Topic: Locomotive cu abur din România
63 posts, 33344 views
📖 Pagination options
-
- aztec
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur din România
aztec
Ce este functional nu trebuie expus.
Pentru ca odata expus nu mai este functional in ziua 2-a...
Sau nu te poti baza pe ea fara saptamani de revizii...
Acum....depinde cate mai pot fi functionale pentru ca foarte multe au zacut zeci de ani in ignoranta. Si nu o vopsea rezolva.
Oricum, bine ca au incetat cu taierea lor.
Tarziu dar e bine si asa.
Multe trebuiau bagate intr-un parc rece, securizat, si cu pregatiri inainte de depozitare, pt a se mentine ....
In caz de explozii solare, criza energetica, razboi nuclear...astea ar fi singurele ce ar functiona...si cu ce se gaseste pe marginea caii ferate...
Ce este functional nu trebuie expus.
Pentru ca odata expus nu mai este functional in ziua 2-a...
Sau nu te poti baza pe ea fara saptamani de revizii...
Acum....depinde cate mai pot fi functionale pentru ca foarte multe au zacut zeci de ani in ignoranta. Si nu o vopsea rezolva.
Oricum, bine ca au incetat cu taierea lor.
Tarziu dar e bine si asa.
Multe trebuiau bagate intr-un parc rece, securizat, si cu pregatiri inainte de depozitare, pt a se mentine ....
In caz de explozii solare, criza energetica, razboi nuclear...astea ar fi singurele ce ar functiona...si cu ce se gaseste pe marginea caii ferate...
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur din România
andrei11
Bravo, foarte puţini îşi dau seama. A, foarte mulţi din generaţiile mai tinere dacă le tai netul umblă ca cei în stare de ebrietate, nu se mai descurcă.
aztec wrote:
In caz de explozii solare, criza energetica, razboi nuclear...astea ar fi singurele ce ar functiona...si cu ce se gaseste pe marginea caii ferate...


Bravo, foarte puţini îşi dau seama. A, foarte mulţi din generaţiile mai tinere dacă le tai netul umblă ca cei în stare de ebrietate, nu se mai descurcă.
- EMDiesel63
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
EMDiesel63
Locomotiva a fost transpusă pe ecartament de 1520 mm prin anii 1960 și a tras trenuri marfare care aduceau la Combinatul Siderurgic Galați cărbuni superiori și minereu de fier din URSS. Din păcate cupla de tip SA-3 s-a pierdut.
stefan_br wrote here:
150.1051 alaturi de un MAZ.
Aprilie 2015
Locomotiva a fost transpusă pe ecartament de 1520 mm prin anii 1960 și a tras trenuri marfare care aduceau la Combinatul Siderurgic Galați cărbuni superiori și minereu de fier din URSS. Din păcate cupla de tip SA-3 s-a pierdut.
- Mark 66
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur din România
Mark 66
Ce topic fain , nu vreau să il poluez mult , e bine ca inca sunt si exista , dar in acelasi timp si pacat ca sunt expuse sau lasate sub cerul liber . Plus ca , din ce am citit, multe dintre ele nu functioneaza sau nu le pot pune in functiune . In schimb , afara asemenea locomotive cu aburi sunt functionale , chiar folosite la evenimente sau ocazii speciale . Cred si nu e exclus sa existe cineva , fie o echipa de muncitori sau oameni care se pricep la ele , sa le puna in circulatie . Chiar prima de la Suceava , care a functionat , e ceva wow . Nu e imposibil sa nu le poata repara si sa fie functionale , dar na , fie nu au bani , fie nu vor sau e mult de munca .
Ce topic fain , nu vreau să il poluez mult , e bine ca inca sunt si exista , dar in acelasi timp si pacat ca sunt expuse sau lasate sub cerul liber . Plus ca , din ce am citit, multe dintre ele nu functioneaza sau nu le pot pune in functiune . In schimb , afara asemenea locomotive cu aburi sunt functionale , chiar folosite la evenimente sau ocazii speciale . Cred si nu e exclus sa existe cineva , fie o echipa de muncitori sau oameni care se pricep la ele , sa le puna in circulatie . Chiar prima de la Suceava , care a functionat , e ceva wow . Nu e imposibil sa nu le poata repara si sa fie functionale , dar na , fie nu au bani , fie nu vor sau e mult de munca .
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur din România
andrei11
Cazanele sub presiune trebuie autorizate şi reautorizate periodic de ISCIR şi am impresia că sunt unele probleme cu acest aspect.
Cazanele sub presiune trebuie autorizate şi reautorizate periodic de ISCIR şi am impresia că sunt unele probleme cu acest aspect.
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- Gabi23
- Site Admin
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur din România
Gabi23
Pe pagina de Facebook - ”Cineclic” - Locomotive cu abur
https://www.facebook.com/Cineclic.ro/pos ... bq6nTkGl
Pe pagina de Facebook - ”Cineclic” - Locomotive cu abur
https://www.facebook.com/Cineclic.ro/pos ... bq6nTkGl
2239 - BUCUREȘTI NORD - 1956.jpg (101.82 KB; downloaded 346 times)
50271.jpg (65 KB; downloaded 346 times)
50273.jpg (88.97 KB; downloaded 346 times)
150039 O noua locomotiva iese pe poarta uzinelor din Resita (1955).jpg (87.4 KB; downloaded 346 times)
230046.jpg (99.38 KB; downloaded 346 times)
230262.jpg (89.25 KB; downloaded 346 times)
230276.jpg (109.07 KB; downloaded 346 times)
231045.jpg (104.87 KB; downloaded 346 times)
231074.jpg (114.68 KB; downloaded 346 times)
- nokia2110
- Membru Silver
-
Posted:
-
📖 Pagination options