Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

4882 posts, 1277853 views
 
Go to page:  1  ... 312 313 314 315 316 317 318  ... 349
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente br101

Treaba cu patinajul e cea mai infecta. De acolo decurg multe alte probleme iar stresul pe manipulant e mare. Cum poti sa le trimiti intr un oras haotic cu nisiparul gol/nefunctional. In fiecare toamna aceasi poveste si n - o sa se rezolve cu un procent mic de Astre.

 


Re: Accidente / incidente WT_fan06

Patinajul nu-l rezolvi cumpărând vehicule noi ci făcând întreținere și aprovizionare cu nisip cu granulația necesară. Am văzut acum mai mult timp cum o Tatra demara patinând (ieșeau scântei de la roți) în timp ce nisipul era eliberat în cantități mari, doar că nu dădea unde trebuie și o parte din el zbura în atmosferă sub formă de pulbere, lăsând un nor în spatele tramvaiului. Eficacitate de circa aproximativ. Apoi vedem pe FB / Tiktok videoclipuri din tramvaie care nu sunt în stare să urce pe pasajul Basarab.

Iar pentru cei interesați, vă las mai jos un mini documentar nemțesc, extrem de bine realizat, despre nisiparele tramvaielor. Face parte din seria "Sendung mit der Maus", difuzată la TV începând cu 1971, pentru a-i educa, CICĂ, pe cei mici. În realitate, nu doar copiii, ci în special adulții au beneficiat de pe urma acestui serial. E lesne de înțeles de ce. Dacă vă uitați la videoclipuri, veți observa că înțelegeți despre ce e vorba fără să știți o boabă de germană.





PS: protagonistul ce demonstrează eficiența nisipului de calitate este Düwag GT8 #3868, construit în anul 1966. Filmările au fost realizate în 1997 la Depoul Merheim din Köln.

 


Re: Accidente / incidente br101

Foarte bun documentarul, banuiam ca asa se pune problema. Ramanand on-topic, asa ar trebui reglat orice tramvai STB. Vad foarte des tramvaie, mai ales toamna, pe umezeala si frunze ude, care nu pot degaja  rapid intersectii blocate de fluxul urias de masini.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente Mircea G

andreiiul wrote here:
Da. Din ce spunea vatmanul intr-o postare pe FB, a cazut undeva in zona boghiului 3.

Din pacate vatmanul este total vinovat .

 


Re: Accidente / incidente TrainWrecker

Poti sa explici si cum e mai exact de vina vatmanul?

 


Re: Accidente / incidente 1.cremsnit

@Mircea G in ce calitate dai sentinte?

 


Re: Accidente / incidente Andrei98

Mircea G wrote here:
Din pacate vatmanul este total vinovat .

Interesant este faptul ca politia a fost de alta parere, tu presupun ca esti ceva mai sus decat ei. Asta e daca vatmanul nu a putut avea grija de fiecare si sa-i traga de langa tramvai.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente Mircea G

1.cremsnit wrote here:
@Mircea G in ce calitate dai sentinte?

Ma judeci sau cum ????
Eu nu dau sentinte , imi dau o parere . Parere in calitate de conducator auto si om cu toti neuronii .
Cind vezi un asa personaj si tu ai in spate o namila de tramvai nu treci pe linga el . Opresti , faci ceva , il indepartezi ...ca evident , daca gindesti , poate sa cada .

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Hai cu exagerările. De parcă tu ai oprit la fiecare pieton vesel care stătea pe bordură ! Şi apropo, trebuie să faci dovada cu neuronii, nu ţine << pe propria răspundere >>.
<< Părere de conducător auto >>.  Conducătorii auto, ca în orice alt domeniu, pot fi mai bine sau mai slabi pregătiţi sau foarte nepregătiţi.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ADK

Poate e adevărat că manipulantul putea să premediteze evenimentul, însă călătorii de pe peron, nu s-au sesizat că respectivul mergea pe 7 cărări? La Metrorex pentru orice sinucigaș d-ăsta mecanicul trebuie să fie de vină? Nici nu știu cum aș putea percepe ca conducătorul auto să fie de vină pentru orice călător care "cade" între roți, după ce mașina a trecut de el când era la o distanță de siguranță.

