MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5347 posts, 854431 views
 
Go to page:  1  ... 376 377 378 379 380 381 382
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Sa sugeram sa mai pună o bulina la Eroilor si pe M3. Pana la urma daca ești in metroul M3, acum se anunță acolo "La stația Eroilor aveți corespondenta cu M1 si M5". De fapt este corespondentă, însă corect ar fi "cu jumătate de M1"... :lol:

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Da la Timpuri Noi nu avem corespondenţă M 1 / M 3 ?
Ce mai, ăştia de la Metrorex sunt praf. Apropo, câţi dintre ei n-au văzut în viaţa lor un metrou ?

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Teoretic avem corespondența la Timpuri Noi, însă nu cred ca există niciun nebun să schimbe M1 cu M3 acolo. Ori schimbă la Eroilor, ori schimbă la NG.
Deci este o corespondență atât la Eroilor cât si la NG. Particularitatea este că există traseu comun M1- M3 intre cele două stații. Altfel ar fi fost o corespondență clasică, atât la NG, cât si la Eroilor. Si nimeni nu ar fi avut nimic de obiectat.
Faptul că două magistrale se întâlnesc într-o stație cu 2,3 sau 4 linii sau în două stații complet diferite este doar un amănunt. Acolo este clar o corespondență. Și ar trebui figurată si la Eroilor ca si corespondență M1-M3.
De fapt asta arata harta, unde poți sa schimbi magistrala ( semnul are explicația "stație de corespondenta intre magistrale"), nu unde avem neapărat stații distincte.
Si Romancierilor ar trebui figurata așa, ca o stație de corespondență, însă "intra-magistrală" . ;)

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

Arareori mai aud, venind dinspre C. Brancusi ”Urmeaza statia Romancierilor cu peron pe partea stanga. Pentru Valea Ialomitei coborâți si asteptati tren la linia vecina”!  :yes:

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex PTMZ

TrainWrecker wrote here:
Versiunea mea a hartii metrorex, cred ca este destul de buna.

E ok, doar un mic sfat: eu aș scoate semnele pentru stațiile accesibile, sunt foarte multe. În locul lor, aș pune un semn unde sunt stațiile neaccesibile, deoarece sunt mult mai puține și se mai degrevează din hartă.

 


Re: Sisteme de informare in statii punmeister

sab wrote here:
Si cand te gandesti ce luminoasa era statia Aparatorii Patriei la ianugurare si cum arata acum, ca o grota, cu plafonul dat jos.
Traiasca cei care distrug si nu pun nimic in loc...
Sursa foto : wikipedia

Ca tot vorbeam de grote, la Aviatorilor s-au montat tuburi LED noi in locul celor arse.

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Așa se introduce la metroul lui Rex un traseu frigorific prin placa de beton. Ce naiba este bara asta, la ce folosește ? Hai să o tăiem, dacă ne stă in cale ... :popa:
20221130_193542.jpg (898.18 KB; downloaded 1510 times)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex DapperD

O noua greseala marca Metrorex legata de harta. :headbash:
Harta metroului din noua statie Tudor Arghezi indica numele de statia "Unirii", nu statia "Piata Unirii".
Harta metrorex de la statia Tudor Arghezi.jpg (202.68 KB; downloaded 1172 times)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex cosmindaniel

DapperD wrote here:
O noua greseala marca Metrorex legata de harta. :headbash:
Harta metroului din noua statie Tudor Arghezi indica numele de statia "Unirii", nu statia "Piata Unirii".

La fel e și pe hărțile din stațiile de pe M5. Mai mult, pînă cam acum un an, stațiile cărora li s-au schimbat numele în 2009, erau afișate cu numele vechi

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex Puss in Boots

DapperD wrote here:
O noua greseala marca Metrorex legata de harta. :headbash:
Harta metroului din noua statie Tudor Arghezi indica numele de statia "Unirii", nu statia "Piata Unirii".

Le-au pus denumirea colocviala😂 In vorbirea curenta cred ca foarte putini pastreaza si "piata". Valabil la toate "pietele".

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex TrainWrecker

Pot sa confirm ca rama BM2 1009-2009 "Craita" are noile anunțuri vocale pentru M5.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

Minune mare!
https://clubferoviar.ro/metrorex-va-term ... -profit/
Metrorex va termina anul 2022 pe profit
Ce jonglerii financiare or fi facut si cate fonduri dedicate investitiilor au deturnat pentru acoperirea cheltuielilor nesabuite?

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

andrei11 wrote here:
cosmindaniel wrote here:
Tot nu pot pricepe cînd, cum și de ce a fost M1 numit M3 pentru o perioadă de timp. Ok, sigur o să vina cineva să-mi zică de ideile lui Ceaușescu, doar că acum ceva timp am văzut o poză din aceeași perioadă cu Basarab avînd aceleași semne cu M3 și M4. Dacă ar putea să-mi clarifice cineva lucrurile astea aș fi recunoscător
Basarabul n-a fost niciodată pe M 3, dacă e să fiu exact a fost pe  TL ( Tronsonul de legătură ).  8-)

Ba a fost, dovada imaginea.  Si nu numai ... :)
108197.jpg (156.44 KB; downloaded 229 times)


Istoria este ca după 1990 s-au tot gândit cum sa separe cele două ramuri ale fostei M1.
Au tot "jonglat" cu M1 si M3, ba chiar si cu cele două culori (roșu si galben) pană ce, in final, s-au decis care este M1 si care este M3 si care este roșie si care galbenă.

