Transportul în lumeAsiaJaponia

 

Topic: Tokyo

27 posts, 1569 views
Tokyo bercenicity

Afise in metroul din Tokyo care incurajeaza eticheta

http://gakuranman.com/36-iconic-tokyo-me ... 08-2010/

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Japonia ADY881

Va prezint in premiera DUBELE japoneze:



Cat de dragute  sunt, ai spune ca pe ele circula Pokemoni  si ursi panda, nu oameni :lol: .
O statie de tren "clasic" in o suburbie a orasului Tokyo :



Sa intri pe peron fara bilet nu poti, datorita turnichetilor(ar trebui si CFR-ul sa se invete, altfel fenomenul de jegosi si blatisti nu va fi eradicat la noi)



Asta da vis pentru Oprescu  :lol:



Asta e partea urata a orasului Tokyo, nu vezi cerul dupa sosele, desi probabil asta e visul multor romani :lol: .
Desi in Japonia poti sa gasesti si strazi normale(europene)









Interesant cat costa mentenanta acestor constructii?















In Japonia nu se valorifica deloc potentialul recreational al raurilor, in loc sa se amenajeze splaiuri, japonezii "ascund" raurile cu blocuri,



sau si mai grav cu autostrazi suspendate(sughita Oprescu).



In fiecare statie de metrou ei au toalete(un exemplu de urmat ptr Metrorex, sau o fi un lux ptr noi)



In Japonia pe majoritatea strazilor nu exista trotuar ca definitie, el se marcheaza pe asfalt cu o dunga alba




Statie de TP, de ce in Japonia si in Coreea de Sud se instaleaza asa usi pe centru(ce se deschid in interor, ca niste usi automate de la un hipermarket)?



In unele benzinarii combustibilul vine de "sus"



Gara centrala din Tokyo



aici sosesc si trenurile conventionale, dar si trenurile Shinkansen(care au o retea total separata de trenurile "pamantene", nici macar in gara nu au CF comuna)
Shinkansen :ED38:



Treceri de pietoni diagonale exemplu de urmat pentru PMB(la APACA ar fi bune)


 


Re: Japonia Goldmund

ADY881 wrote:
Va prezint in premiera DUBELE japoneze:

Cat de dragute  sunt, ai spune ca pe ele circula Pokemoni  si ursi panda, nu oameni :lol: .
O statie de tren "clasic" in o suburbie a orasului Tokyo :

Sa intri pe peron fara bilet nu poti, datorita turnichetilor(ar trebui si CFR-ul sa se invete, altfel fenomenul de jegosi si blatisti nu va fi eradicat la noi)

Asta da vis pentru Oprescu  :lol:

Asta e partea urata a orasului Tokyo, nu vezi cerul dupa sosele, desi probabil asta e visul multor romani :lol: .
Desi in Japonia poti sa gasesti si strazi normale(europene)

Interesant cat costa mentenanta acestor constructii?

In Japonia nu se valorifica deloc potentialul recreational al raurilor, in loc sa se amenajeze splaiuri, japonezii "ascund" raurile cu blocuri,

sau si mai grav cu autostrazi suspendate(sughita Oprescu).

In fiecare statie de metrou ei au toalete(un exemplu de urmat ptr Metrorex, sau o fi un lux ptr noi)

In Japonia pe majoritatea strazilor nu exista trotuar ca definitie, el se marcheaza pe asfalt cu o dunga alba


Statie de TP, de ce in Japonia si in Coreea de Sud se instaleaza asa usi pe centru(ce se deschid in interor, ca niste usi automate de la un hipermarket)?

In unele benzinarii combustibilul vine de "sus"

Gara centrala din Tokyo

aici sosesc si trenurile conventionale, dar si trenurile Shinkansen(care au o retea total separata de trenurile "pamantene", nici macar in gara nu au CF comuna)

Treceri de pietoni diagonale exemplu de urmat pentru PMB(la APACA ar fi bune)


Pozele sunt superbe, comentariile...Parca ar fi vorba de o tara banala din Golf, din RP China, de oriunde.
Vorbim de cea mai civilizata tara de pe glob...

De ex., daca autoritatile locale din Romania ar bloca accesul in gari pentru cei fara bilet, crezi ca s-ar ajunge la corectitudinea, ordinea, disciplina si bunastarea din Japonia? No comment
Un alt exemplu, "..In Japonia nu se valorifica deloc potentialul recreational al raurilor, in loc sa se amenajeze splaiuri, japonezii "ascund" raurile cu blocuri..."
Japonezii au fost printre primele natiuni ale lumii care au refacut(renaturare) cursuri de rau, care au luptat pentru curatenia raurilor, iar arhitectura marilor orase nu o face nimeni pentru 10 ani, si s-au facut greseli si la ei, mai ales dupa ce Japonia a fost distrusa pana in 1946 ca nici o alta tara din lume si trebuia repede construit enorm...