În altă ordine de idei, ce soluții există pentru călătorii care nu-și așteaptă mașina pe bordură sau peron, mai ales când prima bandă e liberă (și nu se întâmplă să oprească pe B2 din cauza mașinilor parcate) iar vehiculul se oprește aproape sau lipit de bordură, iar ei se repezesc ca talibanii și riști să-i lovești? Unele stații au niște "popice" (deși țin să cred că mai mult să premediteze parcările), iar unii mai ales când e oră de vârf, stau direct pe șosea și dacă îi claxonezi să urce sau să se de-a mai în spate, fiindcă riști să-i lovești și cu oglinda, tot ei răspund în majoritatea cazurilor violent, protestând, bătând în mașină sau cine știe mai ce. Că vrem sau nu vrem să acceptăm, asta-i țara teoretic europeană de aproape 15 ani și la un pas de Schengen, care practic mai trebuie să treacă vreo jumătate de secol să dispară ~99% dintre acești indivizi, care încurcă tot și creează doar probleme.

 


Re: Accidente / incidente 1.cremsnit

@Mircea G parerile sunt nule (si inutile) daca nu sunt sustinute de argumente.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

La tramvai este mult mai probabil sa lovesti pe cineva cu botul si sa-l calci decat se se agate cineva de vagon si sa fie tras dedesubt, de aceea important este sa te uiti in fata, nu poti merge cu tramvaiul uitandu-te mereu in parte.

 


Re: Accidente / incidente Victor92

Din pacate, un prim incident cu noile tramvaie ...

Primul tramvai nou Astra vandalizat în București. Geam spart de o piatră

La doar două zile după ce primele unități au început să circule în serviciul comercial, avem parte de un tramvai nou Astra vandalizat.

După tergiversări de luni întregi, din cauza opoziției oamenilor fostului primar general Gabriela Firea, tramvaiele Astra Imperio Metropolitan fabricate la uzina Astra Vagoane Călători din Arad și-au început sâmbătă dimineață cursele în București pe linia 41. Numărul insuficient a determinat conducerea STB SA să completeze parcul liniei cu tramvaie mai vechi modernizate în uzina proprie, după cum a scris Club Feroviar.

Tramvaiele sunt primele noi care intră în parcul STB după ultimele achiziții făcute în anii ’70 și după cele 15 construite după 1990 la Uzina de Reparații Atelierele Centrale a Societății de Transport București STB SA (fosta RATB).

Cu prilejul punerii în circulație a tramvaielor, primarul general Nicușor Dan a reiterat faptul că procedurile de recepție au fost parcurse cu brio de producător. Fără omologare valabilă, comisia de recepție nu ar fi semnat documentele necesare intrării tramvaielor în circulație, a spus el.

Tramvai nou Astra vandalizat pe traseul liniei 41
Ei bine, unii bucureșteni nu apreciază faptul că pot circula cu mijloace de transport nou-nouțe, cu dotări de ultimă generație.

Astfel, un vandal, căci altfel nu-i putem spune, a aruncat cu o piatră într-un tramvai Astra Imperio Metropolitan aflat în circulație pe linia 41, Piața Presei Libere-Ghencea. Rezultatul a fost un geam spart la ușa 2, care acum va trebui înlocuit.

Prostul obicei de a arunca cu pietre în vehicule feroviare noi nu este nou. El a fost ”folosit” și atunci când la CFR Călători au fost aduse automotoarele Siemens Desiro, cunoscute ca ”Săgeata Albastră”.

Poza in articol: https://clubferoviar.ro/primul-tramvai-n ... dalizat/

 


Re: Accidente / incidente subway guru

Ar mai fi probleme cu un senzor (sursa B1tv)

 


Go to page:  1  ... 312 313 314 315 316 317 318  ... 349
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use