Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023

989 posts, 259352 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 71
 
 

📖 Pagination options
Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Solaris

Solaris wrote here:
punmeister wrote here:
Era de asteptat sa fie eliminati Otokar si BMC avand in vedere partea de opp-charge si omologare. Si nici nu m-ar mira sa castige Mercedes-Benz avand in vedere ca se pot misca si repede cu livrarea.


Repet, daca ce am scris se adevereste, Mercedes castiga pe pret!!!! Karsan sta cel mai bine la tehnic.


Si totusi pare Karsan castigator. Aflam in cateva zile. S-au mai cerut clarificari pe partea financiara. BMC este, aparent, inca in joc si are acel pret mai mic decat Karsan. Oricum, este aproape sigur ca vom avea o achizitie extracomunitara.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Chiar sunt curios ce avantaje au la tehnic. Daca intr-adevar stau cel mai bine, inseamna ca au oferit mai multa autonomie si garantie full-warranty, astea doua fiind criterii de evaluare.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 ticker

Nu au turcii capacitatea de a livra in termen... Tare mi-e ca avem o noua teapa.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Andrei98

Asa se zicea si despre Otokar si pana la urma le-au livrat repede, dar au venit la pachet cu alte probleme. Producatorii astia care nu prea au contracte se descurca sa le faca repede. Mai multe griji mi-as fi facut la cineva ca Solaris care are multe livrari in desfasurare.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 TrainWrecker

Pana la urma conteaza viteza livrarii daca produsul este unul de calitate inferioara? Nu cred.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 PTMZ

Da, contează în derularea contractului, deci în ochii autorității contractante. Și e logic, la urma urmei. Vrei pe cineva care să-ți livreze produsele la timp și conform cu cerințele tale. Că produsul e de calitate inferioară, atunci tu, ca autoritate contractantă, nu ai inclus parametrii necesari unui produs de calitate superioară. Ideea e că tu ai nevoie de vehicule pentru transport public, iar cât timp totul e legal, graficul se respectă și condițiile tehnice impuse de tine au fost respectate, atunci nu e vreo problemă.

Iar legat de capacitatea de livrare, momentan Karsan întârzie de luni bune cu livrările de articulate la Timișoara, iar BMC are ditamai comenzile care trebuie onorate (nu uitați de 151 de electrice pentru orașele partenere cu ministerul, plus electricele de la Craiova, care au fost deja împinse în decembrie față de termenul inițial). Solaris e plin cu comenzi pe partea de autobuze până peste cap, deci poate Mercedes, BYD sau Otokar ar avea cele mai mari șanse de a se încadra în termen.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 punmeister

Solaris are deja peste 1500+ de busuri de toate tipurile (diesel, CNG, hibrid, battery electric, H2 si troleibuze) on-order, si asta fara comanda babana de 100 de troleibuze IMC de la Bucuresti.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 sorinache96

Cele 12 Karsane E-Ata 18 destinate Brasovului au fost livrate in perioada mai-iulie 2022. Ele nici acum nu au fost inmatriculate, nu au primit numere de parc si nici nu au fost receptionate de catre Primarie si Ratbv. Toate 12 au avut probleme cu apa, care intra prin acoperis ca intr-o sita, si cica nu ar fi nici izolate termic corespunzator.
Deasemenea statiile de incarcare rapida au fost montate deabia acum 2 saptamani dar nu s-a reusit punerea lor in functiune avand ceva probleme pe partea de electronica.

Uite asa avem 12 autobuze electrice care stau nemiscate de 6 luni( da, a mai iesit unul dintre ele la inceput si acum aproximativ 1 luna in probe, dar atat) si aduna praful stand parcate in garaj pe pietris. Probabil ca observand problemele pe care le-au intampinat cu lotul pentru Brasov, Karsan a decis amanarea livrarilor lotului pentru Timisoara.

Asa ca nu as avea o incredere prea mare in calitate Karsan, cel putin noi in Brasov observam lucrul asta la autobuzele Menarini care chiar daca au nici 3 ani vechime unele deja au avut motoarele segmentate si de 3 ori, cuti de viteze schimbate, compresoare inlocuite, AC-ul la unele nu mai functioneaza, electromotoarele pica la greu, caldura dau iarna destul greu.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 ticker

Andrei98 wrote here:
Asa se zicea si despre Otokar si pana la urma le-au livrat repede, dar au venit la pachet cu alte probleme. Producatorii astia care nu prea au contracte se descurca sa le faca repede. Mai multe griji mi-as fi facut la cineva ca Solaris care are multe livrari in desfasurare.


Sunt diferente semnificative intre timpii de fabricatie pentru un autobuz diesel si unul electric, plus probleme diferite...

Daca povestea cu e-ATA de mai sus nu e rezolvata, si daca va castiga Karsan atunci va fi vai si amar...

Inca sper sa castige eCitaro la contestatii, ca altfel va fi jale.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 Solaris

Solaris wrote here:
Solaris wrote here:
punmeister wrote here:
Era de asteptat sa fie eliminati Otokar si BMC avand in vedere partea de opp-charge si omologare. Si nici nu m-ar mira sa castige Mercedes-Benz avand in vedere ca se pot misca si repede cu livrarea.


Repet, daca ce am scris se adevereste, Mercedes castiga pe pret!!!! Karsan sta cel mai bine la tehnic.


Si totusi pare Karsan castigator. Aflam in cateva zile. S-au mai cerut clarificari pe partea financiara. BMC este, aparent, inca in joc si are acel pret mai mic decat Karsan. Oricum, este aproape sigur ca vom avea o achizitie extracomunitara.



Concluzia: Karsan este castigatorul.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 roby2334

intrebare. Aceste autobuze au ca scop inlocuirea autobuzelor de generatie veche din parcul actual?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 GPS

Nu, o să se tot adune autobuze la nesfârșit… normal că rolul lor e de a înlocui vechile autobuze, acesta este și motivul pentru care s-au achiziționat autobuze în ultimii ani.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2022 reiny2000

Câte Citaro au fost casate până acum?

 



Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421067 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use