 


Re: Japonia Goldmund

Trenuri prin Tokyo si ...noul turn de televiziune:


 


Re: Japonia Goldmund

O superba panorama a unui colt din Tokyo, live cu sunet
https://worldcams.tv/transport/tokyo-rail-tracks

 


Re: Japonia Goldmund

O filmare a unui colt din metropola de 38 milioane de locuitori Tokyo:


 


Re: Japonia Goldmund

Cine e innebunit dupa metrouri, metroul din Tokyo raspunde la toate asteptarile...:
statiile se afla la o distanta (una de alta) de cca 1 km(pt. metroul din Bucuresti era dat ca exemplu metroul din Paris, care are statiile f. apropiate).  Statiile unei linii au o denumire(normal), dar si un numar, de la stanga spre dreapta de la 1- la a cata statie e capatul celalalt.


https://de.wikipedia.org/wiki/U-Bahn_Tokio

Si acum o grafica a unei statii cu mai multe etaje(sus se afla Ginza Line, se apasa de doua ori pe harta!):
http://www.deepjapan.org/a/2723
- o harta a metroului din Tokyo:
http://www.deepjapan.org/a/2723
si o filmare la "Ginza Line":
https://www.youtube.com/watch?v=zMX5vN_0bD4

si cateva tipuri de tren de metrou(rame de metrou):
https://www.youtube.com/watch?v=DsmNNc8Cu5g

 


Re: Japonia Goldmund

O plimbare cu un autobuz expres care face legatura intre centrul metropolei Tokyo(cateva hoteluri) si NARITA INTERNATIONAL AIRPORT . Traseul este o mostra de fapt a ceea ce orasele lumii vor deveni, daca nu vor fi "verzi"...

https://www.youtube.com/watch?v=iUYOHUzi4sU

 


Re: Japonia Goldmund

Traim timpuri istorice(precum in timpul unui razboi.... "Nous sommes en guerre"), unice in istoria omenirii. Si iata, din aceste timpuri istorice ale unui virus pacatos...am gasit o filmare de curand din cealalta parte a lumii, din Tokyo, oras care dupa razboi nu a mai aratat atat de....pustiu:



 


  • cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Japonia cris_m

Si uite cum, fara sa vrem, descoperim ca putem lucra la fel de bine si de acasa, fara sa mai aglomeram aiurea orasele sau sa facem naveta. Eu unul sper ca aceste constatari sa se definitiveze usor-usor.

 


Re: Japonia Goldmund

cris_m, daca societatea s-ar putea hrani din alimente facute de la computer, iar frigiderul, computerul si telefonul(uita-te in jurul tau si vei vedea cate lucruri ai si cate se pot face "de acasa"!) ar fi facute "de acasa", ce bine ar fi. Plus ca un "sef" doreste mereu sa-si vada subalternii langa el/ea in 3D, sa-i motiveze, fie la birou(de unde si mii si mii de cladiri impunatoare in toate orasele mari ale planetei), fie in productie...

 


  • cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Japonia cris_m

Nu ma refeream la domeniile unde nu se poate munca de acasa. Ma refeream la ramuri gen IT, economico-contabil, in general munca de birou, de hartogaraie, cum vrei sa ii spui. In aceste cazuri poti sa muncesti la fel de bine si intr-o "colivie" de sticla, sau de pe canapeaua din sufragerie. Asta cu motivatul angajatilor dpmdv e praf in ochi, multi sefi sunt doar pe post de sperietori si stau sa iti contabilizeze cati dumicati ai ingurgitat, de cate ori te-ai dus la toaleta si nu in ultimul rand sa urle la tine ca nu ai facut fata volumului enorm de lucru (deh, "ieconomie" de personal"). Si mai e un lucru esential de care nu se tine cont, fiecare are ritmul lui de lucru, important e ca la final cand tragi linie sa vezi rezultatul.

 


Tokyo WT_fan06

Prezentarea rețelei feroviare urbane din Tokyo.


 


Re: Tokyo WT_fan06

Am actualizat mesajul de mai sus, al cărui link devenise inactiv, deoarece între timp a fost publicată o prezentare îmbunătățită a transportului feroviar din Tokyo.

De asemenea, să aruncăm o privire spre cea mai aglomerată linie feroviară urbană din lume: Yamanote Line



Ca întotdeauna, Japonia nu contenește din a fi un exemplu (aproape intangibil) de urmat pe mai toate planurile...

 


Home page  • 
Parent forum: Japonia  • 
Choose destination

Since our 2028 forum members have written 389599 posts in 4820 topics and 474 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use