Topic: Discuții despre transportul local din București
6137 posts, 1088720 views
📖 Pagination options
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
idk_vlad
Cu ocazia desfășurării partidei de fotbal pe Arena Națională, STB a deviat și linia 143. Această linie circula de obicei, când erau meciuri pe arenă, până la Baicului. Acum, conform site-ului STB, această linie a fost deviată până la depoul Vatra Luminoasă. De ce au deviat-o aici?
Cu ocazia desfășurării partidei de fotbal pe Arena Națională, STB a deviat și linia 143. Această linie circula de obicei, când erau meciuri pe arenă, până la Baicului. Acum, conform site-ului STB, această linie a fost deviată până la depoul Vatra Luminoasă. De ce au deviat-o aici?
- alexandru_gr
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Ptr a nu se pierde legăturile cu liniile de troleibuz.
Ptr a nu se pierde legăturile cu liniile de troleibuz.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
idk_vlad
Cu ocazia suspendării trenului Gara de Nord - Aeroport Henri Coandă, STB a reînființat linia expres 780 (Gara Basarab - Aeroport Henri Coandă) marți și miercuri, între orele 09:00 - 14:22. Sunt repartizate 4 autobuze Otokar Kent C-12: 6533, 6538, 6539, 6546.
Cu ocazia suspendării trenului Gara de Nord - Aeroport Henri Coandă, STB a reînființat linia expres 780 (Gara Basarab - Aeroport Henri Coandă) marți și miercuri, între orele 09:00 - 14:22. Sunt repartizate 4 autobuze Otokar Kent C-12: 6533, 6538, 6539, 6546.
- Cezar210
- Membru Bronze
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Cezar210
Nu știu dacă acesta este subiectul potrivit pentru mesajul meu, însă:
Am sesizat de ceva vreme că unii vatmani încetinesc la încrucișări/macazuri, însă după ce trec cu boghiul 1 (sau cu boghiurile 1 și 2 în cazul unui V3A), accelerează. Spre exemplu, eram într-un Bucur 1 la Liberty. Vatmanul a încetinit mult, a trecut cu primul boghiu iar după aceea a început să accelereze. Nu doar manipulantul trebuie să aibă confort peste încrucișări, ci și restul călătorilor din vagon.
Nu știu dacă acesta este subiectul potrivit pentru mesajul meu, însă:
Am sesizat de ceva vreme că unii vatmani încetinesc la încrucișări/macazuri, însă după ce trec cu boghiul 1 (sau cu boghiurile 1 și 2 în cazul unui V3A), accelerează. Spre exemplu, eram într-un Bucur 1 la Liberty. Vatmanul a încetinit mult, a trecut cu primul boghiu iar după aceea a început să accelereze. Nu doar manipulantul trebuie să aibă confort peste încrucișări, ci și restul călătorilor din vagon.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
idk_vlad
Am observat și eu același lucru. La Piața Hurmuzachi, unde încrucișăturile sunt și ele făcute praf (pe liniile 1,10) vatmanii încetinesc doar cu primul boghiu, apoi accelerează. E ciudat că am observat și că la Bucur LF vatmanii încetinesc foarte mult când trec peste ele, dar la V3A-93/V3A-93-CH-PPC nu încetinesc foarte mult.
Am observat și eu același lucru. La Piața Hurmuzachi, unde încrucișăturile sunt și ele făcute praf (pe liniile 1,10) vatmanii încetinesc doar cu primul boghiu, apoi accelerează. E ciudat că am observat și că la Bucur LF vatmanii încetinesc foarte mult când trec peste ele, dar la V3A-93/V3A-93-CH-PPC nu încetinesc foarte mult.
-
- ByOnu
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Poate sa aiba legatura mai mult cu trecerea, fara probleme, a pantografului peste piesele speciale de retea.
E doar o presupunere.
Poate sa aiba legatura mai mult cu trecerea, fara probleme, a pantografului peste piesele speciale de retea.
E doar o presupunere.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination