Topic: Proiect de traversare a Pieței Unirii cu tramvaiul (și de unire a liniilor 21 și 32)
18 posts, 2908 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
- zapacitu
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
zapacitu
Adevarul e ca prefer sa caut alt mijloc de transport decat sa merg pe jos de la sf Vineri/Gheroghe pana la Unirii. Insa o bucla in centru da urat: eu as trece de Unirii si as intoarce 1-2 statii DINCOLO de acest punct de interes. De exemplu 32 la sf Vineri si 21 ... ei bine nu stiu unde, inca dincolo de piata.
Adevarul e ca prefer sa caut alt mijloc de transport decat sa merg pe jos de la sf Vineri/Gheroghe pana la Unirii. Insa o bucla in centru da urat: eu as trece de Unirii si as intoarce 1-2 statii DINCOLO de acest punct de interes. De exemplu 32 la sf Vineri si 21 ... ei bine nu stiu unde, inca dincolo de piata.
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
shoppy
Liniile ar putea sa mearga separat facand un cerc mare fiecare tinand marginea parcului si in fiecare capat sa existe un racord (cu peron de coborare) care sa inchida cercul si sa permita intoarcerea tramvaielor din ambele directii.
Liniile ar putea sa mearga separat facand un cerc mare fiecare tinand marginea parcului si in fiecare capat sa existe un racord (cu peron de coborare) care sa inchida cercul si sa permita intoarcerea tramvaielor din ambele directii.
-
- WT_fan06
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Proiect de traversare a Pieței Unirii cu tramvaiul (și de unire a liniilor 21 și 32)
WT_fan06
faci cerc în jurul pieței atunci automat ratezi obiective de interes la tur sau retur. Exemplu: legătura cu metroul nu se va putea face facil în toate situațiile, legătura cu autobuzul express se va putea face northbound dar nu și southbound, etc.
Mi se pare mai solidă propunerea AMU ce se axează pe conectarea modalităților de transport și concentrarea lor în zona pieței ce are în mod evident cerere mai mare.
Dar, desigur, ai avea și acea buclă în parc. Dezbaterile dacă această buclă este necesară sau tramvaiele pot să treacă exclusiv prin piață fără să întoarcă vor continua pentru mult timp.
faci cerc în jurul pieței atunci automat ratezi obiective de interes la tur sau retur. Exemplu: legătura cu metroul nu se va putea face facil în toate situațiile, legătura cu autobuzul express se va putea face northbound dar nu și southbound, etc.
Mi se pare mai solidă propunerea AMU ce se axează pe conectarea modalităților de transport și concentrarea lor în zona pieței ce are în mod evident cerere mai mare.
Dar, desigur, ai avea și acea buclă în parc. Dezbaterile dacă această buclă este necesară sau tramvaiele pot să treacă exclusiv prin piață fără să întoarcă vor continua pentru mult timp.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination