Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Totul despre infrastructura pietonală

47 posts, 3356 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Totul despre infrastructura pietonală andrei11

O să spun că vă iau la mişto, dar nu e aşa, ăsta e stilul meu câteodată.
Dacă eşti bucureştean  şi nu ai răbdare la semafor ( apropo, l-ai cronometrat ? Cât ţine roşul acela exact şi de ce sunt timpi când nu ajunge niciun autovehicul acolo ? ) uite mai jos un drum fără astfel de probleme. Nu  mai ai niciun stres de a-l traversa ! Nu poţi fi şi bucureştean şi să le ai pe toate, zău aşa !
Da, ştiu semaforul şi traversez deseori pe acolo pe roşu pentru că într-adevăr, sunt timpi când nu ajunge nicio maşină pe Calea Victoriei. Nu am studiat problema de ce se întâmplă aşa, dar se întâmplă.
2022-09-23_17-50-13.jpg (41.65 KB; downloaded 370 times)

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală Valentin

2min si 10 secunde dureaza (se vede si in videoclip) si e enorm de mult pentru o zona frecventata de pietoni, chiar trebuie sa stau sa caut si poze cu multimea care asteapta? Asta e cea mai buna, pentru comparare, desi in anumite zile/ore se poate si mai rau, dar si sa nu fie nimeni (adica trebuie sa fie semaforul inteligent, dar inteligent si din perspectiva pietonala). Nu ajung masini cateodata pentru ca nu toate o iau pe C.Victoriei, majoritatea o ia spre Romana.  Nu-mi vine sa cred ca stam sa dezbatem asta, desi C.Victoriei ar trebui inchisa definitiv circulatiei rutiere, EXISTA alternative, ai BUZESTI, ai CATARGIU si totusi ne batem pentru cele 2min si 10s care imping oamenii sa treaca pe rosu, unii sa se expuna si pericolelor. Care e logica? Ti se pare putin sa stai 2min si 10s pe canicula? sau pe ploaie/ninsoare? Dar pe ger?
Screenshot 2022-09-23 175759.png (1.6 MB; downloaded 359 times)

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală Grunberg

Semaforul e prost, atita poate el: 2 min si 10 secunde dar pietonul e inteligent si poate traversa pe rosu daca nu vin masini.

Pe de alta parte, calitatea de pieton e rezultatul unei alegeri personale. Nu ai luat masina, ratb-ul sau bicicleta dintr-un motiv oarecare. Alegerea presupune avantaje si dezavantaje, singur le-ai pus in balanta si ai ales ca pina la urma e mai bine pieton. Chestia cu semaforul e doar unul din dezavantajele asumate.

 


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Totul despre infrastructura pietonală ByOnu

https://b365.ro/video-soferul-care-n-are ... -494195/

Aici niste stalpisori pe insula pietonala de la metrou ar face minuni.

Ma gandesc insa si la varianta in care ar fi necesar spatiul respeciv pentru autospeciale in caz de urgenta la metrou (pompieri, ambulante).

Care sa fie solutia pentru tupeistii ca asta?

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală Grunberg

Da, stilpisori resistenti iar unul din ei demontabil cu o cheie speciala. Dupa o vreme garantat stilpisorul acela dispare (am mai multe cazuri concrete pe bd. iuliu Maniu) dar mesajul e deja transmis si insusit, nu mai urca nimeni cu masina pe trotuar. Pentru cei cu adevarat nesimtiti se gaseste cineva sa cheme Militia locala (prompta, dupa experienta mea).

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2028 forum members have written 389598 posts in 4820 topics and 474 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use