Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani

39 posts, 18795 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani PTMZ

După peste 95.000 de probe pentru toate echipamentele cu care este dotat și pentru serviciile de trafic, automotorul produs la Pașcani a primit certificarea CF, ultima și cea mai importantă în domeniul feroviar.

Trenul poate atinge o viteză maximă de circulaţie de 120 km/oră și are o capacitate totală de 164 de pasageri pe scaune la clasa 1 (22) și clasa a 2-a (142)

Ultimele teste cu cel mai nou tren românesc – Automotorul Diesel Multiple Unit-DMU produs de Electroputere VFU Pașcani, au fost trecute cu brio, informează Bit TV Pașcani.

Automotorul produs la Pașcani are o capacitate de 164 de pasageri și dotări moderne
Proiectul trenului de la Pașcani a început în perioada 2011 – 2012, când s-a decis construirea unui DMU (Diesel Multiple Unit), iar materialele au început să sosească doi ani mai târziu pentru construirea acestui prototip. O mare parte dintre componente au venit de la companii cunoscute din Europa, iar designul exterior și cel al cabinei au fost realizate la Pașcani.

Automotorul diesel este produs de Electroputere VFU Pașcani, este destinat transportului pe distanțe medii cu viteză maximă de 120 km/oră și este alcătuit din trei vagoane (vagon motor + vagon remorcă+ vagon motor). Pot călători în total 164 de pasageri (142 la clasa a 2-a și 22 la clasa 1), iar trenul are 60 de metri lungime.

Dotările includ toalete ecologice, inclusiv unități special amenajate și echipate pentru persoanele cu dizabilități locomotorii sau mobilitate redusă, sisteme de aer condiționat, Wi-Fi și prize de alimentare, sisteme vizuale de informare a călătorilor, prin ecrane care indică destinația, următoarea oprire, timpii de întârziere sau alte informații relevante.

Aceste tipuri de garnituri sunt considerate ale viitorului din mai multe motive. Sunt trenuri cu un consum relativ redus și au capacitate de transport medie. Exact ceea ce se caută în mai toată Europa feroviară, unde se pune accent pe trasee scurte și medii, unde este nevoie de trenuri cât mai dese, însă nu neapărat de capacitate mare.

Producția de serie va începe odată cu semnarea unui contract de vânzare. La aceasta dată, ca perspectivă, se are în vedere piața României, flota de vehicule feroviare fiind în stare critică și se au în vedere achiziții prin fonduri europene.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Robert

In Europa se testeaza hibride, hidrogen, dar e de viitor dieselul studiat in 2012 si lansat in 2021 :)

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani shoppy

Daca bati palma cu, conducerea CFR Calatori sa faca deternare ilegala de fonduri de salarii(sau ce or fi fost)si sa cumpere de la tine ilegal fara licitatie, cred si eu ca este de vitor sa reinventezi versiunea din topor(vezi rezervoarele de aer aruncate cu furca pe acoperis si ce o mai fi) a Desiro-ul care deja circula de 20 de ani, doar ca acea conducere a ajuns pe mana tribunalului si afacerea a cazut.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Robert

Foarte bine punctata manareala esuata de la Pascani.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Daniel.769

DMU 001 azi in probe stationand in Suceava
20210708_182352-02.jpeg (1.87 MB; downloaded 3447 times)
20210707_174742.jpg (668.93 KB; downloaded 3447 times)
20210708_183018.jpg (1.51 MB; downloaded 3447 times)
20210708_182710.jpg (1.49 MB; downloaded 3447 times)
20210708_182651.jpg (1.5 MB; downloaded 3447 times)

 



Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani punmeister

Deci sa inteleg ca va fi disponibil si ca EMU?

 



Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani Robert

Mai stie cineva, ceva de minunea tehnologica de la Pascani?

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani shoppy

Pai daca nu au reusit sa-l vanda pe sub mana la Calatori nu prea are nici un viitor, ca performante este un Desiro iar Desiro este de acum 30 de ani, nu a reusit Softronic sa vanda o rama elctricaa de 160km/h deci nu vad cine ar cumpara una diesel de 120km/h.

 


Re: Automotor Diesel(DMU) construit de Electroputere VFU Pașcani matey24

Poate apare o firma stil Softrans sau face vreun privat o mareata achizitie ca la export nu-l vad.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421255 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use