Topic: Accidente / incidente
5135 posts, 1408177 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Dragos31
005 a ramas ieri defect in intersectia de la Danny Huwe, blocand liniile 1, 11 si 25 pe sensul spre Viilor pentru aproximativ 30 de minute.
Tramvaiul a fost tractat de interventia B 101 BHJ pana in statie, de unde a fost impins de 4047 spre Depoul Giurgiului (?) (la Liberty au luat-o inainte).
005 a ramas ieri defect in intersectia de la Danny Huwe, blocand liniile 1, 11 si 25 pe sensul spre Viilor pentru aproximativ 30 de minute.
Tramvaiul a fost tractat de interventia B 101 BHJ pana in statie, de unde a fost impins de 4047 spre Depoul Giurgiului (?) (la Liberty au luat-o inainte).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
De ce a mai trebuit tractat pana in statie? Nu se puteau cupla tramvaiele acolo?
De ce a mai trebuit tractat pana in statie? Nu se puteau cupla tramvaiele acolo?
- andrei11
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Pai tu cum crezi ca se prind cuplele in curba, respectiv in linie dreapta?
ByOnu wrote here:
De ce a mai trebuit tractat pana in statie? Nu se puteau cupla tramvaiele acolo?
Pai tu cum crezi ca se prind cuplele in curba, respectiv in linie dreapta?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
1. tronsonul B al vagonului 005 (fundul) nu era in curba, era in linie dreapta aliniat cu tramvaiul din spate.
2. evident ca trebuie sa se poata cupla si in curba, cuplele sunt mobile. Tragi manual cuplele celor doua vagoane pe pozitiile necesare si voilla.
1. tronsonul B al vagonului 005 (fundul) nu era in curba, era in linie dreapta aliniat cu tramvaiul din spate.
v3a.jpg (98.74 KB; downloaded 2284 times)
2. evident ca trebuie sa se poata cupla si in curba, cuplele sunt mobile. Tragi manual cuplele celor doua vagoane pe pozitiile necesare si voilla.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Si explica-mi cum faci cu traficul pe care il blochezi facand toate alinierile astea de care ne spui.
Si explica-mi cum faci cu traficul pe care il blochezi facand toate alinierile astea de care ne spui.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
Care alinieri? Ti-am explicat ca tramvaiele erau deja aliniate. Vezi punctul 1 pe care l-am explicat mai sus.
Este o treaba de maximum 1 minut cuplarea vagoanelor odata apropiate. 1 minut "blocat traficul", versus 30 minute blocate toate tramvaiele de pe Timisoara si inelul principal pana la sosirea autoutilitarei si toate manevrele aferente.
Care alinieri? Ti-am explicat ca tramvaiele erau deja aliniate. Vezi punctul 1 pe care l-am explicat mai sus.
Este o treaba de maximum 1 minut cuplarea vagoanelor odata apropiate. 1 minut "blocat traficul", versus 30 minute blocate toate tramvaiele de pe Timisoara si inelul principal pana la sosirea autoutilitarei si toate manevrele aferente.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Nu stiu unde ai vazut tu cuplari de genul intr-un minut, cu siguranta nu in Bucuresti. Eu personal pe aici nu am vazut mai rapid de 5 minute.
Nu stiu unde ai vazut tu cuplari de genul intr-un minut, cu siguranta nu in Bucuresti. Eu personal pe aici nu am vazut mai rapid de 5 minute.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
ByOnu
Cuplarea in sine poate fi efectuata in sub 1minut. Ridici masca/mastile (daca este cazul), scoti cupla, toate astea inainte de a intra efectiv in intersectie, iar apoi cuplajul in sine si pusul cuiului dureaza sub 1minut.
In fine, pentru tine aici nici nu mai este vorba despre subiectul in sine, ci doar de a iesi tu cu ultimul cuvant. Ti-am demontat rand pe rand argumentele, dar stiu ca asa o tinem pana maine.
Voiam sa stiu daca a existat un argument tehnic real (nu gluma ca ar fi in curba sau ca blocheaza traficul). Probabil singurul argument palpabil este cel adus de Andrei cu incrucisarea troleibuzului.
E ok.
Cuplarea in sine poate fi efectuata in sub 1minut. Ridici masca/mastile (daca este cazul), scoti cupla, toate astea inainte de a intra efectiv in intersectie, iar apoi cuplajul in sine si pusul cuiului dureaza sub 1minut.
In fine, pentru tine aici nici nu mai este vorba despre subiectul in sine, ci doar de a iesi tu cu ultimul cuvant. Ti-am demontat rand pe rand argumentele, dar stiu ca asa o tinem pana maine.
Voiam sa stiu daca a existat un argument tehnic real (nu gluma ca ar fi in curba sau ca blocheaza traficul). Probabil singurul argument palpabil este cel adus de Andrei cu incrucisarea troleibuzului.
E ok.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
WT_fan06
Cel mai probabil din cauza încrucișării cu troleibuzul.
Posibil și din cauza faptului că urnirea unui vagon aflat în curbă este mai dificilă decât urnirea unui vagon aflat în linie dreaptă, când vine vorba de vagoane V3A (chiar și la a x-a modernizare) ce au nisipare mai mult de decor. Riscul de a prelungi blocarea intersecției (implicit și a troleibuzelor) ar fi fost considerabil mai mare.
Cel mai probabil din cauza încrucișării cu troleibuzul.
Posibil și din cauza faptului că urnirea unui vagon aflat în curbă este mai dificilă decât urnirea unui vagon aflat în linie dreaptă, când vine vorba de vagoane V3A (chiar și la a x-a modernizare) ce au nisipare mai mult de decor. Riscul de a prelungi blocarea intersecției (implicit și a troleibuzelor) ar fi fost considerabil mai mare.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
BGP2597
Și totuși, aseară exact în același loc un deștept de vatman a reușit să blocheze intersecția, forțând semaforul dinspre Timișoara. În pastilă era deja un vagon din linia 1 care nu apucase să treacă, deși din sens opus trecuse o Tatra, iar în spatele lui, blocând toate benzile dinspre Cotroceni era un alt vagon al liniei 11. Niciunul defect, întrucât aveau călători care stăteau liniștiți pe scaune.
Și totuși, aseară exact în același loc un deștept de vatman a reușit să blocheze intersecția, forțând semaforul dinspre Timișoara. În pastilă era deja un vagon din linia 1 care nu apucase să treacă, deși din sens opus trecuse o Tatra, iar în spatele lui, blocând toate benzile dinspre Cotroceni era un alt vagon al liniei 11. Niciunul defect, întrucât aveau călători care stăteau liniștiți pe scaune.
- andrei11
-
Posted:
-
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
BGP2597
De obicei știu că coboară și își caută alternative de transport, de aia am și presupus că niciun vagon nu era defect.
De obicei știu că coboară și își caută alternative de transport, de aia am și presupus că niciun vagon nu era defect.
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Saint666
In seara asta in jurul orei 9 i s-a rupt pantograful tramvaiului 132 aflat pe linia 16 in intersectia Carol x Armand Calinescu.
In seara asta in jurul orei 9 i s-a rupt pantograful tramvaiului 132 aflat pe linia 16 in intersectia Carol x Armand Calinescu.
photo_5868233487931260439_y.jpg (216.23 KB; downloaded 1523 times)
photo_5868233487931260438_y.jpg (233.17 KB; downloaded 1522 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination