Topic: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
39 posts, 15765 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
GPS
Era greu de păstrat două pentru muzeu?
Să înțeleg că așa se va întâmpla și cu restul 212/217?
R936 wrote:
077 a fost descompletat și cel mai probabil așteaptă să fie tăiat.
Acum mai rămâne un singur Rocar 312 întreg - 079. Acela ar fi numai bun de păstrat, mai ales că a fost revopsit cu foarte puțin timp înainte să fie retras din circulație...
Era greu de păstrat două pentru muzeu?
Să înțeleg că așa se va întâmpla și cu restul 212/217?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
ADK
Din câte am înțeles de la Alexandru B. (aka. castrosua), au fost tăiate sigur și ultimele 312E/412E ale CTP... nu știu dacă și #007, sau așa-zisul SC10U sau SC10R.
Din câte am înțeles de la Alexandru B. (aka. castrosua), au fost tăiate sigur și ultimele 312E/412E ale CTP... nu știu dacă și #007, sau așa-zisul SC10U sau SC10R.
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
darius 23
O să merg zilele astea să văd dacă troleibuzele mai sunt parcate în Mărăști lângă BRD, unde au fost mutate acum 2 ani și o să revin cu noutăți. Autobuzele 659 și 667 au fost casate. Luni am văzut în autobaza Plevnei 3 autobuze RdS: 663, 669, 670. Autobuzul SC10 nu l-am văzut, dar conform răspunsului primit de Robert, de la CTP, ar fi păstrat un exemplar din acest model.
O să merg zilele astea să văd dacă troleibuzele mai sunt parcate în Mărăști lângă BRD, unde au fost mutate acum 2 ani și o să revin cu noutăți. Autobuzele 659 și 667 au fost casate. Luni am văzut în autobaza Plevnei 3 autobuze RdS: 663, 669, 670. Autobuzul SC10 nu l-am văzut, dar conform răspunsului primit de Robert, de la CTP, ar fi păstrat un exemplar din acest model.
- R936
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
R936
007, 079 si cel putin unul din cele doua troleibuze RDS (e posibil sa fie chiar ambele…) inca exista fizic in acest moment. S-au taiat recent intr-adevar ultimul autobuz Rocar 312 (659) si unul din cele 4 autobuze RDS ramase (667), altul fiind descompletat (669).
Cred ca informatia s-a deteriorat pe masura ce s-a transmis din persoana in persoana si s-au confundat autobuzele cu troleibuzele…
007, 079 si cel putin unul din cele doua troleibuze RDS (e posibil sa fie chiar ambele…) inca exista fizic in acest moment. S-au taiat recent intr-adevar ultimul autobuz Rocar 312 (659) si unul din cele 4 autobuze RDS ramase (667), altul fiind descompletat (669).
Cred ca informatia s-a deteriorat pe masura ce s-a transmis din persoana in persoana si s-au confundat autobuzele cu troleibuzele…
- Robert
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
Robert
Asa cum a spus si Darius am trimis o cerere catre CTP si am primit o lista cu ce s-a pastrat. La momentul acela am si comunicat lista. Este bine sa ne informam si sa lasam specula sau ce a zis unul sau altul. Asa si cu Pesa #82 toata lumea speculeaza.
Cine este curios poate trimite o intrebare despre orice la CTP prin aplicatia My Cluj si se va raspunde in 30 de zile. Eu am primit la absolut tot raspuns.
Asa cum a spus si Darius am trimis o cerere catre CTP si am primit o lista cu ce s-a pastrat. La momentul acela am si comunicat lista. Este bine sa ne informam si sa lasam specula sau ce a zis unul sau altul. Asa si cu Pesa #82 toata lumea speculeaza.
Cine este curios poate trimite o intrebare despre orice la CTP prin aplicatia My Cluj si se va raspunde in 30 de zile. Eu am primit la absolut tot raspuns.
- R936
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
R936
Ieri dimineață a fost tractat la Remat troleibuzul Rocar De Simon #135. Lipsea de pe el tot ce se putea da jos ușor (faruri, scaune, bare din interior), dar altfel era relativ intact și foarte salvabil. Inclusiv vopseaua arăta bine pe el deși nu cred că a fost revopsit din 2002 de când a fost fabricat.
