Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții după inaugurare

161 posts, 37831 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

ACUM, poate. Dar ce, nu se poate dubla , la costuri infinit mai mici ca metroul, daca , intr-adevar, exista cerere mare?
Ca soluție intermediară, se pot construi zone de "degajare" cu a doua linie, unde să se întâlnească cele două garnituri.

 


Re: Stiri si articole din presa orex

Intru totul de acord cu @sab ! :yes:
Sminteala unora, cu M6 la aeroport, merge la paroxism! Vad ca nu exista ”cineva” sa le ridice valul de pe ochi!  :headbash:

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Linia e dublă de pe vremea Împuşcatului.  Acum au dispărut nişte macazuri, atâta tot, şi au crescut unii copaci / lăstări / etc.
Linia e simplă strict de la Otopeni la racordul cu M 700. După aia e dublă până la Gara de Nord !

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Daca era asa floare la ureche de ce au facut caraghiosenia actuala?

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Păi ce, îi duce capul ?
Îţi spun sigur că linia e dublă chiar acum,  chiar fără niciun macaz montat  în plus, sunt toate macazurile la locul lor şi funcţionale.
Există un parcurs ceva mai scurt, la acesta din urmă mai trebuie macazuri. Dar şi la ora actuală linia e dublă şi se poate circula pe ea.
E vorba evident despre direcţia Mogoşoaia - Bucureşti pentru că Bucureşti - Mogoşoaia este traseu direct.
2022-11-04_21-04-18.jpg (238.98 KB; downloaded 1312 times)

 


Discuții după inaugurare oc7avian

Corect, ai alternative de exploatat pe 2 fire. În exemplul de mai sus n-ai însă capacitate și blochezi din macazuri 2 fire pe cea mai aglomerată magistrală.

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

Mai există o variantă care trebuie reactualizată pentru că acum nu mai e funcţională  de la Mogoşoaia ( pe sub Bucureşti - Chitila ) prin fostul triaj Bucureşti - marfă ( pe sub Videle - Constanţa )  racord cu M 100 la ( numai ) 3 km de Bucureşti - Nord.  Racordul se face pe firul Bucureşti -  Videle. Podurile sunt, nu mai sunt unele macazuri / linii. Dar nu e distanţă prea mare de refăcut.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420648 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use