Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1668 posts, 477064 views
📖 Pagination options
- GAC
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
GAC
Stie cineva din ce material sunt facute captatoarele la Ikarus?
Stie cineva din ce material sunt facute captatoarele la Ikarus?
- TsE
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
TsE
Captatoarele troleibuzelor sunt din teava de aluminiu cu profil redus progresiv sau in trepte, acoperita cu fibra de sticla.
Curentul circula prin aluminiul din teava si tevile sunt izolate, cu exceptia celor 2 suruburi de la capete.
Captatoarele troleibuzelor sunt din teava de aluminiu cu profil redus progresiv sau in trepte, acoperita cu fibra de sticla.
Curentul circula prin aluminiul din teava si tevile sunt izolate, cu exceptia celor 2 suruburi de la capete.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
La inceputul iernii, situatia in Dep. Bucurestii Noi era cam albastra in ceea ce privea troleibuzele... Intre timp lucrurile s'au imbunatatit simtitor iar baietii par pregatiti pentru redeschiderea liniei 86 (sa speram ca se va intampla curand). Cam asa sta situatia azi:
Circula (dupa o absenta lunga, toate de pe la inceputul verii):
-5106 - a stat mult la cosmetizare in URAC (la cat de rupt era, e de inteles), circula de circa o luna
-5110 - a revenit de la cosmetizare prin iunie (inainte ca 5106 sa plece), dupa care a fost si revopsit la spate in depou, dar apoi a stat nemiscat pana acum 2 saptamani
-5114 - circula de circa o luna, exterior cosmetizat partial in depou
-5219 - circula de azi
Nu circula:
-5100 - revopsit total asta-vara in depou, acum e la reparatii (ma rog, dinainte de sarbatori... )
-5101, 5121 - slabe sanse sa mai circule
-5136 - nemiscat din vara, sigilat
La inceputul iernii, situatia in Dep. Bucurestii Noi era cam albastra in ceea ce privea troleibuzele... Intre timp lucrurile s'au imbunatatit simtitor iar baietii par pregatiti pentru redeschiderea liniei 86 (sa speram ca se va intampla curand). Cam asa sta situatia azi:
Circula (dupa o absenta lunga, toate de pe la inceputul verii):
-5106 - a stat mult la cosmetizare in URAC (la cat de rupt era, e de inteles), circula de circa o luna
-5110 - a revenit de la cosmetizare prin iunie (inainte ca 5106 sa plece), dupa care a fost si revopsit la spate in depou, dar apoi a stat nemiscat pana acum 2 saptamani
-5114 - circula de circa o luna, exterior cosmetizat partial in depou
-5219 - circula de azi
Nu circula:
-5100 - revopsit total asta-vara in depou, acum e la reparatii (ma rog, dinainte de sarbatori... )
-5101, 5121 - slabe sanse sa mai circule
-5136 - nemiscat din vara, sigilat
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
Ceva trebuia sa'l inlocuiasca pe 5108, picat de vreo 3 saptamani...
Gabi23 wrote:
5136 a luat inceput sa circule zilele acestea, dupa ce a luat ITP-ul, impreuna cu mai multe troleibuze de la Bucurestii Noi.
Ceva trebuia sa'l inlocuiasca pe 5108, picat de vreo 3 saptamani...
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
linia 69
In ultimul timp nu le-am mai vazut pe linia 69 acolo unde erau titulare pe #5301 si #5328, iar pe linia 71 pe #5323. Circula pe linia 62 cumva sau au probleme?
In ultimul timp nu le-am mai vazut pe linia 69 acolo unde erau titulare pe #5301 si #5328, iar pe linia 71 pe #5323. Circula pe linia 62 cumva sau au probleme?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
5301, 5323, 5328 sunt defecte de 2-3 luni... si nu circula.
5301, 5323, 5328 sunt defecte de 2-3 luni... si nu circula.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
GAC
Daca un troleibuz se defecteaza in vara, e reparat abia la sfarsit de ianuarie si pe 8 februarie (dupa nici 2 sapt) se defecteaza iar, nu-i a buna. Daca acest fenomen se va repeta si la alte troleibuze....(asa cum e si de asteptat la un parc invechit)....nu ar fi de mirare ca intr-un viitor apropiat sa avem mai multe troleibuze defecte decat functionale, cel putin in cazul batranelor Ikarus 415.
Daca un troleibuz se defecteaza in vara, e reparat abia la sfarsit de ianuarie si pe 8 februarie (dupa nici 2 sapt) se defecteaza iar, nu-i a buna. Daca acest fenomen se va repeta si la alte troleibuze....(asa cum e si de asteptat la un parc invechit)....nu ar fi de mirare ca intr-un viitor apropiat sa avem mai multe troleibuze defecte decat functionale, cel putin in cazul batranelor Ikarus 415.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Victor92
Azi iar am avut placerea de a calatori cu 7459 Era la datorie, ca de obicei, pe linia 93 (turul 3). Inauntru era chiar foarte cald, mult mai bine stand situatia fata de un Mercedes Citaro unde barile sunt reci mai tot timpul dimineata la ora 8. Felicitari soferului de la schimbul 1 care are grija de el...sa vedem cat o mai tine batranelul
As avea o intrebare de ordin tehnic . Acele zgomote ale franerii nu se pot rezolva sau nu se vrea? Ar fi pacat daca s-ar alege praful de el...
