Topic: Discuții după inaugurare
161 posts, 30916 views
📖 Pagination options
- sab
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
ACUM, poate. Dar ce, nu se poate dubla , la costuri infinit mai mici ca metroul, daca , intr-adevar, exista cerere mare?
Ca soluție intermediară, se pot construi zone de "degajare" cu a doua linie, unde să se întâlnească cele două garnituri.
ACUM, poate. Dar ce, nu se poate dubla , la costuri infinit mai mici ca metroul, daca , intr-adevar, exista cerere mare?
Ca soluție intermediară, se pot construi zone de "degajare" cu a doua linie, unde să se întâlnească cele două garnituri.
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Intru totul de acord cu @sab !
Sminteala unora, cu M6 la aeroport, merge la paroxism! Vad ca nu exista ”cineva” sa le ridice valul de pe ochi!
Intru totul de acord cu @sab !

Sminteala unora, cu M6 la aeroport, merge la paroxism! Vad ca nu exista ”cineva” sa le ridice valul de pe ochi!

-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Linia e dublă de pe vremea Împuşcatului. Acum au dispărut nişte macazuri, atâta tot, şi au crescut unii copaci / lăstări / etc.
Linia e simplă strict de la Otopeni la racordul cu M 700. După aia e dublă până la Gara de Nord !
Linia e dublă de pe vremea Împuşcatului. Acum au dispărut nişte macazuri, atâta tot, şi au crescut unii copaci / lăstări / etc.
Linia e simplă strict de la Otopeni la racordul cu M 700. După aia e dublă până la Gara de Nord !
-
- subway guru
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Daca era asa floare la ureche de ce au facut caraghiosenia actuala?
Daca era asa floare la ureche de ce au facut caraghiosenia actuala?
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Păi ce, îi duce capul ?
Îţi spun sigur că linia e dublă chiar acum, chiar fără niciun macaz montat în plus, sunt toate macazurile la locul lor şi funcţionale.
Există un parcurs ceva mai scurt, la acesta din urmă mai trebuie macazuri. Dar şi la ora actuală linia e dublă şi se poate circula pe ea.
E vorba evident despre direcţia Mogoşoaia - Bucureşti pentru că Bucureşti - Mogoşoaia este traseu direct.
Păi ce, îi duce capul ?
Îţi spun sigur că linia e dublă chiar acum, chiar fără niciun macaz montat în plus, sunt toate macazurile la locul lor şi funcţionale.
Există un parcurs ceva mai scurt, la acesta din urmă mai trebuie macazuri. Dar şi la ora actuală linia e dublă şi se poate circula pe ea.
E vorba evident despre direcţia Mogoşoaia - Bucureşti pentru că Bucureşti - Mogoşoaia este traseu direct.
2022-11-04_21-04-18.jpg (238.98 KB; downloaded 857 times)
- oc7avian
- Membru Silver
-
Posted:
-
Discuții după inaugurare
oc7avian
Corect, ai alternative de exploatat pe 2 fire. În exemplul de mai sus n-ai însă capacitate și blochezi din macazuri 2 fire pe cea mai aglomerată magistrală.
Corect, ai alternative de exploatat pe 2 fire. În exemplul de mai sus n-ai însă capacitate și blochezi din macazuri 2 fire pe cea mai aglomerată magistrală.
-
- andrei11
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Mai există o variantă care trebuie reactualizată pentru că acum nu mai e funcţională de la Mogoşoaia ( pe sub Bucureşti - Chitila ) prin fostul triaj Bucureşti - marfă ( pe sub Videle - Constanţa ) racord cu M 100 la ( numai ) 3 km de Bucureşti - Nord. Racordul se face pe firul Bucureşti - Videle. Podurile sunt, nu mai sunt unele macazuri / linii. Dar nu e distanţă prea mare de refăcut.
Mai există o variantă care trebuie reactualizată pentru că acum nu mai e funcţională de la Mogoşoaia ( pe sub Bucureşti - Chitila ) prin fostul triaj Bucureşti - marfă ( pe sub Videle - Constanţa ) racord cu M 100 la ( numai ) 3 km de Bucureşti - Nord. Racordul se face pe firul Bucureşti - Videle. Podurile sunt, nu mai sunt unele macazuri / linii. Dar nu e distanţă prea mare de refăcut.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination