Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3279 posts, 440370 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Utilizator anonim 2
Tocmai, e mai simplu sa nu demolezi nimic. Plus ca un monument istoric e un monument istoric, nu exista din punct de vedere legal monumente mai istorice decit altele.
Tocmai, e mai simplu sa nu demolezi nimic. Plus ca un monument istoric e un monument istoric, nu exista din punct de vedere legal monumente mai istorice decit altele.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
PLS parcă este la Hașdeu. La Gară este ceva similar cu ce s-a făcut la Operă pentru M5. Afectează monumentul (statuia) din față, dar îl mută si apoi îl readuc pe poziție.
Părerea mea este că respectivul PSS se suprapune maxim cu "copertina" din fața , care nu știu dacă este neapărat "monument". Nu cred că PSS-ul afectează clădirea propriu-zisă. Oricum, la copertină s-a mai intervenit, atât cu ocazia M1, cât si cu ocazia M4 , fiind extinsă să acopere gurile de metrou.
Se vede si de sus intervenția făcută la copertină.
Adrian Rosca wrote here:
@sab, da, dar exista o suprapunere clara intre conturul PSS/PLS si cel al cladirii garii figurat pe plansa.
Dar, daca va uitati pe Google Maps, conturul din zona respectiva al cladirii monument istoric nu corespunde cu cel real
PLS parcă este la Hașdeu. La Gară este ceva similar cu ce s-a făcut la Operă pentru M5. Afectează monumentul (statuia) din față, dar îl mută si apoi îl readuc pe poziție.
Părerea mea este că respectivul PSS se suprapune maxim cu "copertina" din fața , care nu știu dacă este neapărat "monument". Nu cred că PSS-ul afectează clădirea propriu-zisă. Oricum, la copertină s-a mai intervenit, atât cu ocazia M1, cât si cu ocazia M4 , fiind extinsă să acopere gurile de metrou.
Se vede si de sus intervenția făcută la copertină.
4913845605_3a0969f44a_z.jpg (131.5 KB; downloaded 1533 times)
Screenshot 2023-02-03 065125.jpg (110.79 KB; downloaded 1530 times)
Screenshot 2023-02-03 065344.jpg (153.39 KB; downloaded 1525 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Adrian Rosca
E doar o copertina, dar una care face parte dintr-un monument istoric, asa ca regulile aplicabile sunt cele pentru monumente istorice. Care reguli s-au inasprit drastic fata de momentul construirii magistralelor de metrou mentionate.
E doar o copertina, dar una care face parte dintr-un monument istoric, asa ca regulile aplicabile sunt cele pentru monumente istorice. Care reguli s-au inasprit drastic fata de momentul construirii magistralelor de metrou mentionate.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
WT_fan06
Utilizator anonim 2 wrote here:Bine punctat. Ca o completare, nu există nici dpdv logic și nici gramatical. "Istoric" nu are grad de comparație!
nu exista din punct de vedere legal monumente mai istorice decit altele.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Cu aprobarile legale se poate orice. Monumentele istorice se claseaza dar se si pot declasa.
Cu aprobarile legale se poate orice. Monumentele istorice se claseaza dar se si pot declasa.
- sab
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Eu vorbesc de zilele noastre nu de vremuri demult apuse.
Eu vorbesc de zilele noastre nu de vremuri demult apuse.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
ByOnu
Conform listei de Petenți pusă la dispoziție de PMB, au trimis una sau mai multe observații, în etapa de dezbatere publică, un număr de 47 de cetățeni și organizații.
Atașate găsiți răspunsurile.
Personal, văd răspunsurile drept o bătaie de joc, făcută în grabă, în dorul lenii, prin care se eschivează să răspundă întrebărilor. Oricât s-a putut, au copiat răspunsurile de colo dincolo.
subway guru wrote here:
PUZ M4sud pus in dezbatere publica
https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb ... proiecte
Conform listei de Petenți pusă la dispoziție de PMB, au trimis una sau mai multe observații, în etapa de dezbatere publică, un număr de 47 de cetățeni și organizații.
Atașate găsiți răspunsurile.
Personal, văd răspunsurile drept o bătaie de joc, făcută în grabă, în dorul lenii, prin care se eschivează să răspundă întrebărilor. Oricât s-a putut, au copiat răspunsurile de colo dincolo.
PUZ M4 - DEZBATERE PUBLICĂ - Raspunsuri.xlsx
PUZ M4 - DEZBATERE PUBLICĂ - Raspunsuri.xlsx (54.59 KB; downloaded 178 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Este remarcabil ca sunt multe opinii care spun ca nu este ok sa nu ai corespondenta cu M3, unele foarte argumentate. Inclusiv a Asociației Metrou Ușor.
Dar ei știu una și buna și își apară aberația de proiect. Fără vreun argument palpabil, decât ca nu pot face acel tunel pietonal de 600m, care oricum nu era de folos.