Azi iar am avut placerea de a calatori cu 7459 Era la datorie, ca de obicei, pe linia 93 (turul 3). Inauntru era chiar foarte cald, mult mai bine stand situatia fata de un Mercedes Citaro unde barile sunt reci mai tot timpul dimineata la ora 8. Felicitari soferului de la schimbul 1 care are grija de el...sa vedem cat o mai tine batranelul
As avea o intrebare de ordin tehnic . Acele zgomote ale franerii nu se pot rezolva sau nu se vrea? Ar fi pacat daca s-ar alege praful de el...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Dominatrix
Nu stiu de ce, dar tare mi-e teama ca viitorul troleibuzului bucurestean e cam albastru, mai ales odata cu inceperea lucrarilor la M5.
GAC wrote:Pai la troleibuze managementul e de tip laissez-faire. Se repara troleibuzele... si ce? Cine le conduce? Iar pana nu zboara un anumit director nu cred ca vom asista la o reparare masiva a vehiculelor defecte prin garaje/depouri. Cel mult o casare a lor, ca doar si URAC'ul si firmele de fier vechi trebuie sa munceasca ceva.
Daca un troleibuz se defecteaza in vara, e reparat abia la sfarsit de ianuarie si pe 8 februarie (dupa nici 2 sapt) se defecteaza iar, nu-i a buna. Daca acest fenomen se va repeta si la alte troleibuze....(asa cum e si de asteptat la un parc invechit)....nu ar fi de mirare ca intr-un viitor apropiat sa avem mai multe troleibuze defecte decat functionale, cel putin in cazul batranelor Ikarus 415.
Nu stiu de ce, dar tare mi-e teama ca viitorul troleibuzului bucurestean e cam albastru, mai ales odata cu inceperea lucrarilor la M5.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
Ce mi se pare mie inadmisibil este faptul ca acum exista multe troleibuze Irisbus defecte, inlocuite tot de "batranele" Ikarus, in conditiile in care dpdv tehnic, cele doua modele sunt identice. Chiar sunt curios daca exista o explicatie pertinenta pentru asta.
Cat despre 5136, a fost reparat si circula de azi.
Ce mi se pare mie inadmisibil este faptul ca acum exista multe troleibuze Irisbus defecte, inlocuite tot de "batranele" Ikarus, in conditiile in care dpdv tehnic, cele doua modele sunt identice. Chiar sunt curios daca exista o explicatie pertinenta pentru asta.
Cat despre 5136, a fost reparat si circula de azi.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Dominatrix
cos wrote:Daca ne uitam ce se intampla in general cu troleibuzele din Romania, putem spune ca ar trebui sa iubim Irisbus'urile. Partea lor cea mai buna este ca exista. Restul se poate ierta. Despre calitatea lor, iata ce se spunea in 2008 despre Irisbus:
Ce mi se pare mie inadmisibil este faptul ca acum exista multe troleibuze Irisbus defecte, inlocuite tot de "batranele" Ikarus, in conditiile in care dpdv tehnic, cele doua modele sunt identice. Chiar sunt curios daca exista o explicatie pertinenta pentru asta.
Dl. Mandreanu de la depoul Berceni wrote:
Sunt frumusele si ieftine, dar doar atat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
Se grabeste schimbarea podelei lui 5163 (care e in uzina din luna august 2010), pentru a se reintoarce la Vatra Luminoasa. Linoleumul era aproape schimbat urmand sa i se monteze saptamana viitoare scaunele si barele. Trebuie eliberata hala pentru constructia noilor tramvaie.
Se pare ca este ultimul troleibuz Ikarus care mai are parte de cosmetizare la URAC, restul daca se mai poate face ceva prin depouri.
Se grabeste schimbarea podelei lui 5163 (care e in uzina din luna august 2010), pentru a se reintoarce la Vatra Luminoasa. Linoleumul era aproape schimbat urmand sa i se monteze saptamana viitoare scaunele si barele. Trebuie eliberata hala pentru constructia noilor tramvaie.
Se pare ca este ultimul troleibuz Ikarus care mai are parte de cosmetizare la URAC, restul daca se mai poate face ceva prin depouri.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Costin
5108 se repara, posibil si 5100 dupa ce se incalzeste afara pentru ca e de mesterit ceva pe sub el (asta faceau baietii inainte sa vina frigul) iar momentan e in curte, fara roti... pe vremea asta nu stiu cine s'ar baga sub troleibuz sa repare la el. Noutatea e ca toate patru sunt sigilate, deci 5101 si 5121 nu (mai) sunt donoare de piese.
Gabi23 wrote:
la Bucurestii Noi sunt cel putin 4 conservate bine de tot (5100, 5101, 5108, 5121)
5108 se repara, posibil si 5100 dupa ce se incalzeste afara pentru ca e de mesterit ceva pe sub el (asta faceau baietii inainte sa vina frigul) iar momentan e in curte, fara roti... pe vremea asta nu stiu cine s'ar baga sub troleibuz sa repare la el. Noutatea e ca toate patru sunt sigilate, deci 5101 si 5121 nu (mai) sunt donoare de piese.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta troleibuzelor RATB
Gabi23
Desi se parea ca ultimul cu comsmetizare la podea in URAC va fi 5163, saptamana trecuta a mai aparut un Ikarus la schimb. Este vorba despre 5173. Pana se incepe productia vagoanelor de tramvai se mai cosmetizeaza cat se mai poate unele troleibuz care arata in ultimul hal de la Vatra Luminoasa. Tinand cont si de faptul ca trebuie sa mai reziste cativa ani, macar atat sa li se mai faca.
Desi se parea ca ultimul cu comsmetizare la podea in URAC va fi 5163, saptamana trecuta a mai aparut un Ikarus la schimb. Este vorba despre 5173. Pana se incepe productia vagoanelor de tramvai se mai cosmetizeaza cat se mai poate unele troleibuz care arata in ultimul hal de la Vatra Luminoasa. Tinand cont si de faptul ca trebuie sa mai reziste cativa ani, macar atat sa li se mai faca.
📖 Pagination options