MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Știri și articole din presă

475 posts, 174406 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa punmeister

Pana cand termina proiectarea si primesc AC ar trebui sa termine si cu cele doua loturi de pe A0 Sud pe care le au.

 


Re: Stiri si articole din presa orex

Metroul spre Aeroportul Otopeni : Lucrările pentru prima secțiune încep în martie/Ofertele finale pentru secțiunea a doua, Băneasa-Aeroport pot fi depuse până pe 5 septembrie
Lucrările pentru construirea cele de-a șasea magistrale de metrou din București încep în martie-aprilie, iar ofertele finale pentru proiectarea și execuția secțiunii a doua, Băneasa-Aeroport Otopeni pot fi depuse până pe 5 septembrie, a anunțat la TVR Info secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Pentru a doua secțiune a Magistralei M 6, procedura de achiziție este cu precalificare, toți cei trei constructori din Turcia fiind admiși în prima etapă și invitați să participe în faza finală. Inițial, Metrorex anunțase într-un răspuns pentru Economedia că, termenul-limită pentru depunerea candidaturilor este 29 august ( detalii aici).

Practic, întreaga Magistrală de Metrou M 6 cu 12 stații între Gara de Nord, Băneasa și Aeroportul Otopeni va fi construită de firme din Turcia : prima secțiune, până la Băneasa de Alsim Alarko, contractul fiind acum în etapa de proiectare, iar pentru tronsonul 2 Băneasa -Otopeni unul dintre cei trei constructori din Turcia care au depus oferte : Alsim Alarko, Dogus Insaat sau Gulermark (n.r cu condiția validării ofertei și încadrării în costul estimat de 1,3 miliarde lei conform indicatorilor aprobați în 2016.)

Pentru metroul spre Aeroport, Alsim Alarko va începe lucrările la primăvară, a transmis Scrioșteanu : ,,contractul pentru tronsonul Gara de Nord ( 1 Mai) Băneasa a fost semnat în martie, s-a emis ordinul de începere pentru proiectare, 9 luni este termenul de proiectare, destul de ambițios pentru un proiect de metrou, dar e asumat de antreprenor. În martie-aprilie trebuie să înceapă lucrările. Pentru secțiunea a doua, Băneasa-Aeroport Otopeni cred că pe 5 septembrie este termen, sunt trei firme calificate, urmează să depună ofertele finale, iar una va fi selectată” a explicat Scrioșteanu.
Licitaţia are o valoare estimată de 1,3 miliarde lei şi include doar lucrările la structura de rezistenţă, staţii, galerii tuneluri, fără a cuprinde arhitectura, instalaţiile electromecanice şi calea de rulare, acestea urmând să facă obiectul unei noi licitaţii, valoarea estimată fiind de aproape 500 de milioane de lei. O a treia licitaţie va fi pentru sistemul siguranţă şi de automatizare, deci trei licitaţii, trei riscuri de contestaţii şi întârzieri, aşa s-a întâmplat pe M 5 Drumul Taberei. Costul pentru întregul proiect este de 2,38 miliarde lei.

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Ofertele au fost deschise, au ofertat tot cei trei candidati de la inceputul anului, si anume:

1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. + MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
2. DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. + Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
3. Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. + SOMET

Termenul limita pentru evaluarea tehnica este 9 Ianuarie 2023.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Ciolacu vrea ca una dintre stațiile viitorului metrou spre Aeroportul Otopeni să fie denumită Shinzo Abe, în memoria fostului premier japonez
https://www.g4media.ro/ciolacu-vrea-ca-u ... nez.html

Preşedintele Camerei Deputaţilor, liderul PSD Marcel Ciolacu a transmis, luni, după întâlnirea cu prim-ministrul Japoniei, Fumio Kishida, că şi-ar dori ca una dintre staţiile care vor compune viitoarea Magistrală de metrou către Otopeni să poarte numele fostului premier Shinzo Abe, în semn de respect şi mulţumire pentru eforturile intense pe care le-a depus de-a lungul timpului în consolidarea relaţiilor dintre România şi Japonia, transmite agenția News.ro.
El a mai spus că România şi Japonia au datoria să continue toate proiectele începute atât pe plan politic, cât şi economic.

Marcel Ciolacu afirmă că cel mai important obiectiv al României este accelerarea formalizării Parteneriatului Strategic dintre România și Japonia, un parteneriat fundamentat pe patru direcţii principale: politic, de securitate, economic şi cultural-ştiinţific.

Context. Cei trei constructori din Turcia care s-au calificat în prima etapă a licitației pentru proiectarea și execuția secțiunii de metrou Băneasa-Otopeni au depus oferte pentru etapa a doua care include oferta tehnică și financiară, potrivit Economedia.ro.

Practic, întreaga linie de metrou cu 12 stații între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni va fi construită de firme din Turcia, primul tronson cu șase stații între Gara de Nord și Aeroportul Băneasa fiind în etapa de proiectare (contract semnat în martie cu Alsim Alarko).

