MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1

832 posts, 191574 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 subway guru

Cel mai comod transfer M1<->M3 e la Izvor sau la Timpuri Noi, inainte de aglomeratia de la Piata Unirii.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 survola

Multă sănătate!
Din păcate,  nu se pot pune lifturi la toate peroanele și la ambele capete.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

@subway guru  Nu, este cum spune andrei11, la Unirii, ca nu schimbi peronul. La Izvor/Timpuri Noi folosești doua lifturi.  ;)
@survola  De ce sa nu se poată ? Ideea este ca nu mai trebuie decât un singur lift, astfel încât daca vii de la spital (si chiar este o ipoteza plauzibila sa ai nevoie de lift in aceasta situație), trebuie sa ai unul la îndemână la peronul central. Același lift îl poți folosi daca schimbi M1 cu M3.
Nu am înțeles de ce au pus liftul la linia 4 in capătul de la spital, iar la peronul central in capătul de la Opera. Nu are nicio logică soluția de la Eroilor. Dar absolut niciuna.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 subway guru

La Unirii doar daca vrei sa o iei in sens invers de la acelasi peron.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 Hygham

Ce mult a durat sa-i dea drumul...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

subway guru wrote here:
La Unirii doar daca vrei sa o iei in sens invers de la acelasi peron.

Pai asta era ideea, la Eroilor schimbi M1 cu M3 (sau M3 cu M1) in sens invers.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 subway guru

Acelasi lucru ar fi partial valabil si la Grigorescu in comparatie cu Dristor1 daca vrei sa o iei inapoi pe ramificatii. Asemanator e si la Basarab.
Intrebarea e cat de frecventat e acest gen de transfer.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

La Eroilor este FOARTE frecvent schimbul Militari-Gara sau invers. La Basarab la fel. La Grigorescu înclin sa cred ca nu.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 subway guru

Explicatia e data grosso-modo de numarul de statii de pe ramuri.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 cris_m

Sau ce anume deservesc acele ramuri...

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

sab wrote here:
La Eroilor este FOARTE frecvent schimbul Militari-Gara sau invers. La Basarab la fel. La Grigorescu înclin sa cred ca nu.

Da,  da nu toată lumea  e cu handicap !
Un ochelarist poate să spună altui ochelarist ochelaristule că nu e jignire. Eu la ora actuală de abia pot urca pe scări un etaj de bloc.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 cosminduru

Ca idee, eu întotdeauna am considerat că circulația la Eroilor (și deci cam pe toată magistrala) trebuia să se desfășoare invers, adică trenurile în direcțiile Militari/GdN ar fi fost bine să plece de la peronul acela central, pentru că se face mai multă aglomerație cu oamenii care așteaptă una din direcții. și cele spre Unirii să vină la peronul lateral.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

Mie mi se pare mai ok soluția actuala de la Eroilor decât cea care trebuia aplicată la Crângași (adică spre gară să se plece și de la peronul central și de la cel lateral, acum nefolosit) sau cea care urmează să se aplice la Pajura, adică să se intre la același peron și de pe M4 si de pe M6.
Soluția ta nu este ok, pentru că foiala pe scări ar fi fost aceeași, nu schimbai mai nimic. Doar că fluxul era de la peronul mic către cel central, față de acum, când este de la peronul central către peronul mic. Sau poate nu am înțeles eu ce propui.

O soluție era o stație în care trenurile să poată deschide ușile pe ambele părți.

Alta soluție era o stație cu două peroane centrale, la care să intre câte o linie a M1 si a M3, exact cum sunt fluxurile actuale. Adică la un peron central să intre M1 de la gară și M3 către Militari, iar la celălalt peron central M3 din Militari si M1 către gară.  În aceasta soluție pe una dintre magistrale trebuia sa se circule pe stânga. Însă era ceva mai greu la nivel de intersecții, iar reunirea/separarea dificilă a liniilor trebuia făcută către Izvor.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

La E1, fosta linie 4, din cele 8 scări rulante care duc către minunatul pasaj distrugător de parc funcționează doar 4.
Practic, ambele grupuri de cate doua scări orientate către Spitalul Municipal nu funcționează. Refuz sa cred ca sunt 4 scări defecte simultan, mai degrabă sunt oprite in mod intenționat.
De ce oare ? Nu se justifica atâtea ? Atunci de ce am instalat atâtea ? A fost vreo hiper-oferta la Otis (gen o scara gratuita la n scări plătite) ?

 


Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420980 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use