Regiunile RomânieiOlteniaJudețul DoljLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova

41 posts, 9691 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova ByOnu

7 luni doar? Pentru cati km? 1.5km?

Compar cu Bucuresti unde 1.2km = 12 luni.

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova PTMZ

Da, 7 luni pentru 1,4 km cale dublă + aproximativ 150m bucla.

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova PTMZ

În această primăvară vor demara şi lucrările de modernizare a două tronsoane din calea de rulare a tramvaiului. Este vorba de linia de tramvai din zona Henry Ford și de cea din zona Peco Severinului – Cernele, lucrări pentru care au fost obţinute fonduri europene de peste 15 milioane de euro. Proiectele presupun nu doar modernizarea căii de rulare a tramvaiului (1.400 m), a aparatelor de cale și a unor stații pentru călători, ci și a rețelelor de contact și a rețelelor electrice de alimentare a firului de contact. Primul contract a fost semnat pe 19 ianuarie, cu firma care va reabilita calea de rulare a tramvaiului de pe strada Henry Ford. Contractul a fost atribuit pentru suma de 21.111.744,18 lei (fără TVA), adică puţin peste 5 milioane de euro (TVA inclus), asocierii Mari-Vila Com SRL Bucureşti – Metalcolect Prod SRL Târgu Jiu. Constructorul are 7 luni la dispoziţie să termine lucrările.

Luna trecută, Primăria Craiova a atribuit şi al doilea contract de modernizare a căii de rulare a tramvaiului, care presupune reabilitarea completă a liniei de la OMV Severinului până la CLF, unde este bucla de întoarcere. Aici, lucrările vor fi executate de Urban Profile Grele SRL, care a venit cu Swietelsky Constructii Feroviare SRL, ca terţ susţinător, şi cu TIAB SA – subcontractant. Contractul are o valoare de 37.046.714,93 lei (fără TVA), adică 8,9 milioane de euro cu TVA. Cele două faze ale modernizării liniei de tramvai din zona Peco Severinului – Cernele va trebui abordate integrat, atât la proiectare, cât și la execuție, pentru a exista o corelare a intervențiilor din teren. Lucrările sunt complexe, aşa că termenul de finalizare a lor este mai mare: 17 luni.

Sursa: Gazeta de Sud

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova Puss in Boots

Dupa finalizarea acestor santiere se va marca 100% linie reabilitata la Craiova?

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova PTMZ

Nu. Rămâne linia spre Ișalnița.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova andreir14

Mai exact, portiunea dintre CLF si bucla de la CET Isalnita. De ce? Pentru ca nu toata calea de rulare se afla in raza UAT Craiova, ci doar pana la podul care traverseaza raul Amaradia. Or, ar fi fost culmea sa se reabiliteze si fix la podul ala sa se termine linia noua si brusc sa se revina la cea veche, care se afla in raza UAT Isalnita.

Sper ca Primaria Craiova sa coopereze cu Primaria Isalnita in acest sens si sa remedieze aceasta problema, in asa fel incat intreaga linie de tramvai sa fie 100% reabilitata.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova alliens

Eventual, prin aceasta cooperare, ar fi utila prekungirea cu cateva sute de metri a linie de tramvai peste calea ferata spre comuna Isalnista, acum linia este greu accesibila din localitate

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova Puss in Boots

Puteau sa faca asta deja ma gandesc cum au facut la Iasi cu Holboca pt Dancu.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova andreir14

Incepand de maine, tronsonul Pod Electro - Ford va fi inchis, deoarece incep lucrarile pentru reabilitarea liniei respective (bine, de la Arabesque pana la Ford, caci de la Electro pana la Arabesque a fost deja reabilitat). Transportul calatorilor pe portiunea inchisa va fi asigurat cu autobuzele din dotarea RAT.

Estimativ, lucrarile ar trebui sa dureze 7 luni, in asa fel incat sa coincida, dupa spusele primaritei, cu sosirea primelor tramvaie PESA la Craiova.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova Puss in Boots

Imi imaginez ca vor trebui omologate nu? Sunt primele Twist din tara. Daca nu e portiunea terminata au unde sa faca probele? N-ar fi un capat de tara sa le tina o luna in depou pana se finalizeaza dar poate or sa traga tare ca sa nu fie cazul. Macar cat sa circule tramvaiul sa isi poata face si km de rigoare. Restul bibileala se poate face si in paralel.

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova PTMZ

Da, au unde să facă probele, deoarece linia 100 (Peco Severinului - Pasaj Electro) nu e afectată de lucrări, întrucât calea de rulare a acesteia a fost deja reabilitată.

Problema va fi cu depozitarea, deoarece depoul va intra în reabilitare, cel puțin teoretic. Dar discuția nu trebuie continuată aici, avem subiecte dedicate.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova andreir14

De azi a fost inchis si tronsonul PECO Severinului  - Termo Isalnita, pentru efectuarea lucrarilor de reabilitare pe tronsonul PECO Severinului - CLF. Durata de executie a lucrarilor este de 17 luni.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova andreir14

Nu s-a mai scris de mult pe aici, asa ca o sa vin cu cateva mici actualizari.

In decembrie 2022 au fost incepute lucrarile de reabilitare a buclei de la PECO Severinului, partial dezafectata de ceva ani. Circulatia tramvaielor pe linia 100 a fost suspendata, traseul fiind asigurat cu autobuze. Lucrarile au fost finalizate rapid, iar de maine tramvaiele vor putea iesi, din nou, pe traseu (si tramvaiele PESA in probe :D ).

De asemenea, lucrarile de reabilitare pe tronsoanele Arabesque - Ford, respectiv PECO Severinului - Izvorul Rece (CLF) continua sa avanseze. Se lucreaza de ceva timp la montarea sinelor, respectiv la trecerile la nivel cu linia de tramvai.

 


Re: Reabilitarea liniei de tramvai din Craiova ctln1991

https://www.google.com/maps/@44.3140754, ... thuser=0
Pana prin 2009, era o linie cu dale din beton pe pasaj. Ce rol avea?

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2061 forum members have written 393394 posts in 4860 topics and 479 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use