Transportul feroviar în RomâniaIstoria transportului feroviar din România

 

Topic: Locomotive cu abur din România

63 posts, 33344 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive cu abur din România aztec

Ce este functional nu trebuie expus.
Pentru ca odata expus nu mai este functional in ziua 2-a...
Sau nu te poti baza pe ea fara saptamani de revizii...
Acum....depinde cate mai pot fi functionale pentru ca foarte multe au zacut zeci de ani in ignoranta. Si nu o vopsea rezolva.

Oricum, bine ca au incetat cu taierea lor.
Tarziu dar e bine si asa.
Multe trebuiau bagate intr-un parc rece, securizat, si cu pregatiri inainte de depozitare, pt a se mentine ....

In caz de explozii solare, criza energetica, razboi nuclear...astea ar fi singurele ce ar functiona...si cu ce se gaseste pe marginea caii ferate...

 


Re: Locomotive cu abur din România andrei11

aztec wrote:
In caz de explozii solare, criza energetica, razboi nuclear...astea ar fi singurele ce ar functiona...si cu ce se gaseste pe marginea caii ferate...

:applause:  :bere:
Bravo, foarte puţini îşi dau seama. A, foarte mulţi din generaţiile mai tinere dacă le tai netul umblă ca cei în stare de ebrietate, nu se mai descurcă.

 


Re: Locomotive cu abur EMDiesel63

stefan_br wrote here:
150.1051 alaturi de un MAZ.

Aprilie 2015






Locomotiva a fost transpusă pe ecartament de 1520 mm prin anii 1960 și a tras trenuri marfare  care aduceau la Combinatul Siderurgic Galați cărbuni superiori și minereu de fier din URSS. Din păcate cupla de tip SA-3 s-a pierdut.

 


Re: Locomotive cu abur din România Mark 66

Ce topic fain , nu vreau să il poluez mult , e bine ca inca sunt si exista , dar in acelasi timp si pacat ca sunt expuse sau lasate sub cerul liber . Plus ca , din ce am citit,  multe dintre ele nu functioneaza sau nu le pot pune in functiune . In schimb , afara asemenea locomotive cu  aburi sunt functionale , chiar folosite la evenimente sau ocazii speciale . Cred si nu e exclus sa existe cineva , fie o echipa de muncitori sau oameni care se pricep la ele , sa le puna in circulatie . Chiar prima de la Suceava , care a functionat , e ceva wow . Nu e imposibil sa nu le poata repara si sa fie functionale , dar na , fie nu au bani , fie nu vor sau e mult de munca .

 


Re: Locomotive cu abur din România andrei11

Cazanele sub presiune trebuie autorizate şi reautorizate periodic de ISCIR şi am impresia că sunt unele probleme  cu acest aspect.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive cu abur din România orex

Pacat de EA, ca sta ingradita! :no:


 


  • Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive cu abur din România Gabi23

Pe pagina de Facebook - ”Cineclic” - Locomotive cu abur
https://www.facebook.com/Cineclic.ro/pos ... bq6nTkGl
2239 - BUCUREȘTI NORD - 1956.jpg (101.82 KB; downloaded 346 times)
50271.jpg (65 KB; downloaded 346 times)
50273.jpg (88.97 KB; downloaded 346 times)
150039 O noua locomotiva iese pe poarta uzinelor din Resita (1955).jpg (87.4 KB; downloaded 346 times)
230046.jpg (99.38 KB; downloaded 346 times)
230262.jpg (89.25 KB; downloaded 346 times)
230276.jpg (109.07 KB; downloaded 346 times)
231045.jpg (104.87 KB; downloaded 346 times)
231074.jpg (114.68 KB; downloaded 346 times)

 


Re: Locomotive cu abur din România nokia2110

Da' frumoase erau Pacificurile.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului feroviar din România  • 
Choose destination

Since our 2061 forum members have written 393394 posts in 4860 topics and 479 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use