Soluția este schimbarea traseului. Sau măcar pasaj pietonal Izvor-Cismigiu.
Este remarcabil ca sunt multe opinii care spun ca nu este ok sa nu ai corespondenta cu M3, unele foarte argumentate. Inclusiv a Asociației Metrou Ușor.
Dar ei știu una și buna și își apară aberația de proiect. Fără vreun argument palpabil, decât ca nu pot face acel tunel pietonal de 600m, care oricum nu era de folos.
Soluția este schimbarea traseului. Sau măcar pasaj pietonal Izvor-Cismigiu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Argumentul lor este evident, este solutia cea mai ieftina.
Cum spuneam si la discutia cu modernizarea liniilor de tramvai, nu exista nici un mecanism automat legal de arbitrare pe care noi sa-l declansam si care sa-i forteze pe ei sa-si schimbe parerea, doar presiunea politica creata de public si mass-media.
Argumentul lor este evident, este solutia cea mai ieftina.
Cum spuneam si la discutia cu modernizarea liniilor de tramvai, nu exista nici un mecanism automat legal de arbitrare pe care noi sa-l declansam si care sa-i forteze pe ei sa-si schimbe parerea, doar presiunea politica creata de public si mass-media.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Mie mi se pare bătaie de joc faptul ca nu înțeleg ca proiectul are o MARE problema. Asta conform studiilor pe care tot ei le-au comandat și le-au plătit și care le spune clar care este impactul asupra M3.
Sau se fac ca nu înțeleg și pun același răspuns copy-paste. Cineva (nr crt 6 in fisier) a întrebat de ce nu fac corepondenta pietonala Cismigiu-Izvor. Iar răspunsul este halucinant, referindu-se la pasajul de 600m Hasdeu-Izvor. Drci fără legătură...De unde se vede ca unii chiar își iau banii degeaba, nu se obosesc nici macar sa inteleaga intrebarea.
Vorba lui ByOnu, este bătaie de joc, au vrut doar sa bifeze aceasta etapa de consultare, fără sa asculte ce au oamenii de spus. Cum sa pui copy-paste un răspuns care nu are legătură cu intrebarea ?
Dar ce vrem, fișierul de răspunsuri poarta sigla consultantului, iar dacă nici măcar la nivelul acesta nu se înțelege intrebarea, nu ne miram ca avem un asemenea hal de proiect.
Mie mi se pare bătaie de joc faptul ca nu înțeleg ca proiectul are o MARE problema. Asta conform studiilor pe care tot ei le-au comandat și le-au plătit și care le spune clar care este impactul asupra M3.
Sau se fac ca nu înțeleg și pun același răspuns copy-paste. Cineva (nr crt 6 in fisier) a întrebat de ce nu fac corepondenta pietonala Cismigiu-Izvor. Iar răspunsul este halucinant, referindu-se la pasajul de 600m Hasdeu-Izvor. Drci fără legătură...De unde se vede ca unii chiar își iau banii degeaba, nu se obosesc nici macar sa inteleaga intrebarea.
Vorba lui ByOnu, este bătaie de joc, au vrut doar sa bifeze aceasta etapa de consultare, fără sa asculte ce au oamenii de spus. Cum sa pui copy-paste un răspuns care nu are legătură cu intrebarea ?
Dar ce vrem, fișierul de răspunsuri poarta sigla consultantului, iar dacă nici măcar la nivelul acesta nu se înțelege intrebarea, nu ne miram ca avem un asemenea hal de proiect.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Ei vor sa construieasca metroul cu costuri minime si sa nu-i poata bloca nimeni in instanta, nu scrie nicaieri ca raspunsul lor trebuie sa fie satisfacator sau corect dpdv logic, fizic, matematic, urbanistic sau orice altceva, pe ei nu-i intereseaza ca specialistii sau opozitia ii infiereaza ca incompetenti sau nesimtiti, cat timp nu iese lumea in strada si sustinerea politica este in favoarea lor, au castigat.
Ei vor sa construieasca metroul cu costuri minime si sa nu-i poata bloca nimeni in instanta, nu scrie nicaieri ca raspunsul lor trebuie sa fie satisfacator sau corect dpdv logic, fizic, matematic, urbanistic sau orice altceva, pe ei nu-i intereseaza ca specialistii sau opozitia ii infiereaza ca incompetenti sau nesimtiti, cat timp nu iese lumea in strada si sustinerea politica este in favoarea lor, au castigat.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Și cu ce ne ajuta, dacă este un proiect prost, care nu ajuta orașul si calatorii care chiar folosesc metroul?
Din birourile lor confortabile poate lucrurile se vad altfel, însă acum au ceea ce se numeste VOC (Voice of Customer).
Și cu ce ne ajuta, dacă este un proiect prost, care nu ajuta orașul si calatorii care chiar folosesc metroul?
Din birourile lor confortabile poate lucrurile se vad altfel, însă acum au ceea ce se numeste VOC (Voice of Customer).
📖 Pagination options