Dintre Rocar-urile De Simon au mai rămas troleibuzul #136 și autobuzul #663, ambele destul de descompletate, dar salvabile.
Dintre Rocar-urile 312, mai există doar troleibuzul #079, descompletat și el.
Nu cred că are rost să mai zic că răspunsul CTP privind vehiculele păstrate pentru muzeu a fost doar o mare minciună.
S-a tăiat aproape tot, deși puteau fi salvabile măcar ca exponate statice în cazul în care nu s-ar fi găsit piese sau nu ar fi prezentat suficientă siguranță pentru a circula, din cauza vârstei.
Ceea ce nu s-a tăiat încă, urmează cu siguranță. Nu mai am niciun dubiu în privința asta având în vedere nu doar că au tăiat ultimul autobuz Rocar 312 și unul din ultimele două troleibuze Rocar 117E existente... nu din parcul CTP, ci din țară sau chiar din lume (dacă nu cumva a rămas ceva exportat pe cine știe pe unde...)
Dintre cele 19 troleibuze Rocar De Simon E412 produse, mai sunt 10 la Constanța într-o stare jalnică și care nu știu dacă mai au vreo șansă, 5 la Piatra Neamț care, deși par complete, nu cred că vor ajunge altundeva decât la Remat, unul la București care sper că va avea cândva o "șansă" și unul la Cluj care mă aștept să dispară curând la fel cum a dispărut și #135.
În ceea ce privește troleibuzele Rocar 312E, odată tăiat și #079, va mai rămâne doar cel de la Timișoara, în rest cred că s-au tăiat toate
Asta e mentalitatea românească: tot ce e vechi e prost, lipsit de valoare și trebuie dus la fier vechi.
Nu zic că vehiculele ce au fost păstrate de CTP de-a lungul anilor ar fi fost bune de expus așa cum erau, fără un minim de investiție, dar erau într-o stare mult mai bună decât ar fi sperat un muzeu din lumea civilizată să le găsească.
Dacă vehiculele respective, în loc să se taie, se cosmetizau la fel cum s-a făcut la Iași, cred că erau mai mult decât decente pentru expus.
Deși vânzarea la fier vechi aduce un mic câștig pe termen scurt, pe termen lung păstrarea și expunerea ar fi fost mai valoroase, mai ales că nu era nevoie de mai mult de 1, maxim două vehicule din fiecare tip.
Ieri dimineață a fost tractat la Remat troleibuzul Rocar De Simon #135. Lipsea de pe el tot ce se putea da jos ușor (faruri, scaune, bare din interior), dar altfel era relativ intact și foarte salvabil. Inclusiv vopseaua arăta bine pe el deși nu cred că a fost revopsit din 2002 de când a fost fabricat.
Dintre Rocar-urile De Simon au mai rămas troleibuzul #136 și autobuzul #663, ambele destul de descompletate, dar salvabile.
Dintre Rocar-urile 312, mai există doar troleibuzul #079, descompletat și el.
Nu cred că are rost să mai zic că răspunsul CTP privind vehiculele păstrate pentru muzeu a fost doar o mare minciună.
S-a tăiat aproape tot, deși puteau fi salvabile măcar ca exponate statice în cazul în care nu s-ar fi găsit piese sau nu ar fi prezentat suficientă siguranță pentru a circula, din cauza vârstei.
Ceea ce nu s-a tăiat încă, urmează cu siguranță. Nu mai am niciun dubiu în privința asta având în vedere nu doar că au tăiat ultimul autobuz Rocar 312 și unul din ultimele două troleibuze Rocar 117E existente... nu din parcul CTP, ci din țară sau chiar din lume (dacă nu cumva a rămas ceva exportat pe cine știe pe unde...)
Dintre cele 19 troleibuze Rocar De Simon E412 produse, mai sunt 10 la Constanța într-o stare jalnică și care nu știu dacă mai au vreo șansă, 5 la Piatra Neamț care, deși par complete, nu cred că vor ajunge altundeva decât la Remat, unul la București care sper că va avea cândva o "șansă" și unul la Cluj care mă aștept să dispară curând la fel cum a dispărut și #135.