După ce Ceaușescu a modificat proiectul si fosta M3 a devenit prelungirea M1, era o situație extrem de stranie . Pe o ramură mergeai pe M1 pana la Crângași, apoi pe TL (calatorii nu știau de TL, pentru public era tot M1), apoi pe M3 (inițial verde) de la GdN la D2, deși nu schimbai metroul.
Trebuie spus ca ramura M1 care ajungea la gara era inițial roșie (inclusiv înainte de 1990), ba chiar o prelungiseră din pix pana la Victoriei sa ii dea o brumă de "logică", deși in proiect nu a fost niciodată așa, M3 începea la GdN. :) .
Harta 1988.jpg (609.75 KB; downloaded 229 times)

Mai întâi, plecând de la faptul ca M3 a fost in proiect GdN-D2, denumirea de M3 a fost prelungita si dincolo de GdN. Cum culoarea  verde s-a atribuit intre timp M4, au rămas la roșu (inclusiv tronsonul GdN-D2). Pe schița de mai jos se vede clar că era M3 (roșie) la Grozăvești si dincolo de Eroilor. Iar M1 galbena din Militari mergea dincolo de Eroilor. Logica la numerotație era ca M1 era axa E-V, M2 axa N-S si M3 o magistrală circulară.
M5-1.jpg (104.76 KB; downloaded 229 times)

Apoi cuiva (probabil au consultat un specialist in feng shui) i-a plăcut mai mult sa vadă galben in fata ochilor la gară (dovada foto de mai sus de la inaugurarea liftului, dar si schema de mai jos), așa că M3 Pantelimon-D2 a devenit galbenă, iar M1 roșie in Militari.
Harta_METROUL SA.jpg (85.76 KB; downloaded 155 times)

Ulterior le-a venit ideea măreață ca metroul din Militari (M1) să se oprească la Eroilor si, cum nu dădea bine să ai magistrala numerotată cu "1" doar un "ciot" de câteva stații, s-au gândit sa facă schimb M1 cu M3, dar au schimbat initial cu tot cu culoare.
Harta metrou 1.jpg (86.19 KB; downloaded 229 times)

Se vede ca au numit ciotul din Militari M3, M1 devenind ramura lunga, care ajungea la D2, dar in Militari era cu galben.
Apoi s-au sucit din nou la culori si avem situația de astăzi...
Long story short...  A fost mare haos la Metrorex, atât care este M1 și care M3, cât și la culori, in realitate a fost mai complicat decât am încercat sa explic .. :)

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou cosmindaniel

sab wrote here:
andrei11 wrote here:
cosmindaniel wrote here:
Tot nu pot pricepe cînd, cum și de ce a fost M1 numit M3 pentru o perioadă de timp. Ok, sigur o să vina cineva să-mi zică de ideile lui Ceaușescu, doar că acum ceva timp am văzut o poză din aceeași perioadă cu Basarab avînd aceleași semne cu M3 și M4. Dacă ar putea să-mi clarifice cineva lucrurile astea aș fi recunoscător
Basarabul n-a fost niciodată pe M 3, dacă e să fiu exact a fost pe  TL ( Tronsonul de legătură ).  8-)

Ba a fost, dovada imaginea.  Si nu numai ... :)

Istoria este ca după 1990 s-au tot gândit cum sa separe cele două ramuri ale fostei M1.
Au tot "jonglat" cu M1 si M3, ba chiar si cu cele două culori (roșu si galben) pană ce, in final, s-au decis care este M1 si care este M3 si care este roșie si care galbenă.

După ce Ceaușescu a modificat proiectul si fosta M3 a devenit prelungirea M1, era o situație extrem de stranie . Pe o ramură mergeai pe M1 pana la Crângași, apoi pe TL (calatorii nu știau de TL, pentru public era tot M1), apoi pe M3 (inițial verde) de la GdN la D2, deși nu schimbai metroul.
Trebuie spus ca ramura M1 care ajungea la gara era inițial roșie (inclusiv înainte de 1990), ba chiar o prelungiseră din pix pana la Victoriei sa ii dea o brumă de "logică", deși in proiect nu a fost niciodată așa, M3 începea la GdN. :) .
Mai întâi, plecând de la faptul ca M3 a fost in proiect GdN-D2, denumirea de M3 a fost prelungita si dincolo de GdN. Cum culoarea  verde s-a atribuit intre timp M4, au rămas la roșu (inclusiv tronsonul GdN-D2). Pe schița de mai jos se vede clar că era M3 (roșie) la Grozăvești si dincolo de Eroilor. Iar M1 galbena din Militari mergea dincolo de Eroilor. Logica la numerotație era ca M1 era axa E-V, M2 axa N-S si M3 o magistrală circulară.
Apoi cuiva (probabil au consultat un specialist in feng shui) i-a plăcut mai mult sa vadă galben in fata ochilor la gară (dovada foto de mai sus de la inaugurarea liftului, dar si schema de mai jos), așa că M3 Pantelimon-D2 a devenit galbenă, iar M1 roșie in Militari.
Ulterior le-a venit ideea măreață ca metroul din Militari (M1) să se oprească la Eroilor si, cum nu dădea bine să ai magistrala numerotată cu "1" doar un "ciot" de câteva stații, s-au gândit sa facă schimb M1 cu M3, dar au schimbat initial cu tot cu culoare.
Se vede ca au numit ciotul din Militari M3, M1 devenind ramura lunga, care ajungea la D2, dar in Militari era cu galben.
Apoi s-au sucit din nou la culori si avem situația de astăzi...
Long story short...  A fost mare haos la Metrorex, atât care este M1 și care M3, cât și la culori, in realitate a fost mai complicat decât am încercat sa explic .. :)

Mulțumesc frumos de explicație!

 


Go to page:  1  ... 376 377 378 379 380 381 382
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2028 forum members have written 389599 posts in 4820 topics and 474 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use