Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1622 posts, 416132 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 116
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse joker

Am observat ca recent au disparut turele de la Alexandria din 27,si ieri si azi au fost repartizate choppere de Dudesti(doar 1).Stie cineva ce s-a intamplat?

 


Re: Discuții diverse cris_m

Depoul Alexandria nu are suficiente tramvaie apte de traseu, pe alte linii au rezolvat cu vagoanele neutilizate de la Colentina (sunt poze si info pe forum). Pentru 27 cred ca nu au mai avut ce sa trimita si au imprumutat de la Dudesti, in limita parcului circulant de rezerva. Nimic iesit din comun (pentru Bucuresti)...

 


Re: Discuții diverse Andrei98

Adevărul este că de când cu achiziția de tramvaie noi s-au culcat pe o ureche și parcul circulant a scăzut văzând cu ochii. Înainte de modernizarea de pe Doina Cornea erau tramvaie suficiente pentru toate liniile care existau. După deschidere nu mai erau suficiente ca să reînființeze toate liniile. Acum și la Alexandria care are cu 5 tramvaie mai puțin decât minimul necesar. Oamenii ăștia doar când aud că le vine ceva nou se pun pe tânjeală și o lasă moale cu reparațiile.

 


Re: Discuții diverse andrei11

Ce tramvai este acesta pe traseul lui 21 în intrersecţia Moşilor cu Carol ?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Ceva puțin similar s-a întâmplat și prin 2006-7 când au venit Mercedes-urile și Irisbus-urile, și cred că și ulterior prin 2018-2020 când au venit Otokarele și hibridele. Din păcate prin multe locuri are loc "tradiția" asta ca parcul circulant vechi, în ciuda cererii pe care n-o îndeplinesc în totalitate nici cu vehiculele noi, să nu mai ajungă să fie reparate și așa lipsesc ture, se creează aglomerația mai mare decât este, personalul de pe teren este blagoslovit din cauza personalului din birouri, flota anterioară care mai are norocul să meargă și se defectează cu ceva pe termen lung, poți să fi destul de sigur că nu o va mai repara și să-ți iei din seara aia perdelele și alte lucruri personale (dacă nu vrei să le ia alții) că îți va da sigur altă mașină sau nu-ți va mai da nimic.

De vreo 2 luni încoace tot aud că tramvaiele noi intră pe trasee ba în septembrie (parcă și din august zicea cineva), ba la jumatea lui septembrie, ba în octombrie, ba la jumătatea lui, acum în noiembrie, la cât de prost decurg treburile în general la noi n-ar trebui să fie o mirare să intre abia la anul, deși, cred că în jurul lui decembrie realist vorbind ar trebui să călătorim cu ele.

@andrei11 cred că e un CA obișnuit însă captura a fost făcută când vagonul se afla în mișcare, de a rezultat un V4A... 😁

 


Re: Discuții diverse 1689

subway guru wrote here:
punmeister wrote here:
Nu, alea erau Bucur 1.

Esti sigur ca nu are piese de Tatra reciclate?


BLFu’ are piese de V3A reciclate :D

 


Re: Discuții diverse ByOnu

Nu este adevarat... Ce piese de V3A reciclate au BLF?

Conceptual, da, poti zice ca au elemente noi construite cu tehnologii invechite, dar tot un produs nou-construit ramane.

La fiecare cativa ani, tot reapar miturile acestea. Ba ca V3A-93 sunt modernizari (ceea ce nu sunt, sunt constructii noi de la zero, remarcati cum multe clasice V3A si V2A au trait concomitent cu 93-urile inlocuitoare), ba ca BLF sunt V3A-uri reconstruite sau cine mai stie ce teorii.

 


Re: Discuții diverse 1689

... si boghiurile...?

Ca de produs nu se mai produc de mult...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Personal, și eu credeam spre exemplu că 206-le vechi, e același la structură cu 206-le nou (un fel de DAC UDAN, modernizat din 112 UDM, dacă nu cumva te pomenești că și astea erau de fapt construcții noi). Nu știam să fi existat vreodată paralel existente, doar de CHPPC-urile și V3A-2S-urile cu numerele 4000 și vechile V2A încă întregi, însă nu pentru mult timp.

La BLF trăiam la fel cu impresia, cel puțin de boghiul purtător că e provenit de la vre-un V3A-93, dar care, că aparent nu știu să se fi casat vre-un '93 pe atunci...

Ca să nu mai fac o postare suplimentară la autobuze, cum poate unii dintre colegi știu că am avut un părinte conducător auto mulți ani (din 1976 până în 2011), acesta îmi spunea că prima lui mașină a fost Romanul 2629, și mi-l arăta pe la jumătatea aniilor 2000 pe unde ne întâlneam cu el. Doar că nu era nici un Roman, ci un DAC, lucru ce el confunda într-una deși nu prea ai cum să le confunzi cel puțin nu practic. Ulterior, de când cu forumurile și mai multă documentație concretă, i-am spus că nu avea cum să fie acel autobuz că nici nu se fabricaseră în momentul angajării lui. Ulterior s-a corectat spunând că e varianta modernizată, iar după RK nu l-a mai adus înapoi la Ferentari ci la Titan, deși nici așa nu era valid. Cele 2 autobuze cu același număr de inventar erau construcții diferite... Dar am lăsat-o așa, n-am mai insistat.

 


Re: Discuții diverse Costin

1689 wrote here:
... si boghiurile...?

Ca de produs nu se mai produc de mult...

Si acelea sunt produse noi. Intr-o vreme (nu demult) se faceau la o fabrica la Campina. In prezent nu stiu daca se mai fac tot acolo, dar tot un produs nou sunt.

 


Re: Discuții diverse Gabi23

La Câmpina se fabricau reductoare.

 


Re: Discuții diverse 1689

Toate sursele - inclusiv, daca imi aduc bine aminte,  Dl. Bucsan - indica IRA Grivita ca singurul producator de boghiuri V3A pentru ecartament normal.

 


Re: Discuții diverse WT_fan06

ADK wrote here:
La BLF trăiam la fel cu impresia, cel puțin de boghiul purtător că e provenit de la vre-un V3A-93
Cum ar putea proveni de la un V3A-93 singura inovație tehnică notabilă la trenul de rulare al BLF? Vorbim despre boghiul purtător fix, adaptat pentru podeaua LF.

Așa se propagă pe forumuri zvonuri și impresii de te miri de unde au apărut...

 


Re: Discuții diverse shoppy

Le-a incurcat intre ele motor cu purtator.

 


Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 116
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420670 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use