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Oficial M6.2 trece pe PNRR in locul M4 Sud. M4 Sud va fi facut in schimb pe fonduri POT.

https://economedia.ro/oficial-ministrul- ... qTojTU0M

O decizie buna avand in vedere ca M6.2 se incadreaza in deadlineul PNRR de 2026, fata de M4 Sud care n-are nici macar licitatia lansata.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Sorin Grindeanu: ”Metroul către Aeroportul Otopeni are termen limită anul 2026/ Timp de un an de zile, acest proiect care avea finanţare japoneză, a fost stopat de către un fost ministru al Transporturilor”
https://www.g4media.ro/sorin-grindeanu-m ... -tr.html
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a precizat că termenul limită pentru finalizarea metroului către Aeroportul Otopeni este anul 2026 şi l-a acuzat pe fostul ministru Cătălin Drulă că timp de un an a stopat acest proiect care avea parte de finanţare japoneză, transmite News.ro.

„Metroul către Aeroportul Otopeni. Termenul limită este 2026. Timp de un an de zile, acest proiect care avea finanţare japoneză a fost stopat de către un fost ministru al Transporturilor neconsiderând că e un proiect important pentru bucureşteni. Aproape l-a anulat. (Cătălin Drulă – n.red.) El a oprit proiectul. Anul trecut mi-am cerut scuze ambasadorului Japoniei. În 2-3 săptămâni cred că cei de la metrou vor putea anunţa câştigătorii licitaţiei pentru acest proiect. Japonezii sunt extrem de serioşi din acest punct de vedere”, a declarat Sorin Grindeanu, luni la Digi 24.

El a mai explicat că primul tronson, din cele două, cel până la Mall Băneasa este deja în lucru. :?:  :?: Inca un  ministru competent, care stie ce vorbeste.. :popa:

„Sunt două tronsoane – unul care vine până la Mall Băneasa şi al doilea spre aeroport. Primul tronson este deja în lucru. În PNRR, s-a trecut un proiect care nu era matur, finanţare pe M4. Eu am transmis colegilor din guvern dorinţa noastră de a muta acestă finanţare de pe M4 din PNRR să fie pe M6 unde deja e dat câştigătorul şi lucrămagirile (oare a vrut sa spuna lucrarile de amagire ?  :D )  au început deja, pentru că riscă ca acest M4, repet proiect nematur, să nu poţi să îl finalizezi până în 2026. Nu au fost autorizate PUZ-urile, autorizaţiile, totul este în fază birocratică. Eu cred că vom convinge Comisia să facem această schimbare între M4 şi M6 (magistrala spre Aeroportul Otopeni), urmând ca M4 să rămână pe viitorul program operațional pe transporturi. Termenul limită este 2026. Am putea să mergem cu metroul până la Aeroport în 2026? Da”, a completat Grindeanu.

Nu prea inteleg, nu aveam deja finantare europeana pentru M6.1 ? Sau prin PNRR este moka ?

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Aha, dacă se numea M 4 nu are finanţare, dacă se cheamă M 6 are. Mama ei de logică europeană ! Suntem praf, asta e concluzia mea. Ştiu că o să "săriţi" acum cu explicaţii, dar eu tot nu înţeleg de ce unui proiect i se găseşte finanţarea dacă se numeşte cumva şi dacă i se schimbă denumirea finanţarea dispare.
Hai să mă explic pentru că întrevăd că nu mă înţelegeţi.
Dacă este sub tutela M 4 bani nu sunt, dacă este sub tutela M 6 bani sunt fiind vorba fix de aceeaşi lucrare.
Şi tot nu înţeleg, pentru că M 6 nu se intersectează deocamdată cu M 4, de la 1 Mai la GdN 2 linia este în exploatare. Şi oricum şanse extrem de palide ca să "coboare" de al GdN 2 spre Jilava în vitorul predictibil.

 


Re: Stiri si articole din presa orex

O sa mearga Grindeanu la aeroportul Otopeni, in 2026, cu omida, cand si-o vedea ceafa fara oglinda! :rofl:

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Evaluarea tehnica la M6.2 a fost finalizata pe 19 Decembrie! Pe 9 Ianuarie este termenul pentru financiar.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Inainte de a se publica rezultatul va mai trebui obtinuta si o validare din partea JICA pentru intreaga procedura.

 


Re: Stiri si articole din presa alexandru101

EXCLUSIV | Metroul spre Otopeni a ajuns la exproprieri. Ionel Scrioșteanu: „Sunt necesare pentru stațiile de pe toată rețeaua M6, una va fi la intersecția cu Centura Capitalei”. Câți bani vor primi proprietarii care renunță la case și terenuri
Sursa: Gândul


Aparent în primăvară 2023 încep lucrările pentu tronsonul 1, iar în Ianuarie aflăm cine îl va face pe cel de-al doilea.

 


Re: Stiri si articole din presa Valentin

https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100175378/

Aparent evaluarea financiara s-a finalizat pe 20.01.2023, licitatia fiind in deliberare. Probabil vom afla curand si cine este castigator.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Au bagat gaz!  :bere:

 


Re: Stiri si articole din presa alexandru101

Metroul de Otopeni: În al doilea trimestru încep lucrările pregătitoare pentru secțiunea până la Băneasa – Metrorex
sursă:economica

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use