În ceea ce privește troleibuzele Rocar 312E, odată tăiat și #079, va mai rămâne doar cel de la Timișoara, în rest cred că s-au tăiat toate
Asta e mentalitatea românească: tot ce e vechi e prost, lipsit de valoare și trebuie dus la fier vechi.
Nu zic că vehiculele ce au fost păstrate de CTP de-a lungul anilor ar fi fost bune de expus așa cum erau, fără un minim de investiție, dar erau într-o stare mult mai bună decât ar fi sperat un muzeu din lumea civilizată să le găsească.
Dacă vehiculele respective, în loc să se taie, se cosmetizau la fel cum s-a făcut la Iași, cred că erau mai mult decât decente pentru expus.
Deși vânzarea la fier vechi aduce un mic câștig pe termen scurt, pe termen lung păstrarea și expunerea ar fi fost mai valoroase, mai ales că nu era nevoie de mai mult de 1, maxim două vehicule din fiecare tip.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
ADK
Mai există un exemplar la Ploiești, pe post de ungător.
În ceea ce privește troleibuzele Rocar 312E, odată tăiat și #079, va mai rămâne doar cel de la Timișoara, în rest cred că s-au tăiat toate.
Mai există un exemplar la Ploiești, pe post de ungător.
- deprodio
-
Posted:
-
- R936
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
R936
Se pare că am fost cam optimist și nu am avut chiar cele mai actuale informații.
Între timp, #136 a ajuns și el la Remat zilele trecute. Cred că și #079, dar nu sunt 100% sigur.
Se pare că am fost cam optimist și nu am avut chiar cele mai actuale informații.
Între timp, #136 a ajuns și el la Remat zilele trecute. Cred că și #079, dar nu sunt 100% sigur.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
ByOnu
Yeeeey! Cluju' oras exemplar, demn de urmat! Hurray!!
Mergem la greu cu diesel pe sub reteaua de troleu. Cumparam 50 de troleibuze noi ca parte a unui proiect de extindere a retelei ..fara sa extindem nimic, ca deh, am luat deja ochii plebei cu vehiculele, iar pe restul 50+ de troleibuze LF le abandonam in depou, cui ii pasa de bunurile luate din impozitele plebei oricum. Facem metrou, oriunde dar fix unde nu trebuie, dubland suprafata fara a tine pasul cu dezvoltarea extraurbana. "Eliminam diesel pana-n 2026" cumparand anual cate 3, 10, 15 autobuze diesel, pai cum altfel. Modernizam reteaua de tramvai si luam vehicule noi pe care le rulam cu 30km/h si pastram cu sfintenie intervalele de minimum 10 minute. Declaram ca facem muzeu, dar taiem tot, fara rost, doar pentru a arata cine-i seful.
Clar, abia astept guvernarea liberala de fatada si la Bucuresti.
Yeeeey! Cluju' oras exemplar, demn de urmat! Hurray!!
Mergem la greu cu diesel pe sub reteaua de troleu. Cumparam 50 de troleibuze noi ca parte a unui proiect de extindere a retelei ..fara sa extindem nimic, ca deh, am luat deja ochii plebei cu vehiculele, iar pe restul 50+ de troleibuze LF le abandonam in depou, cui ii pasa de bunurile luate din impozitele plebei oricum. Facem metrou, oriunde dar fix unde nu trebuie, dubland suprafata fara a tine pasul cu dezvoltarea extraurbana. "Eliminam diesel pana-n 2026" cumparand anual cate 3, 10, 15 autobuze diesel, pai cum altfel. Modernizam reteaua de tramvai si luam vehicule noi pe care le rulam cu 30km/h si pastram cu sfintenie intervalele de minimum 10 minute. Declaram ca facem muzeu, dar taiem tot, fara rost, doar pentru a arata cine-i seful.
Clar, abia astept guvernarea liberala de fatada si la Bucuresti.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Troleibuze Rocar 312E / 412E ale CTP
punmeister
Oricum din ce am observat toata bravura Clujeana a disparut dupa ce a plecat Firea de la PMB. Hmmm 🤔
Oricum din ce am observat toata bravura Clujeana a disparut dupa ce a plecat Firea de la PMB. Hmmm 🤔
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului public în municipiul Cluj-Napoca
•
Choose destination