2B de la GdV via GsD - Hipodrom parcă.
Dar se pot face și linii rapide, care să evite unele zone aglomerate sau traseele ocolitoare. La Buzău ar merge și 2R, care să evite cartierul Broșteni și să meargă drept comun cu linia 6 până la Bazar și de acolo traseul de bază.
În București când au prelungit prin 2008-9 linia 76 la Unirii, iar după au (de)înființat 77 care să întoarcă la Sudului (să facă față fluxului de călători în continuare) putea să-l lase pe 76 clasic iar cel care mergea la Unirii să fie 76B, chiar dacă era troleibuz (acum merg toate la Unirii, nu mai are nici-un rost că nu mai întoarce nimic la Sudului de când a fost reconstruită zona, chiar de 73/74 sunt suspendate momentan).
La Râmnicu Sărat au existat evident și liniile 5 și 6, dar s-au desființat aparent și a rămas acel "gol" de pe panou. Însă într-un orășel ca acesta, nu ar fi trebuit să existe mai mult de 3-4 linii doar în municipiu, organizate mai bine cât să nu mergi 3 stații cu 2 călători că deja trebuie și să întorci...
Așa mi se părea o idee bună să fi făcut și prin alte părți.
Spre exemplu în Buzău există 2 și 2B, care 2B este o ranforsare a lui 2 la orele de vârf mergând doar până la Mătești. Deși 22 merge fix pe același traseu dar tocmai până la Fulga, putea să-l fi făcut 2C (sau 2A) nu 22 ... În Ploiești erau/sunt spre exemplu 1A, 1B, 1C și 1D (mai lungi sau mai scurte, dar pe aceiași traseu). Mai e 2 și 2B cel puțin (paremise și 7/7B), care 2 merge de la GdV la GdS iar 2B de la GdV via GsD - Hipodrom parcă.
Dar se pot face și linii rapide, care să evite unele zone aglomerate sau traseele ocolitoare. La Buzău ar merge și 2R, care să evite cartierul Broșteni și să meargă drept comun cu linia 6 până la Bazar și de acolo traseul de bază.
În București când au prelungit prin 2008-9 linia 76 la Unirii, iar după au (de)înființat 77 care să întoarcă la Sudului (să facă față fluxului de călători în continuare) putea să-l lase pe 76 clasic iar cel care mergea la Unirii să fie 76B, chiar dacă era troleibuz (acum merg toate la Unirii, nu mai are nici-un rost că nu mai întoarce nimic la Sudului de când a fost reconstruită zona, chiar de 73/74 sunt suspendate momentan).
La Râmnicu Sărat au existat evident și liniile 5 și 6, dar s-au desființat aparent și a rămas acel "gol" de pe panou. Însă într-un orășel ca acesta, nu ar fi trebuit să existe mai mult de 3-4 linii doar în municipiu, organizate mai bine cât să nu mergi 3 stații cu 2 călători că deja trebuie și să întorci...
-
- Andrei Andraș
- Membru Silver
-
Posted:
-
Transportul public din Râmnicu Sărat
Andrei Andraș
În cadrul unui proiect mai amplu, Primăria Municipiului Râmnicu Sărat dorește să achiziționeze și autobuze electrice (lotul 1), anume 5 autobuze electrice de 5,5 - 8 m și 3 autobuze electrice de 8 - 10 m.
Bugetul alocat acestui lot este în valoare de 10.251.568,91 RON, fonduri provenite din Programul Operațional Regional.
Ponderea punctajului:
- 70% preț;
- 15% perioada de garanție extinsă a autobuzelor mici;
- 15% perioada de garanție extinsă a autobuzelor mari.
Termene limită:
- depuneri oferte: 30 martie;
- evaluări: 29 iunie.
Link E-licitație: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c ... 00163071
În cadrul unui proiect mai amplu, Primăria Municipiului Râmnicu Sărat dorește să achiziționeze și autobuze electrice (lotul 1), anume 5 autobuze electrice de 5,5 - 8 m și 3 autobuze electrice de 8 - 10 m.
Bugetul alocat acestui lot este în valoare de 10.251.568,91 RON, fonduri provenite din Programul Operațional Regional.
Ponderea punctajului:
- 70% preț;
- 15% perioada de garanție extinsă a autobuzelor mici;
- 15% perioada de garanție extinsă a autobuzelor mari.
Termene limită:
- depuneri oferte: 30 martie;
- evaluări: 29 iunie.
Link E-licitație: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c ... 00163071